1 sat
BIOLOGIJA 8 A R
16.6.
SRODNOST I RAZNOLIKOST ŽIVIH BIĆA
UDŽ.STRANA 130-132.
2 sat
BIOLOGIJA 8A 16.6
SRODNOST I RAZNOLIKOST ŽIVIH BIĆA-PONAVLJANJE
2 SAT
UDŽBENIK STRANA 130-132
NAKON PREGLEDANE PREZENTACIJE I ČITANJA UDŽBENIKA RIJEŠI LISTIĆ
Danas se sami vrednujte!Pozdrav.
KEMIJA 8 A R 15.6.
ALTERNATIVNI IZVORI ENERGIJE
PONOVIMO UZ RADNU BILJEŽNICU
STRANA 59-61
SAMOVREDNOVANJE
ROK 18.6.DO 17 SATI
Tema: Sudjelovanje u životu župne zajednice
Nastavna jedinica: 68. i 69./ Župa zajednica, vjere i života/ Sudjelovanje u životu župne zajednice
Pozdrav i poštovanje učenicima osmog razreda!
Upute, aktivnosti i zadatci:
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik prepoznaje svoje kršćansko dostojanstvo
- učenik navodi primjere kako se može ostvariti život kršćana u životu svoje župne zajednice
- učenik navodi primjere kako može aktivno sudjelovati u životu župe, u kojim područjima.
1. Dragi učenici, današnja tematska cjelina Sudjelovanje u životu župne zajednice. Mnogo puta smo čuli da je Crkva narod Božji. Koja je njezina zadaća? Kako se to ostvaruje u konkretnoj zajednici kojoj pripadaju? Koja područja djelovanja postoje u svakoj župi?
2. Pročitajte uvodne tekstove o ovoj temi kako biste razumjeli važnost ljudskog rada, udžb. str.167-169.
3. Poučna prezentacija - Ako ti je stalo do Crkve – prezentacija https://vjeronaucni-portal.com/ako-ti-je-stalo-do-crkve-prezentacija/
4. U dogovoru sa župnikom pronađi svoje mjesto gdje možeš kao njezin član doprinijeti rastu svoje kršćanske zajednice. Budi odgovoran daruj Bogu svoje talente.
Ovaj tjedan ne treba slati nikakvu zadaću već je dovoljno da prođete sve aktivnosti kako piše u današnjim uputama.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Ivan
Dobro jutro!
Utvrdimo naučeno.Pozdrav.
BIOLOGIJA 8R 9.6.2020.
ŽIVA I NEŽIVA PRIRODA U NERASKIDIVOM ODNOSU
PONOVIMO
ROK 16.6.2020.DO 17 SATI.
Poštovani učenici!
Nakon odrađenih zadataka elemenata skoka u dalj (oni učenici koji jesu poslali zadatke nastavniku) šaljem nove zadatke iz atletike.
Na video prikazu pogledajte leđnu tehniku skoka u vis; pogledajte i pročitajte prezentaciju,a ja se javim s pitanjima.
Pozdrav!
Dobro jutro!
8.6.Kemija 8r A,B
UGLJIK-PONAVLJANJE(fotosinteza,energija)
Nastavna jedinica: Glazbene sastavnice - ponavljanje
Zadatci:
1. ZADATAK
Pogledajte videolekciju koja je snimana za HRT u sklopu nastave na daljinu. poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=BFelabkGHAw&list=PL9Mz0Kqh3YKpEtb11Hiodf9stWd9VuFxh&index=7&t=0s
Tijekom videolekcije odgovorite pismeno na slijedeća pitanja:
a) Koje glazbene sastavnice možete razlikovati?
b) Navedite ime skladatelja i skladbi koje se pojavljuju u videolekciji?!
Od danas pa do kraja ovog mjeseca ponavljamo gradivo glazbene kulture. Učenici koji nisu predali zadaće iz online nastave neka riješe pa mi pošalju.
Riješene zadatke uslikati i poslati meni privatno da provjerim jeste li sve točno riješili do ponedjeljka 8.06.2020. do 14:00 sati. Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!
Malo uvježbavanja za danas.Pozdrav.
KEMIJA 8A 4.6.
ALTERNATIVNI IZVORI ENERGIJE
RADNA BILJEŽNICA STRANA 56-58
Da ne zaboravimo o Covid-19.
Pozdrav.
I. sat
Međusobni položaji dviju ravnina u prostoru
II. sat
Međusobni položaji pravaca i ravnina u prostoru - vježba
Ako nisi siguran/na što treba odgovoriti na stranici 99. su ti mogući položaji pravaca i ravnina u odjeljku Treba znati
Ako piše u zadatku istakni, to znači nacrtaj na modelu kocke ili kvadra. Ako piše ispiši, ne moraš crtati
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
I. sat
Međusobni položaji dviju ravnina u prostoru
II. sat
Međusobni položaji pravaca i ravnina u prostoru - vježba
Ako nisi siguran/na što treba odgovoriti na stranici 99. su ti mogući položaji pravaca i ravnina u odjeljku Treba znati
Ako piše u zadatku istakni, to znači nacrtaj na modelu kocke ili kvadra. Ako piše ispiši, ne moraš crtati
TURIZAM NIZINSKE HRVATSKE
Zadatak:
1. Pogledati PP prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Turizam Nizinske Hrvatske" stranice 157.-159.
2. Uz pomoć plana ploče, udžbenika, atlasa i prezentacije samostalno riješite zadatke u radnoj bilježnici na stranicama 80. i 81.
3. Kada riješite zadatke u radnoj bilježnici, uslikajte 80. i 81. stranicu i pošaljite mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Učenici koji pohađaju nastavu po prilagođenom planu i programu trebaju odgovoriti u radnoj bilježnici na pitanja 1.,2.,3.,4.,5.,6. i 7. na str. 80. i 81.
Rok za izvršenje ovog zadatka je ponedjeljak, 08.06.2020. do kraja dana.
Danas malo ponovite.Pogledajte i prezentaciju.Pozdrav.
BIOLOGIJA 8A 2.6.
ŽIVA I NEŽIVA PRIRODA U NERASKIDIVOM ODNOSU
HRANIDBENI ODNOSI KAO TEMELJ PREŽIVLJAVANJA
Udžbenik strana 116-121.
Dobro vam jutro na početku novoga radnog tjedna!
Pred vama je zadatak u kojem ćete se upoznati s vrlo jednostavnim gradivom, a to su kratice.
Osim uputa u wordu prilažem vam i prezentaciju koja će vam pomoći u radu.
Nastavna jedinica: End of the school year project
Na poveznici pogledajte zadatke za projekt. Molim vas da posvetite pažnju ovom projektu i da ga napravite prema uputama. Kada napravite projekt do kraja, podijelite ga samnom na dmirelaskola@gmail.com .
Zadatak rješavaju svi učenici.
https://view.genial.ly/5ed406f76a01c811e66ee3b2/presentation-my-years-at-a-primary-school
Rok za izvršavanje ovog zadatka je 12.06.2020.g.
Molim vas da ovaj rok poštujete kako bih na vrijeme stigla napraviti video. Hvala!
I dalje smo na istom videu profesora T. Miluna i na edutoriju. Isto rade i učenici koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu
MEĐUSOBNI POLOŽAJ PRAVCA I RAVNINE U PROSTORU
PRIRODNA I KULTURNA BAŠTINA NIZINSKE HRVATSKE Zadatak: 1. Pogledati PP prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Prirodna i kulturna baština Nizinske Hrvatske" stranice 153.-156. 2. Uz pomoć plana ploče, udžbenika, atlasa i prezentacije samostalno riješite zadatke u radnoj bilježnici na stranicama 78. i 79. 3. Kada riješite zadatke u radnoj bilježnici, uslikajte 78. i 79. stranicu i pošaljite mi da provjerim jeste li sve točno riješili. Učenici koji pohađaju nastavu po prilagođenom planu i programu trebaju odgovoriti u radnoj bilježnici na pitanja 1.,2.,5. i 6. na str. 78. i 79. Rok za izvršenje ovog zadatka je srijeda 03.06.2020. do kraja dana
Dobar dan osmaši!
Prethodni sat pogledali ste video skok u dalj koračnom tehnikom.
Ako ste dobro pregledali video uočili ste naglaske na faze leta od kretnja u trčanje do doskoka u pijesak.
U tekstu ćete pročitati opis i pogledati fotografije izvedbe skoka u dalj koračanjem , a nakon upućenih pitanja i odgovoriti na njih.
Sportski pozdrav!
Dobro jutro!
Danas se provjerite koiko ste usvojili o nafti,ugljenu i zemnom plinu.
Pogledajte i prezentaciju.Pozdrav.
KEMIJA 8A 1.6.2020.
POGLEDAJTE EDUVIZIJU
FOSILNA GORIVA
http://www.eduvizija.hr/portal/lekcija/8-razred-kemija-fosilna-goriva
29.05.2020. (blok sat)
Optičke leće
Pozdrav učenici! Današnja tema su leće. Šaljem vam poveznicu za videolekciju i prezentaciju. Vaš zadatak je:
- pogledati videolekciju,
- zapisati sažetak,
- istražiti odgovore na pitanja u priloženom dokumentu.
Odgovore pošaljite najkasnije u četvrtak do 12 h.
Učenici po prilagođenom programu odgovaraju na pitanja 1, 4, 5 i 6 iz dokumenta. Lijep pozdrav.
https://www.youtube.com/watch?v=HU6l2HBWWxw&list=PL9Mz0Kqh3YKoz8gEroILHhDpeEK9pCXgD&index=12&t=0s
Nastavna jedinica: Popularna glazba
Zadatak:
Vaš zadatak je izraditi prezentaciju ili plakat o jednom od izvođača popularne vrste glazbe koju ste prošli tjedan izabrali. Prošli tjedan ste se odlučili za jednu od popularne vrste glazbe. Možete izraditi prezentaciju ili plakat o nekom bandu (npr. The Rolling Stones) ili o samostalnom izvođaču (npr. Elvis Presley). Sami odlučite o komu ćete.
Vaše sadržaje poslati meni privatno do ponedjeljka 1.06.2020. do 14:00 sati. Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!
Jutro biolozi!
Malo pogledajte i istražite....
Pozdrav.
BIOLOZI 8R 28.5.2020.
Misterij strašnih guštera
Korištenjem interneta, video isječaka i/ili druge dostupne literature istraži.
Dobro jutro!
Ponavljamo FOSILNA GORIVA.Pogledajte prezentacije i odgovorite na radni listić.
Pozdrav.
KEMIJA 8 A 28.5.
Rok za zadaću 1.6.do 17 sati
Nastavna jedinica: Conditional 1 &2
Na poveznici provježbajte kondicionalne rečenice. https://en.islcollective.com/video-lessons/pink-panther-conditionals?code=LycjTkuDRQ
Rok je petak, 29.05.2020.g
Kao što smo se unaprijed dogovorili, danas i sutra sate posvećujemo obradi lektire Alkar Dinka Šimunovića.
Zadatak koji vam stavljam možete raditi sve do ponedjeljka.
Pozorno pročitajte upute.
Lijep pozdrav svima
Danas slijedi nastavak videa i nastavak edutorija.
Ravnine u prostoru
2. sat - vježba
POLJOPRIVREDA I ŠUMARSTVO NIZINSKE HRVATSKE - PONAVLJANJE
Zadatak:
1. Pogledati PP prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Poljoprivreda i šumarstvo Nizinske Hrvatske" stranice 148.-152. (Poslano 20.05.2020).
2. Uz pomoć plana ploče, udžbenika i prezentacije (poslano 20.05.2020.) samostalno riješite zadatke u radnoj bilježnici na stranicama 76. i 77.
3. Kada riješite zadatke u radnoj bilježnici, uslikajte 76. i 77. stranicu i pošaljite mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Učenici koji pohađaju nastavu po prilagođenom planu i programu trebaju odgovoriti u radnoj bilježnici na pitanja 1.,2.,3.,5.,6. i 8. na str. 76. i 77.
Rok za izvršenje ovog zadatka je ponedjeljak 01.06.2020. do kraja dana
Poštovani učenici,
mi idemo dalje s nastavnim gradivom. Današnja nastavna jedinica je „Hrvatska u suvremenom svijetu“. Postavljam vam upute za rad večeras jer neću sutra prijepodne bit u mogućnosti.
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu jedinicu „Hrvatska u suvremenom svijetu“. Kod mene je to na str. 244.-249.
Pritom obrati pozornost na:
-europske integracije
-postanak Hrvatske članicom UN-a, NATO saveza i članicom Vijeća Europe
-proces pristupanja Hrvatske EU
-sve veći problem terorizma u svijetu
-globalnu borbu SAD-a protiv islamističkih terorista
-problem nepoštivanja ljudskih prava
-UN-ovu Opću deklaraciju o ljudskim pravima
-skrb UNICEF-a za djecu diljem svijeta
-pitanje zagađivanja okoliša
-sve veća nastojanja država da se okoliš zaštiti
2. Prepiši sažetak na kraju lekcije u svoju bilježnicu uz današnji naslov „Hrvatska u suvremenom svijetu“
3. Pogledaj videolekciju i prati upute. Aktivnosti bilježiš u bilježnicu
https://www.youtube.com/watch?v=aIr8B9rD79g
Prilagođeni program: sve isto osim u zadnjoj aktivnosti. U zadnjoj aktivnosti potrebno je samo pogledati videolekciju.
Aktivnosti napraviti do četvrtka u 18:00
Dobro jutro!
Danas ponavljanje teorija Charles Darwina.Pozdrav.
26.5. 8A BIOLOGIJA
ROK 2.6. DO 17 SATI
TEORIJE CHARLES DARVINA
Geometrijska tijela su gotova. Sad slijedi dio gradiva gdje nema puno računanja, ali ima puno crtanja. Trebat će vam drvene bojice za isticanje pravaca ili ravnina. Koristite kvadratnu mrežu u bilježnici za crtanje modela kvadra ili kocke.
TOČKE, PRAVCI I RAVNINE U PROSTORU
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu: Geometrijska tijela su gotova. Sad slijedi dio gradiva gdje nema puno računanja, ali ima puno crtanja. Trebat će vam drvene bojice za isticanje pravaca ili ravnina. Koristite kvadratnu mrežu u bilježnici za crtanje modela kvadra ili kocke.
TOČKE, PRAVCI I RAVNINE U PROSTORU
Dragi učenici, danas nećete dobiti zadatak koji ćete morati izvršiti u kratkom roku, nego vas ovom objavom obavještavam o mjesečnom projektu koji je pred vama.
Taj projekt moći ćete pripremati sve do 18. lipnja, a budući da je on uveden u vremenik provjera u e-dnevniku, iz njega ćete biti i vrednovani ocjenom.
Detaljan opis projekta, kao i upute prema kojima ćete ga pripremati i provesti, nalaze vam se u priloženom dokumentu.
Ako tijekom pripreme projekta budete imali nekih pitanja i nejasnoća, slobodno mi se možete javiti privatnom porukom bilo koji dan kako bih vam razjasnila nedoumice ili vam pomogla nekim savjetom.
Sretno u pripremi i realizaciji ovoga projekta!
Tema-FOSILNA GORIVA
25.5. 8A KEMIJA
FOSILNA GORIVA
Dobro jutro/dobar dan!
Izvedba svakog oblika vježbanja pridonosi mobilnosti tijela, a prije kretanja u neku vježbu potrebno je organizam pripremiti za povećane napore.
Ove video vježbe istezanja možete raditi u "pauzi od učenja" i tako utjecati na funkcionalnost zglobnih tijela i spriječiti bolove u leđima (lumbalni dio).
Sportski pozdrav!
22.05.2020. (blok sat)
Ponavljanje
Dragi učenici, danas malo ponovite što ste dosad naučili o svjetlosti, pogledajte videosnimke pokusa i riješite 2 kviza. Prvi kviz se odnosi na rasprostiranje svjetlosti i odbijanje u ravnom zrcalu, a drugi na sferna zrcala i lom svjetlosti. Kvizovi nisu za ocjenu, ali idu u bilješke kao i svaka tjedna zadaća. U kviz se prijavljujete sa školskim mailom. Kvizovi će biti aktivni do četvrtka u 12 h i svakom kvizu možete pristupiti samo jednom.
Učenici po prilagođenom programu rade isto, a pri rješavanju kvizova smiju se koristiti bilješkama ili udžbenikom.
Lijep pozdrav!
https://www.youtube.com/watch?v=MMrxYFR2uz8 pravocrtno širenje svjetlosti
https://www.youtube.com/watch?v=tJIe5V0_F0I pokus sa svijećama
https://www.youtube.com/watch?v=RewBQPgYqNk odbijanje svjetlosti na ravnom zrcalu
https://www.youtube.com/watch?v=z62eBm0pHIE udubljeno zrcalo, karakteristične zrake
https://www.youtube.com/watch?v=6YUct5EmJMs svjetlovod
https://www.youtube.com/watch?v=TDH290djfdU lom svjetlosti, slamka u čaši
Danas ćemo odraditi još jedan sat nadoknade. Prvi sat ponavljamo, a drugi samo informativno o kugli. Nemoj se uplašiti!. Ima puno koraka, ali ne i toliko posla.
1. sat : Stožac - ponavljanje
2. pogledajte nekoliko fotografija stožaca u prirodi i prva 4 primjera
3. riješite 2. i 3. zadatak
4. pokreni interakciju kod Volumena stošca i pogledajte video
5. riješite zadatak 7.abc iz kolekcije zadataka 2
6. pošalji mi snimke zaslona i zapis računskih zadataka u bilježnici
2. sat : Kugla i sfera
1. napiši naslov
3. nacrtaj skicu kugle iz primjera 1. i pogledaj fotografije iz primjera 2.
4. prouči primjer 3. i 4. te zapiši što je to sfera
5. prouči primjer 5. i zapiši što je kugla
6. pogledaj primjer 6 i riješi zadatke iz kolekcije zadataka 1
7. zapišite si podnaslov Oplošje kugle i pogledajte video i zapišite si izraz za površinu sfere
8. zapišite si podnaslov Volumen kugle i pogledajte video; zapišite izraz za obujam kugle i zapišite primjer 11.
9. pošalji zapis iz bilježnice i snimke zaslona kolekcije zadataka 1
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Danas ćemo odraditi još jedan sat nadoknade. Prvi sat ponavljamo, a drugi samo informativno o kugli.
Stožac - ponavljanje
2. pogledajte nekoliko fotografija stožaca u prirodi i prva 4 primjera
3. riješite 2. i 3. zadatak
4. pokreni interakciju kod Volumena stošca i pogledajte video
5. pošalji mi snimke zaslona
2. sat Kugla i sfera
1. napiši naslov
3. nacrtaj skicu kugle iz primjera 1. i pogledaj fotografije iz primjera 2.
4. prouči primjer 3. i 4. te zapiši što je to sfera
5. prouči primjer 5. i zapiši što je kugla
6. pogledaj primjer 6 i riješi zadatke iz kolekcije zadataka 1
7. zapišite si podnaslov Oplošje kugle i pogledajte video i zapišite si izraz za površinu sfere
8. zapišite si podnaslov Volumen kugle i pogledajte video; zapišite izraz za obujam kugle i zapišite primjer 11.
9. pošalji zapis iz bilježnice i snimke zaslona kolekcije zadataka 1
Dobar dan dragi moji,
evo novog zadatka za vas (od 22.5.do 29.5. )
Nastavna jedinica : Ritam
Tehnika: Flomasteri ili izrada kratkog filma u digitalnom obliku
Motiv: Najava za film
Možete najavu za vaš kratki film napraviti kao plakat ili kao Trailer.
Osmislite svoju priču i pokažite je.
U prilogu vam šaljem prezentaciju za dodatna znanja i motiaciju.
Sretno
Dobro jutro!
U vašem današnjem zadatku upoznat ćete se s jednom vrstom drame - monodramom, čitajući i slušajući tekst Želim vratiti ljubav. U objavi vam prilažem i fotografije na kojima se tekst monodrame nalazi, a upute za rad su vam u word dokumentu
Glazbena kultura
Nastavna jedinica: Popularna glazba
Zadatak:
Vaš zadatak je izraditi prezentaciju ili plakat o jednoj od mnogih popularnih vrsta glazbe. Mnoge vrste glazbe imaju svoje podvrste (npr. Rock- https://sites.google.com/site/povijestrockglazbe/home/vrste-rock-glzbi ). Sami odaberite što ćete istražiti. Odlučite se između rocka, popa, rapa, techna ili neke podvrste od njih. U svojim radovima navedite strane i domaće izvođače vrste glazbe koju ste odabrali.
Vaše sadržaje poslati meni privatno do ponedjeljka 25.05.2020. do 14:00 sati. Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!
Dobro jutro!
8a KEMIJA 21.5.
REALIZACIJA ISTRAŽIVAČKIH ONLINE RADOVA ZA VREDNOVANJE-2 teme po izboru učenika
FOTOSINTEZA i ALTERNATIVNI IZVORI ENERGIJE
Pohvala svim učenicima koji su svoje zadaće već predali,ostali rok je do 17 sati.Sretno i pozdrav.
Dobro jutro biolozi!
Za danas pročitajte ...i pogledajte...
Pozdrav.
POLJOPRIVREDA I ŠUMARSTVO NIZINSKE HRVATSKE
Zadatak:
1. Pogledati PP prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Poljoprivreda i šumarstvo Nizinske Hrvatske" stranice 148.-152.
2. Proučiti prezentaciju koju sam vam poslao u prilogu i odgovoriti na 5 pitanja iz udžbenika na str. 152. Odgovore (ne trebate prepisivati pitanja) napisati u bilježnicu, uslikati i poslati meni na pregled. Učenici koji pohađaju nastavu po prilagođenom planu i programu trebaju odgovoriti na 1.,3. i 5. pitanje iz udžbenika na str. 152.
3. Pronaći u geografskom atlasu sve poljoprivredne regije, gradove u kojima se razvila drvna industrija i ribnjake Nizinske Hrvatske (Atlas, str. 62.-63.)
Napomena: U 1. pitanju samo nabrojite (ništa ne pokazujete na karti).
U prilogu dostavljam PP prezentaciju.
Rok za izvršenje ovog zadatka je ponedjeljak, 25.05.2020. do kraja dana
Dobro vam jutro, osmaši!
U današnjem zadatku nastavljate proučavati problemski članak.
Vidjet ćete da je zadatak jako jednostavan. :)
Sve su vam upute u priloženom dokumentu.
Oplošje i obujam stošca
2. sat
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu: Oplošje i obujam stošca
2. sat
Danas nastavljamo s jezičnim izražavanjem, a u današnjem zadatku upoznat ćete se s jednom pisanom vrstom rasprave - problemskim člankom.
Vaš današnji zadatak s uputama nalazi se u priloženom dokumentu.
Nastavna jedinica: Bullying
Istraži o temi bullying (koje sve vrste postoje). Obaberi jednu vrstu bullying-a i prezentiraj u obliku plakata.
Prilagođeni program treba samo istražiti koje vrste bullying-a postoje i napisati ih u bilježnicu.
Rok je petak, 22.05.2020.g.
Tema: Duh Božji u Crkvi
Nastavna jedinica: 61. i 62./ Duh Sveti u Crkvi
Pozdrav i poštovanje učenicima osmog a razreda!
Upute, aktivnosti i zadatci:
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik opisuje događaje iz Isusova života i u njegovim riječima i djelima prepoznaje djelovanje Duha Svetoga
- učenik prepoznaje u biblijskim događajima Duha Svetoga kao treću božansku osobu
- učenik provodi vlastiti život po Isusovim načelima
1. Dragi učenici, današnja tematska cjelina jest Duh Sveti u Crkvi. Djelovanje Duha u povijesti Crkve i poziv da svi živimo po nadahnućima Duha Božjega.
2. Poslušajte pjesmu Srce predajem i Velik si - kojima proslavljamo Boga jer smo spašeni u Isus Kristu po Duhu Svetom za vječni život. https://www.youtube.com/watch?v=i6wI3kjVELM&list=RDyaj3l_yjo3s&index=2
3. Nakon odslušanih pjesama pročitajte tekstove u udžbeniku na str. 149 -153. Imate podnaslove : Duha Sveti kao duša Crkve, Duh Sveti trajno djeluje u Crkvi kroz povijest, Duh Sveti djeluje i danas u Crkvi, Novi život i djelovanje po Duhu, Božji nas darovi obvezuju i Novi život po Duhu.
4. Proširi gradivo uz ovo svjedočanstvo vjere poznatog pjevača Rafela Dropulić RAFE https://www.youtube.com/watch?v=4wLjeaWVwJ0
Ovaj tjedan ne treba slati nikakvu zadaću već je dovoljno da prođete sve aktivnosti kako piše u današnjim uputama.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Ivan
8a 19.5.BIOLOGIJA
EVOLUCIJA ŽIVOTA
PLAN PLOČE-prepiši
POGLEDAJ PREZENTACIJU
Danas očekujem vaše istraživačke zadatke za vrednovanje!Pozdrav.
Novi radni tjedan počinjemo lekcijom iz jezičnoga izražavanja - upoznat ćete se s raspravom.
Zadatak sa svim uputama nalazi vam se u priloženom dokumentu.
PROMET NIZINSKE HRVATSKE - PONAVLJANJE
Zadatak:
1. Pogledati PP prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Promet Nizinske Hrvatske" stranice 145.-147. (Poslano 13.05.2020).
2. Uz pomoć plana ploče, udžbenika i prezentacije (poslano 13.05.2020.) samostalno riješite zadatke u radnoj bilježnici na stranicama 74. i 75.
3. Kada riješite zadatke u radnoj bilježnici, uslikajte 74. i 75. stranicu i pošaljite mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Učenici koji pohađaju nastavu po prilagođenom planu i programu trebaju odgovoriti u radnoj bilježnici na pitanja 1.,2.,5.,6. i 7. na str. 74. i 75.
Rok za izvršenje ovog zadatka je srijeda, 20.05.2020. do kraja dana.
Dobro jutro A maturanti!
Šaljem vam vježbe za mobilnost i funkcionalnost zglobova/mišića.
Vježbe su koncipirane tako da ih možete svakodnevno raditi kod kuće (sve vježbe se izvode do granica ugode/koliko tijelo dozvoljava).
Ocjene iz radova upisuju se tijekom dana prema poslanim kriterijima.
Sportski pozdrav!
Na poveznici pročitajte priču i vježbajte razumijevanje pročitanog teksta rješavajući zadatke (nalaze se iza priče). https://www.e-sfera.hr/prelistaj-udzbenik/99b51d5f-7d1b-473e-af0c-bc1fadc18db1
Rok je 05.06.2020.g.
Nastavna jedinica: Bullying
Na poveznici poslušaj današnje zadatke i riješi ih. https://youtu.be/_JGvaHrGeT0
Rok je do kraja današnjeg dana.
Prilagođeni program radi zadatke u priloženom word dokumentu. Rok za prilagođeni je petak, 22.05.2020.g.
Dobro jutro!
Podsjećam na zadatak za vrednovanje 21.5.Sretno u istraživanju.Pozdrav.
18.5 8A KEMIJA 8R
FOTOSINTEZA I STANIČNO DISANJE
UDŽ.STR.90-92.
ROK ZA ZADAĆU 21.5. DO 17 SATI
Danas ponavljanje valjka preko Edutorija.
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Dobro jutro/dobar dan osmaši!
Uz fotografiju omiljene vam sportske dvorane danas vam šaljem pozdrave ,a vi meni radove o sportu!
Do sada ima maštovitih uradaka ,a tko još nije neka to danas odradi i pošalje mi u privatnoj poruci
(snimam vam vježbe za idući tjedan).
Sportski pozdrav!
15.05.2020. lom svjetlosti (blok sat)
Pozdrav učenici!
Današnja tema je lom svjetlosti. Vaš zadatak je pogledati dvije videolekcije, napisati sažetak i riješiti radnu bilježnicu od 136. do 137. stranice (6 zadataka). Također ćete istražiti i poslati svoj odgovor u Wordu, kako nastaje fatamorgana i navesti primjere iz svakodnevnog života sa slikama.
Rješenja i svoj odgovor poslati do utorka, 19.05. u 12 h.
Učenici po prilagođenom programu rješavaju zadatke 1, 2 i 3 u radnoj bilježnici na stranici 136. Istražiti što je fatamorgana i navesti primjer.
U priloženoj prezentaciji nalazi se sažetak današnje teme. Za sve nejasnoće i pitanja, slobodno mi se javite privatnom porukom.
https://www.youtube.com/watch?v=EsjVII1DdIo&list=PL9Mz0Kqh3YKoz8gEroILHhDpeEK9pCXgD&index=10
https://www.youtube.com/watch?v=tIP-C3zAkqk&list=PL9Mz0Kqh3YKoz8gEroILHhDpeEK9pCXgD&index=13
Jutro moji biolozi...budite i danas vrijedni kao i uvijek!
Pozdrav
14.5.8a KEMIJA
KRUŽENJE UGLJIKA U PRIRODI
ROK ZA ZADAĆU 18.5. DO 17 SATI
Dobro vam jutro, 8. a!
Današnjim zadatkom malo ćete provježbati višestruko složenu rečenicu.
Upute vam se nalaze u priloženom dokumentu, a vježbati možete sve do ponedjeljka
Lijep vam pozdrav!
Danas i sutra čeka vas posljednja lekcija kojom ćemo privesti kraju gradivo o rečenicama u 8. razredu.
Zadatak s uputama nalazi vam se u priloženom dokumentu.
Ako budete imali nekih nejasnoća, slobodno mi se javite privatnom porukom
PROMET NIZINSKE HRVATSKE
Zadatak:
1. Pogledati PP prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Promet Nizinske Hrvatske" stranice 145.-147.
2. Proučiti prezentaciju koju sam vam poslao u prilogu i odgovoriti na 5 pitanja iz udžbenika na str. 147. Odgovore (ne trebate prepisivati pitanja) napisati u bilježnicu, uslikati i poslati meni na pregled. Učenici koji pohađaju nastavu po prilagođenom planu i programu trebaju odgovoriti na 1.,3. i 4. pitanje iz udžbenika na str. 147.
3. Pronaći u geografskom atlasu sve prometnice i prometna čvorišta Nizinske Hrvatske koja su navedena u lekciji (Atlas, str. 62.-63.)
Napomena: U 1. pitanju (udžbenik na str. 147.) vi trebate samo napisati koja su čvorišta za određenu vrstu prometa (npr. Željeznički promet: Vinkovci,...).
U prilogu dostavljam plan ploče (tko želi može prepisati u bilježnicu -nije obavezno) i PP prezentaciju.
Rok za izvršenje ovog zadatka je ponedjeljak, 18.05.2020. do kraja dana
Valjak - rotacijsko tijelo
1. napiši podnaslov
2. otvori https://www.youtube.com/watch?v=yFyFn2xKOGg
3. pogledaj ponavljanje i zadatak 1., a zatim otvori udžbenik na stranici 161. i riješi 157., 165. i 169. zadatak
4. zapiši zadatak 2. i riješi 151., 167. i 168. zadatak
5. zapiši zadatak 3. i riješi 148. i 159. zadatak
6. pošalji zapis iz bilježnice
2. sat
Obujam i oplošje valjka primjena
1. napiši podnaslov
2. otvori https://www.youtube.com/watch?v=yFyFn2xKOGg od 13:50 minuta
3. zapiši zadatak 5. i 6.
4. iz udžbenika na stranici 162. riješi 177., 178.(izračunaš obujam i odrediš mu petinu), 179.(obujam stijenke dobiješ razlikom obujma valjka dijametra 30 cm i obujma valjka dijametra 28cm--> 30cm-2cm=28cm) i 188. zadatak
5. poslati mi zapis iz bilježnice
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Valjak - rotacijsko tijelo
1. napiši podnaslov
2. otvori https://www.youtube.com/watch?v=yFyFn2xKOGg
3. pogledaj ponavljanje i zadatak 1., a zatim otvori udžbenik na stranici 161. i riješi 157., 165. i 169. zadatak (po formulama za volumen i oplošje)
4. pošalji zapis iz bilježnice
2. sat
Obujam i oplošje valjka primjena
1. napiši podnaslov
2. otvori https://www.youtube.com/watch?v=yFyFn2xKOGg od 13:50 minuta
3. zapiši zadatak 5. i 6.
4. iz udžbenika na stranici 162. riješi 173. i 174.
5. poslati mi zapis iz bilježnice
Poštovani učenici,
danas idemo dalje s nastavnim gradivom. Današnja nastavna jedinica je „Vojne operacije u Domovinskom ratu i završetak rata“. Jedna kompleksna nastavna jedinica koju ćemo dodatno pojasniti preko Zoom-a drugom prilikom.
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu jedinicu „Završetak Domovinskog rata“. Kod mene je to na str. 238.-243.
Pritom obrati pozornost na:
-početak rata u BiH i sukobe unutar nje
-oslobađanje hrvatskog teritorija od kraja 1991. do proljeća 1995. (oslobađanje dijela zapadne Slavonije, rasterećenje Dubrovnika 1992., operacija Miljevački plato, operacija Maslenica, oslobađanje brane Peruča, operacija Medački džep)
-operacija Bljesak i oslobađanje zapadne Slavonije 1.5. 1995.
-operacija Oluja 4.8.1995.-8.8.1995. i slom paradržave Republike Srpske Krajine
-proces pregovora i početak mirne reintegracije hrvatskog Podunavlja u sklopu UNTAES misije, potpisivanje Erdutskog sporazuma
-posljedice rata
2.Prepiši sažetak na str. 243. uz naslov današnje lekcije
3. Pogledaj PowerPoint prezentaciju
4. Prati videolekciju i upute, zadatke riješi u bilježnicu
https://www.youtube.com/watch?v=4Ywvou_H6_k
Prilagođeni program:
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu jedinicu „Završetak Domovinskog rata“. Kod mene je to na str. 238.-243.
Pritom obrati pozornost na:
-početak rata u BiH i sukobe
-oslobađanje hrvatskog teritorija od kraja 1991. do proljeća 1995. (oslobađanje dijela zapadne Slavonije, rasterećenje Dubrovnika 1992., operacija Miljevački plato, operacija Maslenica, oslobađanje brane Peruča, operacija Medački džep)
-operacija Bljesak i oslobađanje zapadne Slavonije 1.5. 1995.
-operacija Oluja 4.8.1995.-8.8.1995. i slom paradržave Republike Srpske Krajine
-proces pregovora i početak mirne reintegracije hrvatskog Podunavlja u sklopu UNTAES misije, potpisivanje Erdutskog sporazuma
-posljedice rata
2.Prepiši sažetak na str. 243. uz naslov današnje lekcije
3. Pogledaj videolekciju
https://www.youtube.com/watch?v=4Ywvou_H6_k
Aktivnosti napraviti do četvrtka u 18:00!
Tema: Duh Božji u Svetom pismu
Nastavna jedinica: 59. i 60./ Duh Sveti Isusovu životu
Pozdrav i poštovanje učenicima osmog a razreda!
Upute, aktivnosti i zadatci:
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik opisuje događaje iz Isusova života i u njegovim riječima i djelima prepoznaje djelovanje Duha Svetoga
- učenik prepoznaje u biblijskim događajima Duha Svetoga kao treću božansku osobu
1. Dragi učenici, današnja tematska cjelina jest Duh Božji u Isusovu životu te utvrđivanje i ponavljanje tema koje smo obradili u povezanosti s Duhom Božjim.
2. Poslušajte pjesmu Rijeke žive vode koja govori o potrebi života svakog vjernika s Duhom Božjim. https://www.youtube.com/watch?v=AxB8Fq2-8Rk
3. Prvo pročitajte tekstove u udžbeniku na str. 145 -148. Imate podnaslove : Isus je začet po Duhu Svetom, Duh potvrđuje Isusa kao Mesiju, Isus govori i djeluje i Duhu, Isus obećava i dariva Duha Svetoga.
4. Proširi gradivo uz pomoć pjesama koje se izvedene u dvorani Cibona 2018. u trajanju u od 16 min. u izvedbi sastava Božja pobjeda. https://www.youtube.com/watch?v=4IyJ5y6oaG8
Prošli tjedan imali smo više aktivnosti, zadaća i Mali osobni projekt: Zato ovaj tjedan ne treba slati nikakvu zadaću već je dovoljno da prođete sve aktivnosti kako piše u današnjim uputama.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Ivan.
Dobro jutro!
BIOLOGIJA 8A 12.5.
PONOVIMO HORMONSKU REGULACIJU.
Dragi učenici, kao što ste vidjeli u jučerašnjim uputama, danas nećete dobiti novi zadatak. Ovim vas putem samo pozdravljam i podsjećam da i danas možete raditi zadatak koji ste jučer dobili.
ENERGETSKI IZVORI I INDUSTRIJA NIZINSKE HRVATSKE - PONAVLJANJE Zadatak: 1. Pogledati PP prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Energetski izvori i industrija Nizinske Hrvatske" stranice 140.-144. (Poslano 06.05.2020). 2. Uz pomoć plana ploče, udžbenika i prezentacije (poslano 06.05.2020.) samostalno riješite zadatke u radnoj bilježnici na stranicama 72. i 73. 3. Kada riješite zadatke u radnoj bilježnici, uslikajte 72. i 73. stranicu i pošaljite mi da provjerim jeste li sve točno riješili. Učenici koji pohađaju nastavu po prilagođenom planu i programu trebaju odgovoriti u radnoj bilježnici na pitanja 2.,3., 4. i 5. na str. 72. i 73. Rok za izvršenje ovog zadatka je srijeda, 13.05.2020. do kraja dana.
8. razred
Na poveznici pročitaj priču. https://americanliterature.com/author/o-henry/short-story/the-gift-of-the-magi
Evo nas i do lakšeg dijela gradiva. Nema više baza oblika trokuta, četverokuta, ...Pa ti onda misli u koju ćeš formulu uvrstiti. Ovdje je baza uvijek krug. I točka.
VALJAK
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
VALJAK
Dobro jutro!
Tema je kruženje ugljika u prirodi.Pročitajte upute i istražite zadano!
Pozdrav.
Dobro jutro/dobar dan učenici 8. razreda!
Poštovani učenici; uz borilačku vještinu JUDO podsjećam vas da je petak 14.05.2020.rok za predaju radova o sportu po izboru prema poslanim kriterijima (šaljem ponovo u datoteci)
Koshi waza ili bočno bacanje protivnika vidjeli ste u videu od petka.
Uz današnje bilješke postavljam vam i pitanja na koja ćete mi dati odgovore najkasnije do ponedjeljka 15.05.2020.
Sportski pozdrav!
Dragi veliki osmaši, pred vama je jedan zadatak kojim ćete se upoznati s nečim što će vam, u ne tako dalekoj budućnosti, biti jako potrebno. :)
Danas i sutra upoznajemo se s pisanjem životopisa i molbe.
Pozorno pročitajte upute koje vam prilažem, a posebno obratite pozornost na poveznice u tom dokumentu - one će vam biti od velike pomoći u razumijevanju ovoga gradiva, a posebice za vaše buduće pisanje životopisa i molbe.
Na današnjoj dopunskoj nastavi možete malo provježbati izricanje istovremenosti i prijevremnosti u složenim rečenicama (dakle u onim rečenicama koje imaju dvije radnje, tj. dva predikata).
Možete to učiniti rješavajući 7. i 8. zadatak u svojoj radnoj bilježnici. Ta su dva zadatka jako jednostavna - trebate samo dovršiti zadane rečenice po svom izboru (u 7. zadatku morate dovršiti tako da se radnje događaju u isto vrijeme, a u 8. zadatku tako da se jedna radnja dogodila prije druge).
Nastavna jedinica: Healthy and happy
Na poveznici pogledajte vaš zadatak za cijeli tjedan. https://youtu.be/INY-F_leeFo
Zadatak (rok je 15.05.2020.) - napraviti u nekom od digitalnih alata (Canva, PowerPoint...)
- odabrati svoje najdraže jelo
- sastaviti shopping list potrebnih sastojaka te ih popratiti slikama ili crtežima
- napisati recept i kako se jelo priprema
Prilagođeni program sastavlja samo listu sastojaka potrebnih za to jelo i treba popratiti slikama ili crtežima.
Dobro jutro/dobar dan osmaši!
Danas je pred vama sport JUDO ( Džudo (jap. 柔道; Jūdō- japanska borilačka vještina ).
Element koji obrađujemo je bočno bacanje protivničkog suvježbača.
Pogledajte video, a u ponedjeljak postavljam pitanja o bacanju.
Pozdrav!
I svemu dođe kraj, tako i našim piramidama. Danas završavamo s njima.
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Pozdrav učenici!
Današnja tema su zakrivljena ili sferna zrcala. Vaš zadatak je pogledati videolekciju, napisati sažetak i riješiti radnu bilježnicu od 129. do 132. stranice. Na stranici 129 se nalazi pokus koji možete izvesti s priborom koji ćete pronaći u svojoj kuhinji.
Rješenja poslati do utorka, 12.05. u 12 h.
Učenici po prilagođenom programu rješavaju zadatke 1, 4 i 5 u radnoj bilježnici na stranicama 130 i 131. Pokus za učenike po prilagođenom programu: opiši svoju sliku u udubljenoj strani žlice i u izbočenoj strani žlice. Na kojoj strani žlice se vidiš uspravno, a na kojoj obrnuto? Kada uvećano, a kada umanjeno?
U priloženoj prezentaciji nalazi se sažetak današnje teme. Šaljem vam i pomoć za rješavanje radne bilježnice u dokumentu Upute za rješavanje RB. Za sve nejasnoće i pitanja, slobodno mi se javite privatnom porukom.
https://www.youtube.com/watch?v=cj_X7YBdqXU&list=PL9Mz0Kqh3YKoz8gEroILHhDpeEK9pCXgD&index=10&t=10s
Dobro jutro vrijedni biolozi...evo malo ideje za istraživanje.Pozdrav!
Dobro jutro!
Nastavljamo ponavljati soli uz pisanje kemijskih jednadžbi nastajanja.
8A KEMIJA 7.5.
ROK ZA ZADAĆU 11.5. DO 17 SATI
PONOVIMO SOLI (MOLIM U WORDU ILI JASNO,ČITKO )
NAPIŠI KEMIJSKE JEDNADŽBE I IMENUJ SOLI-ovo šaljete meni
Glazbena kultura
Nastavna jedinica: 20. stoljeće
Zadatci:
1. Pročitati tekst sa stranica 87. i 87. iz udžbenika o glazbi 20. stoljeća i odgovoriti pismeno na pitanja:
a) Koji su poznati europski, a koji hrvatski skladatelji 20. st.?
b) Ššto je tonalitetna glazba?
c) Kojim novim glazbenim elementima skladatelji obogaćuju tonalitetnu glazbu?
d) Što je atonalitetna glazba?
e) Koja glazbena sastavnica više dolazi do izražaja: ritam ili melodija?
2. Poslušati skladbu: D. Šostakovič: Scherzo za gudački oktet, op.11; POVEZNICA: https://www.youtube.com/watch?v=5rw63qsAFss i odgovoriti pismeno na pitanja:
a) Koliko svirača izvodi skladbu?
b) Na početku skldbe violončelo donosi lirski ulomak. Ima li melodija skokovitu, razlomljenu liniju ili pjevnu s postupnim kretanjem?
c) Može li se dur I mol prepoznati u cijeloj skladbi ili povremeno?
d) Koje biste osjećaje povezali uz skladbu?
3. Poslušati skladbu:A. Schonberg: Koncert za klavir i orkestar, op. 42, 2. stavak: Molto allegro, POVEZNICA: https://www.youtube.com/watch?v=lLSK00vwGUw i odgovoriti pismeno na pitanje:
a) Je li melodija značajna sastavnica te skladbe?
Riješene zadatke uslikati i poslati meni privatno da provjerim jeste li sve točno riješili do ponedjeljka 11.05.2020. do 14:00 sati. Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!
Dobro vam jutro!
U vašem jučerašnjem zadatku gledali ste predavanje o izricanju istovremenosti i prijevremenosti u jednostavnoj i složenoj rečenici. Taj zadatak možete izvršiti još danas do 16 sati. Kada to učinite, malo ćete vježbati to gradivo, i to u igri na poveznici koju vam prilažem. Zadatak je jako jednostavan i brzo ćete ga riješiti. Trebate samo u ponuđenim rečenicama prepoznati u kojima je izrečena istovremenost, a u kojima prijevremenost. Kada odigrate kviz, samo fotografirajte rezultat koji ste ostvarili, a koji će vam se prikazati na kraju. (Fotografiju mi šaljete privatnom porukom, do sutra u 16 sati.)
Ako ne uspijete sve točno riješiti prvi put, kviz možete odigrati i više puta.
Nastavna jedinica: People we admire
Na poveznici pogledajte i riješite današnje zadatke. https://youtu.be/tMOSMZRw38E
Prilagođeni program radi samo prvi zadatak uz pomoć videa.
Rok je petak, 08.05.2020.g.
ENERGETSKI IZVORI I INDUSTRIJA NIZINSKE HRVATSKE
Zadatak:
1. Pogledati PP prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Energetski izvori i industrija Nizinske Hrvatske" stranice 140.-144.
2. Proučiti prezentaciju koju sam vam poslao u prilogu i odgovoriti na 7 pitanja na kraju PP prezentacije. Odgovore (ne trebate prepisivati pitanja) napisati u bilježnicu, uslikati i poslati meni na pregled. Učenici koji pohađaju nastavu po prilagođenom planu i programu trebaju odgovoriti na 1.,4. i 7. pitanje sa kraja prezentacije.
3. Pronaći u geografskom atlasu gdje su smještene sve hidroelektrane i termoelektrane Nizinske Hrvatske (Atlas, str. 62.-63.)
U prilogu dostavljam plan ploče (tko želi može prepisati u bilježnicu -nije obavezno) i PP prezentaciju.
Rok za izvršenje ovog zadatka je ponedjeljak, 11.05.2020. do kraja dana.
Nastavna jedinica: Question tags revision
Na poveznicama provježbaj question tags.
https://en.islcollective.com/video-lessons/mr-bean-question-tags
https://en.islcollective.com/video-lessons/mr-bean-question-tags-2
Prilagođeni program rješava zadatke na samo jednoj poveznici.
Rok je do kraja današnjeg dana.
Danas završavamo sa trostranim piramidama.
1. sat Trostrana piramida - zadaci
2. sat
PRAVILNA ŠESTEROSTRANA PIRAMIDA
Za učenike koji piohađaju nastavu po prilagođenom programu:
1. sat Trostrana piramida - zadaci
2. sat
PRAVILNA ŠESTEROSTRANA PIRAMIDA
Dragi učenici, slijedi nam nova lekcija iz jezika, a u njoj ćete se upoznati s izricanjem istovremenosti i prijevremenosti u jednostavnim i složenim rečenicama.
Pozorno pročitajte upute koje vam prilažem, a ako vam tijekom rješavanja zadataka bude potrebna pomoć, tj. nešto vam ne bude jasno, slobodno mi se javite privatnom porukom.
Dragi moji,
evo novog zadatka za vas 6.5.2020.
U privitku su vam objašnjenja
Dobro vam jutro, 8. a!
Budući da ste jučer gledali predavanje o novoj vrsti zavisnosloženih rečenica (pogodbenoj rečenici), danas ćete pokušati malo provježbati to gradivo.
Pronaći ćete u svojoj radnoj bilježnici lekciju Izricanje pogodbe, mogućnosti i želje te riješiti 1., 2. i 3. zadatak.
Zadatci su vrlo jednostavni, stoga ih mogu riješiti i učenici koji nastavu pohađaju uz prilagodbu sadržaja, no ako budete imali nekih nejasnoća i pitanja u vezi nekog od tih zadataka, slobodno mi se javite privatnom porukom da vam pomognem.
Ove zadatke možete riješiti do sutra (6. 5.) u 15 sati. Fotografije riješenih zadataka šaljete mi, kao i uvijek, privatnom porukom na yammer. Ako budete imali problema s prijavom u yammer, znate da fotografije možete poslati i na viber ili e-poštom (moju e-adresu već imate).
Nastavna jedinica: Glazba romantizma
Zadatci:
1. Pročitati tekst sa stranica 84. i 85. iz udžbenika o romantizmu i odgovoriti pismeno na pitanja:
a) Kada je trajao romantizam?
b) Koji su poznati europski, a koji hrvatski skladatelji skladali glasovirske minijature i solopjesme?
c) Koja su obilježja skladbi koja pripadaju nacionalnom stilu u glazbi romantizma?
d) Koje su nove glazbene vrste nastale u romantizmu?
e) Koje je obilježje programne glazbe?
f) Objasni razliku između klasicističkog i simfonijskog orkestra romantizma!
g) Koje su osnovne značajke glazbe romantizma?
2. Poslušati skladbu: M. P. Musorgski: Noć na golom brijegu, simfonijska pjesma; POVEZNICA: https://www.youtube.com/watch?v=l5pnoSgIuVo
Pismeno riješite zadatke:
a) Koliko sati otkucava crkveno zvono u skladbi?
b) Usporedite i opišite ugođaj prije zvona i poslije njega!
c) Napišite priču, scenarij za film ili nacrtajte strip kojim biste opisali sadržaj glazbe i svoj doživljaj! Pokušajte se držati ove radnje: Noć na golom brijegu opisuje pusto mjesto na kojem se noću okupljaju vještica i duhovi iz narodnih priča plešući svoj divlji ples. Ujutro, na zvuk crkvenoga zvona, razbježe se i nestanu.
Riješene zadatke uslikati i poslati meni privatno da provjerim jeste li sve točno riješili do petka 8.05.2020. do 14:00 sati. Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!
Tema: Duh Božji u Svetom pismu
Nastavna jedinica: 57. Duh Božji u Starom zavjetu; 58. Simboli i nazivi za Duha Svetoga
Pozdrav i poštovanje učenicima osmog a razreda!
Upute, aktivnosti i zadatci:
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik opisuje simbole i nazive za Duha Svetoga te naslućuje otajstvo vjere povezano s istinom o Bogu
- učenik prepoznaje u biblijskim događajima Duha Svetoga kao treću božansku osobu
1. Dragi učenici, današnja tematska cjelina jest Duh Božji u Bibliji te koje simbole i nazive koristi Biblija kako bi progovorila o otajstvu treće božanske osobe.
2. Prvo pročitajte tekstove u udžbeniku na str. 142 -144. Imate podnaslove : Duh je božanska snaga koja oživljava., Duh Božji zahvaća suce. Kraljevi su Božji pomazanici. Bog nadahnjuje proroke.
3. Proširi gradivo uz pomoć prezentacije s vjeronaučnog portala https://vjeronaucni-portal.com/duh-sveti-pps-prezentacije/ . Imaš je i u prilogu.
4. Nadahni se ponuđenim ppt prezentacijama Dođi Duše Presveti te napravi s istim tekstom, ali različitim slikama, fotografijama, crtežima…svoju.
5. Izrada vlastite prezentacije na temu himna Dođi Duše Presveti jest zadaća.
6. VAŽNO!!! Zadaće šaljite isključivo meni osobno na privatnu adresu, „PRIVATE MESAGE“ Vjeroučitelj se tek snalazi na ovim društvenim mrežama. Znači, ne kao komentar na objavu, nego izravno meni jer tada samo ja vidim vašu zadaću i nitko drugi. Oprostite što lutam sa obavijestima. I mene drugi usmjeravaju kako je ispravno. ZADAĆE U TJEDNU U KOJEM JE NASTAVA TREBA POSLATI DO KRAJA TJEDNA U PETAK (do 20 h). Vjeroučitelj će nakon toga u e dnevnik upisati bilješke za taj tjedan.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Ivan.
Dobro jutro!
Za danas ,ponovimo uz prezentaciju žlijezde i hormone,a zatim malo istražimo.Pozdrav.
8A 5.5.BIOLOGIJA
1 SAT -HORMONSKA REGULACIJA
ROK 12.5. do 17 sati
2 SAT
IZABERI BOLEST JEDNE ŽLIJEZDE (PO IZBORU)
ISTRAŽI O NJOJ,PREZENTIRAJ KAKO ŽELIŠ (PREZENTACIJA,FOTOGRAFIJA UZ OBJAŠNJENJE,MENTALNA MAPA….ŠTO ŽELIŠ)I OBJASNI SVOJ ODABIR
Šaljem i istraživački zadatak za online vrednovanje.Rok za realizaciju i dostavu zadatka 19.5.2020.Sretno u istraživanju!
GOSPODARSTVO GORSKE HRVATSKE - PONAVLJANJE
Zadatak:
1. Pogledati PP prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Gospodarstvo Gorske Hrvatske" stranice 133.-137. (Poslano 29.04.2020).
2. Uz pomoć plana ploče, udžbenika i prezentacije (poslano 29.04.2020.) samostalno riješite zadatke u radnoj bilježnici na stranicama 70. i 71.
3. Kada riješite zadatke u radnoj bilježnici, uslikajte 70. i 71. stranicu i pošaljite mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Učenici koji pohađaju nastavu po prilagođenom planu i programu trebaju odgovoriti u radnoj bilježnici na pitanja 1.,2.,3., 4. i 9. na str. 70. i 71.
Rok za izvršenje ovog zadatka je srijeda 06.05.2020. do kraja dana.
Budući da smo prošli tjedan učili o glagolskim prilozima, pokušajte ih malo provježbati u radnoj bilježnici. Jako su vam jednostavni 2., 3. i 4. zadatak. U 2. zadatku zadane glagolske priloge trebate samo rasporediti u tablicu na sadašnje i prošle (tu ćete ih prepoznati po nastavcima: sadašnji je s -ći, a prošli s -vši/-avši). U 3. i 4. zadatku od zadanih infinitiva trebate sami tvoriti glagolske priloge - tu isto pazite: ako je zadani glagol nesvršeni, onda ćete od njega tvoriti glagolski prilog sadašnji (s - ći), a ako je zadani glagol svršeni, onda ćete tvoriti glagolski prilog prošli (s -vši/-avši).
Na poveznicama provježbaj današnje zadatke.
https://wordwall.net/hr/resource/1074119/engleski-jezik/future-forms
https://wordwall.net/hr/resource/1034521/engleski-jezik/expressing-future
Na poveznici poslušaj današnje zadatke i riješi ih. https://youtu.be/16LpfamtEDk
Provježbaj question tags na poveznici. https://wordwall.net/play/849/730/594
Prilagođeni program radi zadatke u udžbeniku.
Rok je do kraja današnjeg dana.
Danas zadaci:
Trostrana piramida - zadaci
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Trostrana piramida - zadaci
Dobro jutro!
Evo nekoliko pokusa za pravila nastanka soli.Pogledajte ih kao i prezentaciju i utvrdite pravila.
Danas šaljem istraživački zadatak za online vrednovanje.Izaberite temu koju želite kako smo se dogovorili na online satu.Vremena imate jer je rok za realizaciju istraživanja 21.5.2020.Budite vrijedni i kreativni.Sretno!
Dobro vam jutro!
Novi radni tjedan počinjemo s lekcijom iz jezika. U objavi vam prilažem word dokument s uputama za rad, kao i poveznicu na youtube - na njoj vam je predavanje o našoj lekciji koje ćete pogledati kada pozorno pročitate upute.
30. 4.
Sat uvježbavanja gradiva - Glagolski prilozi (sat na zoom-u).
BIOLOZI 8 R 30.4.
ROK ZA ZDAĆU 7.5.2020.
HORMONSKA REGULACIJA
Istraži bolesti (internet) jedne žlijezde po svom izboru!
Objasni svoj izbor i kratko opiši istraživanje!
Dobro jutro.
Danas uvježbavamo i ponavljamo pisanje kemijskih jednadžbi nastanka soli.
KEMIJA 8A 30.4.
SOLI –dobivanje,pravila –vježba
ROK 4.5.2020. DO 17 SATI
Glazbena kultura
Nastavna jedinica: Glazba romantizma
Zadatci:
1. Pročitati tekst sa stranica 84. i 85. iz udžbenika o romantizmu i odgovoriti pismeno na pitanja:
a) Kada je trajao romantizam?
b) Koji su poznati europski, a koji hrvatski skladatelji skladali glasovirske minijature i solopjesme?
c) Koja su obilježja skladbi koja pripadaju nacionalnom stilu u glazbi romantizma?
d) Koje su nove glazbene vrste nastale u romantizmu?
e) Koje je obilježje programne glazbe?
f) Objasni razliku između klasicističkog i simfonijskog orkestra romantizma!
g) Koje su osnovne značajke glazbe romantizma?
2. Poslušati skladbu: M. P. Musorgski: Noć na golom brijegu, simfonijska pjesma; POVEZNICA: https://www.youtube.com/watch?v=l5pnoSgIuVo
Pismeno riješite zadatke:
a) Koliko sati otkucava crkveno zvono u skladbi?
b) Usporedite i opišite ugođaj prije zvona i poslije njega!
c) Napišite priču, scenarij za film ili nacrtajte strip kojim biste opisali sadržaj glazbe i svoj doživljaj! Pokušajte se držati ove radnje: Noć na golom brijegu opisuje pusto mjesto na kojem se noću okupljaju vještica i duhovi iz narodnih priča plešući svoj divlji ples. Ujutro, na zvuk crkvenoga zvona, razbježe se i nestanu.
Riješene zadatke uslikati i poslati meni privatno da provjerim jeste li sve točno riješili do ponedjeljka 4.05.2020. do 14:00 sati. Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!
GOSPODARSTVO GORSKE HRVATSKE
Zadatak:
1. Pogledati PP prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Gospodarstvo Gorske Hrvatske" stranice 133.-137.
2. Proučiti prezentaciju koju sam vam poslao u prilogu i odgovoriti na pitanja na kraju PP prezentacije. Odgovore (ne trebate prepisivati pitanja) napisati u bilježnicu, uslikati i poslati meni na pregled. Učenici koji pohađaju nastavu po prilagođenom planu i programu trebaju odgovoriti samo na 1.,2.,3.,6. i 10. pitanje sa kraja prezentacije.
3. Pronaći u geografskom atlasu prometnice, tuneli, prijevoji i gradovi koji se spominju u prezentaciji i udžbeniku (Atlas, str. 64.-65.)
Napomena: U pitanjima koja traže da nešto imenujete i pokažete vi samo imenujte tj. napišite ime tog pojma (to je u 11. i 13. pitanju).
U prilogu dostavljam PP prezentaciju i plan ploče (tko želi može prepisati plan ploče u bilježnicu -nije obavezno).
Rok za izvršenje ovog zadatka je ponedjeljak 04.05.2020. do kraja dana
Dobro jutro, 8. a!
Samo vas podsjećam da danas nemate novi zadatak, nego završavate jučerašnji (o glagolskim prilozima).
Neki od vas već su ga uspješno odradili, a do sutra u 9 sati očekujem i ostale radove.
Naravno, kao što sam rekla, možete mi se javiti privatnom porukom ako trebate pomoć ili savjet tijekom rada.
Danas ću vam se javiti u zajednički inboks da se dogovorimo o sutrašnjem terminu sata na zoom-u.
Dobar dan dragi moj razredu,
Danas 29. travnja (srijeda), obilježava se Svjetski dan plesa.
Kako smo mi razred poznat po dobrim plesnim koreografijama i aktivnom učešću u KUD-u ,
vaš zadatak je da osmislite neki ples i uvježbate svako svoj dio u svojoj kući i sklopite u jedan mali video koji će nam ostati u srcu i pamćenju na ova nesvakodnevna vremena.
Ovaj zadatak radimo malo duže (3 školska sata).
Sretno i plesno
Prelazimo na trostrane piramide.
PRAVILNA TROSTRANA PIRAMIDA
1. napiši naslov
2. otvori https://www.youtube.com/watch?v=-0oZoiYDz90&t=9s
3. nacrtaj model trostrane piramide sa istaknutom visinom baze, visinom pobočke i visinom piramide
4. zapiši što je pravilna trostrana piramida
5. nacrtaj tetraedar i zapiši što je tetraedar
6. napiši si podnaslov Volumen pravilne trostrane piramide i napiši izraz za obujam (dovoljno je zapamtiti V=1/3 Bv, ali možda pomogne i ovo)
7. napiši podnaslov Oplošje pravilne trostrane piramide i nacrtaj njenu mrežu, istakni bazu i jednu njenu pobočku te izraze za oplošje, površinu baze i površinu pobočke
8. zapiši si 3 zadatka iz videa
9. pošaljite mi zapis iz bilježnice
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Ovo je za drugi današnji sat:
Prelazimo na trostrane piramide.
PRAVILNA TROSTRANA PIRAMIDA
1. napiši naslov
2. otvori https://www.youtube.com/watch?v=-0oZoiYDz90&t=9s
3. nacrtaj model trostrane piramide sa istaknutom visinom baze, visinom pobočke i visinom piramide
4. zapiši što je pravilna trostrana piramida
5. nacrtaj tetraedar i zapiši što je tetraedar
6. napiši si podnaslov Volumen pravilne trostrane piramide i napiši izraz za obujam
7. pošalji mi zapis iz bilježnice
Danas zoom uz upute za istraživački zadatak koji će se vrednovati.
BIOLOGIJA 8 AR 28.4.(BLOK SAT )
REAGIRAJU LI SVA ŽIVA BIĆA NA PODRAŽAJE
ROK ZA ZADAĆU 5.5.2020. DO 17 SATI
Dobro vam jutro!
Pred nama je nova tematska cjelina iz jezika, a vaš prvi zadatak detaljno je objašnjen u uputama koje vam prilažem. Ovaj zadatak radit ćete danas i sutra, a gradivo s kojim se upoznate u četvrtak ćemo zajedno provježbati na satu koji ćemo održati preko zoom-a.
Najprije pozorno pročitajte upute, a zatim će vam u rješavanju vašega zadatka pomoći ppt prezentacija i videozapis koje vam prilažem.
Ako tijekom rada budete imali nejasnoća i pitanja u vezi nečega, slobodno mi se javite porukom.
Nastavna jedinica: Canada, sports project
Na poveznici poslušaj današnji zadatak. https://youtu.be/OeyKOxK9ye4
Prilagođeni program radi samo prezentaciju.
Rok je ponedjeljak, 3.05.2020.g.
NASELJA GORSKE HRVATSKE - PONAVLJANJE
Zadatak:
1. Pogledati PP prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Naselja Gorske Hrvatske" stranice 130.-132. (Poslano 20.04.2020).
2. Uz pomoć plana ploče, youtube filmova, udžbenika i prezentacije (poslano 20.04.2020.) samostalno riješite zadatke u radnoj bilježnici na stranicama 68. i 69.
3. Kada riješite zadatke u radnoj bilježnici, uslikajte 68. i 69. stranicu i pošaljite mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Učenici koji pohađaju nastavu po prilagođenom planu i programu trebaju riješiti 1., 3., 5. i 6. zadatak u radnoj bilježnici na stranicama 68. i 69.
Rok za izvršenje ovog zadatka je četvrtak 30.04.2020. do kraja dana.
Prošli smo tjedan većim dijelom interpretirali modernu bajku ("Galeb Jonathan Livingston"), stoga bi bilo dobro da malo ponovite značenje tog pojma, tj. da ponovite po čemu prepoznajemo modernu bajku - koja su njezina obilježja i po čemu se ona razlikuje od klasične bajke. Objašnjenje pojma možete pronaći u pojmovniku u vašoj čitanci, ali i na 192. stranici na kojoj vam je tekst Galeba J. Livingstona.
Sjetite se da smo početkom drugog polugodišta čitali i Maloga princa u sklopu lektire te smo razgovarali o tome zašto se to djelo smatra modernom bajkom. Sada možete ova dva djela povezati po tim zajedničkim obilježljima i usustaviti svoje znanje o modernoj bajci kao posebnoj književnoj vrsti.
ako smo modernu bajku o galebu Jonathanu Livingstonu interpretirali prošli tjedan, mi ćemo i novi radni tjedan započeti zadatkom koji je povezan s tim tekstom. Neka nam tjedan počne s lijepim mislima o slobodi i vjerom u sebe. :)
Zadatak je jako jednostavan: poslušajte pjesmu Neila Diamonda "Be" ("Budi"). Poveznica vam je ovdje postavljena, a vidjet ćete da su u videu korišteni prizori iz filma koji je 1973. snimljen prema ovom djelu Richarda Bacha. Osim što ćete pogledati taj video i poslušati pjesmu, razmislit ćete malo i o svojim omiljenim pjesmama i prisjetiti se neke koja vam je posebno draga, a u njoj se pjeva o sličnim temama o kojima progovara i "Galeb J. L." (sloboda, želja za slobodom, vjera u sebe, snaga, želja za uspjehom, biti drugačiji od ostalih, voljeti sebe kakav jesi i sl.). Pjesma može biti na bilo kojem jeziku, a možete staviti i više pjesama. Poveznicu na tu pjesmu/pjesme koju/koje izaberete postavite do večeras u 20 sati u komentar ispod ove objave. Time ćemo lijepo zaokružiti interpretaciju ove moderne bajke, a jedni drugima poklonit ćemo lijepu i motivirajuću glazbu za ovaj dan. :)
Nastavna jedinica: Canada
Na poveznici pogledaj video i riješi zadane zadatke. https://youtu.be/Tc7da4HAJCI
Prilagođeni program radi zadatke u priloženom word dokumentu.
Rok je danas do kraja dana.
Dragi osmaši ,dobro jutro i ovaj tjedan!
Tema kojom ćemo se baviti nekoliko sati je SOLI.Pozorno čitajte upute i pravila.Za svako pravilo soli dala sam primjer.Pitajte nejasnoće.Pozdrav!
8 A KEMIJA 27.4.
ROK 30.4..2020. DO 17 SATI
SOLI –obrada uz vježbu
Dokumentarac za osmaše.
Pogledajte do idućeg petka i ostavite komentar u objavi po potrebi.
Izvor: BBC
Poštovani učenici!
Danas idemo dalje s nastavnim gradivom. Idući tjedan ćemo imati ponavljanje preko Zooma (utorak) i pojasnit ćemo sve što je potrebno za razdoblje Hrvatske u okviru druge Jugoslavije (1945.-1991.)
Današnja tema je „Nastanak samostalne i suverene hrvatske države“. Jedna prilično važna nastavna jedinica koja predstavlja jedno prijelazno razdoblje iz Jugoslavije, raspad bivše zemlje i nastanak samostalne Republike Hrvatske.
Što se tiče vaše aktivnosti, molim vas da ne kasnite s predajom aktivnosti na uvid!
Obavezno je lajkati objavu tijekom dana!
Vidim da su pojedini učenici olako shvatili ovakvu nastavu. Molim ozbiljnost i vašu aktivnost.
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu jedinicu „Nastanak samostalne i suverene hrvatske države“. Kod mene je to u udžbeniku na str. 226.-231.
Pritom obrati pozornost na:
-Titovu smrt 1980. i početak ozbiljne gospodarske krize u 80-ima
-početak međunacionalnih sukoba na Kosovu 1981.
-jačanje velikosrpske ideologije pod vodstvom Slobodana Miloševića i Srpske akademije znanosti i umjetnosti (SANU)
-postupnu krizu savezne vlasti i težnja za srpskom prevlašću
-dolazak kadrova odanih Miloševiću u Vojvodini, Kosovu i Crnoj Gori (pat pozicija u središnjoj vlasti 4 srpska glasa protiv 4 ostale republike: Slovenija, Hrvatska, BiH i Makedonija)
-izvanredni 14. kongres SKJ i raspad SKJ (napuštanje Slovenaca i Hrvata)
-kriza vlasti
-održani prvi višestranački izbori u proljeće 1990.; pobjeda HDZ-a pod vodstvom Franje Tuđmana
-promjena nacionalnih obilježja-uklanjaju se komunistički simboli na prostoru Hrvatske
-pregovori o reformi Jugoslavije (propadaju)
-početak pobune hrvatskih Srba uz potporu Beograda; tzv. balvan revolucija
-donošenje Ustava Republike Hrvatske koji je poznat i pod nazivom „božićni“ Ustav
2. Prepiši sažetak na kraju nastavne jedinice na str. 231.
3. Pogledaj video lekciju, prati upute i riješi zadatke u bilježnicu
https://www.youtube.com/watch?v=XxFdE90lNbU
4. Prouči PowerPoint prezentaciju
PRILAGOĐENI PROGRAM
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu jedinicu „Nastanak samostalne i suverene hrvatske države“. Kod mene je to u udžbeniku na str. 226.-231.
Pritom obrati pozornost na:
-Titovu smrt 1980. i početak ozbiljne gospodarske krize u 80-ima
-početak međunacionalnih sukoba na Kosovu 1981.
-jačanje velikosrpske ideologije pod vodstvom Slobodana Miloševića i Srpske akademije znanosti i umjetnosti (SANU)
-postupnu krizu savezne vlasti i težnja za srpskom prevlašću
-dolazak kadrova odanih Miloševiću u Vojvodini, Kosovu i Crnoj Gori (pat pozicija u središnjoj vlasti 4 srpska glasa protiv 4 ostale republike: Slovenija, Hrvatska, BiH i Makedonija)
-izvanredni 14. kongres SKJ i raspad SKJ (napuštanje Slovenaca i Hrvata)
-kriza vlasti
-održani prvi višestranački izbori u proljeće 1990.; pobjeda HDZ-a pod vodstvom Franje Tuđmana
-promjena nacionalnih obilježja-uklanjaju se komunistički simboli na prostoru Hrvatske
-pregovori o reformi Jugoslavije (propadaju)
-početak pobune hrvatskih Srba uz potporu Beograda; tzv. balvan revolucija
-donošenje Ustava Republike Hrvatske koji je poznat i pod nazivom „božićni“ Ustav
2. Prepiši sažetak na kraju nastavne jedinice na str. 231.
3. Pogledaj video lekciju, prati upute i riješi zadatke (koje znaš) u bilježnicu
https://www.youtube.com/watch?v=XxFdE90lNbU
Aktivnosti napraviti do ponedjeljka u 18:00!
Za danas malo ponavljanja:
8.c) --> Iz volumena i visine nađeš B--> onda nađeš a--> onda Pitagora da nađeš visinu pobočke(koristiš karakteristični trokut u kojem imaš visinu, visinu pobočke i osnovni brid)-->izračunaš površinu pobočja
Pošaljite mi zapis iz bilježnice
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Za danas malo ponavljanja:
Vrednovanje učeničkog projekta
Odbijanje svjetlosti
Dobro jutro učenici. Danas ćete pogledati video lekciju o odbijanju svjetlosti. Šaljem vam prezentaciju u kojoj se nalazi sažetak. Riješite radnu bilježnicu od stranice 125 do 128 stranice. Osim toga, riješite i pitanja na stranici 120 i stranici 122, vezano za prošlu temu. Pomoć za rješavanje radne bilježnice imate u prilogu s uputama.
Učenici po prilagođenom programu rješavaju samo 4 pitanja na stranici 120 i 2 pitanja na stranici 125.
Rješenja poslati do utorka, 28.04.2020. u 12:00 h. Ukoliko trebate pomoć slobodno mi se javite privatnom porukom.
Podsjećam, rok za predaju zadatka za ocjenu je danas u 12:00 h!
Lijep pozdrav!
https://www.youtube.com/watch?v=L5wdpVSbIkk&list=PL9Mz0Kqh3YKoz8gEroILHhDpeEK9pCXgD&index=9&t=0s
Danas:
OBUJAM PRAVILNE ČETVEROSTRANE PIRAMIDE
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
OBUJAM PRAVILNE ČETVEROSTRANE PIRAMIDE
23.4.BIOLOZI 8 R
ROK ZA ZADAĆU 30.4.
PREDLOŽITE ,ISTRAŽITE,NAPIŠITE
Dragi učenici, kao što vam najavila, a mogli ste vidjeti i u novom vremeniku pisanih provjera, vrijeme je za zadatak u kojem ćete prvi put biti vrednovani ocjenom u nastavi na daljinu. Zadatak je povezan s predmetnim područjem književnost, a umjesto klasične provjere kakve smo inače imali na nastavi, sada je pred vama jedna pisana vježba u kojoj ćete morati primijeniti svoja stečena znanja o lirici.
Pozorno pročitajte upute, a ako tijekom rada budete trebali bilo kakav savjet ili dodatno objašnjenje, slobodno mi se javite privatnom porukom.
Sretno u izvršavanju ovoga zadatka!
Aktivnosti za ovaj tjedan, za nastavu u četvrtak 23.4.2020.
Glazbena kultura
Nastavna jedinica: Glazba u bečkoj klasici (klasicizam)- obrada
Zadatci:
1. Pročitati tekst sa stranica 81 i 82 iz udžbenika o glazbi bečke klasike.
2. Poslušati skladbe i odgovoriti na pitanja pismeno za svaku skladbu
1. skladba: L. van Beethoven: Sonata za klavir u c molu, Patetična, 2. stavak: Adagio cantabile, POVEZNICA: https://www.youtube.com/watch?v=BuN3yCmHb_U
Pitanja: a) odredi tempo u glazbenom primjeru
b) koliko se puta javlja/ponavlja glavna tema
c) odredi glazbene dijelove , npr. A B C A B...
d) kojeg je glazbenog oblika glazbeni primjer (rondo, sonatni oblik, tema s varijacijama)
2. skladba: W. A. Mozart: 40. simfonija u g molu, 1. stavak Molto Allegro, POVEZNICA: https://www.youtube.com/watch?v=l45DAuXYSIs
Pitanja: a) odredi izvođače u glazbenom primjeru
b) odredi tempo u glazbenom primjeru
c) odredi glazbene dijelove , npr. A B C A B...
d) kojeg je glazbenog oblika glazbeni primjer (rondo, sonatni oblik, tema s varijacijama)
3. skladba: J. Haydn: Carski (Emperor) kvartet, 2. stavak: Poco Adagio, POVEZNICA: https://www.youtube.com/watch?v=e3Zs24NJgfI
Pitanja: a) odredi izvođače u glazbenom primjeru
b) odredi tempo u glazbenom primjeru
c) koliko se puta ponavlja glavna tema u skladbi (svako ponavljanje se nešto mijenja)
d) kojeg je glazbenog oblika glazbeni primjer (rondo, sonatni oblik, tema s varijacijama
3. Pitanja za usvojenost sadržaja (odgovoriti pismeno):
a) Kada je trajao klasicizam?
b) Koji je grad bio prijestolnicom glazbenog klasicizma?
c) Koja su tri skladatelja obilježili glazbu klasicizma?
d) Koji su glazbeni slog skladatelji najčešće koristili (monofoni, homofoni ili polifoni) u vrijeme klasicizma?
e) Koje su nove glazbene vrste nastale u klasicizmu?
f) Što je novost u dinamici u klasicizmu?
g) Objasni razliku između baroknog I klasicističkog simfonijskog orkestra!
h) Koje su osnovne značajke glazbe klasicizma?
Riješene zadatke uslikati i poslati meni privatno da provjerim jeste li sve točno riješili do utorka 28.04.2020. do 14:00 sati. Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!
Dragi moji,predlažem zoom,utorak,10 SATI.kada imamo sat.Pojašnjenje zadatka za vrednovanje,kemija ,biologija!!Potvrdite mi pročitanost poruke! Hvala!
22.4.2020. 8B KEMIJA
IONI I IONSKI SPOJEVI
ROK ZA ZADAĆU 27.4.2020 DO 17 SATI
Dragi učenici,
danas, 22. travnja, obilježava se Dan planeta Zemlje. Cilj obilježavanja Dana Zemlje je kako bi se ukazalo na potrebu smanjenja čovjekovog negativnog utjecaja na naš planet. Travanjski broj National Geographica posvećen je upravo tom problemu. Postoje dva puta u budućnosti naše Zemlje, odnosno, dvije priče (vidi slike u privitku). Jedan je u daljnju nebrigu i krajnje uništenje a drugi put vodi ka promjeni odnosa prema našem planetu i svim oblicima života na Zemlji.
Budući da je danas Zemljin rođendan šaljem vam predivan film o Zemlji kako bi svi podigli svijest o potrebi očuvanja svega što na njoj živi. U filmu su prikazani svi prostori koje učite iz geografije u osnovnoj školi i čudesnim živim bićima o kojima ljudi trebaju voditi brigu. Film je na engleskom jeziku pa ćete ujedno unaprijediti i vaše znanje engleskog (nema HR podnapise) :)
Poveznica: https://youtu.be/GfO-3Oir-qM
Za one koje zanima više ova tema:
Na drugoj poveznici imate film o našem planetu Zemlji od postanka pa do danas. Možete vidjeti kroz što je sve Zemlja prošla da bi je mi ljudi "zatekli" u ovakvom izdanju. U ovom filmu možete namjestiti HR podnapise (ispod linka je uputa za one koji to nisu radili)
Poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=5e0hrstSn_I ---FILM O ZEMLJI (OD POSTANKA PA DO DANAS)
Uputa za uključivanje HR podnapisa na youtube-u:
U okviru gdje se pokazuje video kliknete na kotačić (ili zupčanik) (nalazi se desno od CC) --odberite SUBTITLES i onda kliknite na AUTOTRANSLATE --pojavit će vam se svi jezici svijeta (nađite i kliknite na Hrvatski). To je sve.
Nadam se da će vam se filmovi svidjeti. Tko želi može mi poslati dojmove o filmu.
Lijep vam pozdrav, dragi osmaši! :)
Danas nastavljamo s vašom interpretacijom moderne bajke "Galeb Jonathan Livingston".
Zadatak vam prilažem u word dokumentu, a uz njega i poveznicu na naš zid u alatu koji se zove Padlet. Najprije pročitajte upute koje sam vam napisala - tada će vam biti jasno čemu će služiti ova poveznica.
Nemojte se uplašiti količine teksta u zadatku - to su vam samo jaaako detaljne upute da biste ga što uspješnije odradili, s obzirom na to da ne možemo uživo "filozofirati" na satu. :)
OPLOŠJE PRAVILNE ČETVEROSTRANE PIRAMIDE
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
OPLOŠJE PRAVILNE ČETVEROSTRANE PIRAMIDE
Dragi moji,
Danas je Dan planeta Zemlja 22.4.
Vaš je današnji zadatak napisati,naslikati ili snimiti video čestitku za Dan našeg planeta.
Vaše radove slikajte i pošaljite
Dobro vam jutro, 8. a!
Pred nama je interpretacija jedne moderne bajke, točnije ulomka iz "Galeba Jonathana Livingstona" autora Richarda Bacha.
Zadatci i detaljne upute nalaze vam se u priloženom dokumentu.
Fotografije svojih uradaka šaljete mi, kao uvijek, privatnom porukom.
Sretno u radu!
Poštovani učenici!
Jutro svima.
Šaljite redovno svoje zadatke privatnom porukom.
Danas imamo sat ponavljanja. Idući tjedan ćemo imati ponavljanje preko Zooma (utorak) i pojasnit ćemo sve što je potrebno za razdoblje Hrvatske u okviru druge Jugoslavije (1945.-1991.)
Danas će te ponavljati uz pomoć zadanih pitanja. Prije toga molim vas da svakako pročitate nastavne jedinice koje se odnose na ovu cjelinu.
Upute za rad:
Odgovori na pitanja u svoju bilježnicu. Pitanja također prepiši!
1. Po čemu je Jugoslavija sličila zemljama Istočnoga bloka, a po čemu se od njih razlikovala?
2. Kakvi su bila vanjska politika Jugoslavije?
3. Kako su se odnosile jugoslavenske vlasti prema vjerskim zajednicama?
4. Na koji način se gradio kult Titove ličnosti?
5. Po čemu je Jugoslavija spadala u krug totalitarnih sustava?
6. Misliš li da dolazi do „omekšavanja“ sustava tijekom 60-ih i 70-ih godina i zašto?
7. U čemu je značaj Hrvatskog proljeća?
8. Što se promijenilo nakon Ustava 1974?
PRILAGOĐENI PROGRAM
Odgovori na pitanja u svoju bilježnicu. Pitanja također prepiši!
1. Po čemu je Jugoslavija sličila zemljama Istočnoga bloka, a po čemu se od njih razlikovala?
2. Kakvi su bila vanjska politika Jugoslavije?
3. Kako su se odnosile jugoslavenske vlasti prema vjerskim zajednicama?
4. Na koji način se gradio kult Titove ličnosti?
5. U čemu je značaj Hrvatskog proljeća?
Molim vas da aktivnosti završite do četvrtka u 18:00!
21.4.2020.BIOLOGIJA 8 A (BLOK SAT )-rok za zadaću 28.4.2020. do 17 sati
1 sat-REAGIRANJE ŽIVOTINJA NA PODRAŽAJE KRALJEŽNJACI–sličnosti i razlike,udž.str.86-91
POGLEDAJ PREZENTACIJU
ZABILJEŽI NOVE POJMOVE
ZABILJEŽI NEJASNOĆE
UČITELJU ŠALJEŠ RIJEŠENE TABLICE
2 SAT REAGIRANJE ŽIVOTINJA NA PODRAŽAJE –sličnosti i razlike
BESKRALJEŽNJACI
Nastavna jedinica: Earth Day
Istraži na internetu za što se sve mogu iskoristiti plastične boce. Ima puno primjera. Nakon što istražiš, odaberi jedan način iskorištavanja plastičnih boca i nacrtaj ga te opiši.
Prilagođeni program samo crta način korištenja i imenuje ga na engleskom jeziku.
Rok je petak, 24.04.2020.g.
Mali osobni projekt za 8a. razred iz katoličkog vjeronauka
Tema: Tajna svijeta i čovjeka u svjetlu Biblije
Vrijeme trajanja projekta: 21.04.-08.05.2020.
Vrijeme predaje projekta vjeroučitelju: 08. svibnja 2020.
Provjera kreativno istraživačkih sposobnosti bit će vrednovani kroz navedeni mali projekt BROJČANOM OCJENOM
Pozdrav i poštovanje učenicima osmog razreda i njihovim roditeljima!
Upute, aktivnosti i zadaci!
1. Odgojno obrazovni ishodi: učenik, otkriva, istražuje, prepoznaje i objašnjava poruku biblijskih tekstova o stvaranju svijeta i čovjeka iz Knjige Postanka te prepoznaje kako Biblija tumačena kroz učiteljstvo Crkve predstavlja ključ za razumijevanje egzistencije vjernika. Učenik prepoznaje znanstveni vjerski govor u temi o stvaranju svijeta i čovjeka.
2. Korelacija teme s informatikom, hrvatskim jezikom
3. Minimalni troškovi: korištenje interneta, mobitela. Trajanje malog osobnog projekta tri tjedna, od 20.04.-08.05.2020.
4. Projekt se provodi kroz nastavu na daljinu u suradnji s roditeljima. Izvor za rad: Vjeronaučni udžbenik, i internet pretraga stranica na kojima ima materijala za ovu temu.. Osobito korištenje vjeronaučnog portala za učenike osnovne škole – osmi razred. Prikupljene, odabrane sadržaje učenici koriste tako da stvore digitalnu mapu ili ih iskoriste za power point prezentaciju. Uz svaku odabranu pod temu pronalaze i primjerenu umjetničku sliku ili fotografiju koja daje jasniju sliku opisa izabrane teme: stvaranje svijeta i čovjeka, prvi grijeh, bratoubojstvo, opći potop, babilonska kula…
5. Za lakše ostvarivanje zacrtanog plana redovna komunikacija s vjeroučiteljem i davanje povratnih informacija: putem yammera, vibera, telefona ili neki drugi dostupni način.
6. Završni rad kao digitalna mapa ili pps prezentacija neka se pošaljepreko društvene mreže yammer u inbox vjeroučitelja. Ako bude moguće o radu možemo razgovarati i predstaviti ga putem ZOOM platforme.
7. Vrednovanje projekta ima više etapa. Tijekom rada formativno vrednovanje za učenje kroz povratnu informaciju i prijedloge za unapređivanje učenja te na kraju dogovorenog termina vrednovanje naučenog brojčanom ocjenom kao rezultat uspješno provedenog projekta i ostvarenja ishoda.
NASELJA GORSKE HRVATSKE
Zadatak:
1. Pogledati PP prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Naselja Gorske Hrvatske" stranice 130.-132.
2. Proučiti prezentaciju koju sam vam poslao u prilogu i odgovoriti na pitanja na kraju PP prezentacije. Odgovore (ne trebate prepisivati pitanja) napisati u bilježnicu, uslikati i poslati meni na pregled. Učenici koji pohađaju nastavu po prilagođenom planu i programu trebaju odgovoriti samo na prva 3 pitanja sa kraja prezentacije.
3. Pronaći u geografskom atlasu gdje su smješteni svi gradovi Gorske Hrvatske koji se spominju u prezentaciji i udžbeniku (Atlas, str. 64.-65.)
Oni koji žele znati više mogu pogledat kratke filmove o nekim gradovima Gorske Hrvatske. Poveznice:
https://www.youtube.com/watch?v=Ljjo547hVWU ----Delnice
https://www.youtube.com/watch?v=jJsnjLp4cOw ----Otočac
https://www.youtube.com/watch?v=N4WUxU5K4JE ----Rastoke kod Slunja
U prilogu dostavljam plan ploče (tko želi može prepisati u bilježnicu -nije obavezno) i PP prezentaciju.
Rok za izvršenje ovog zadatka je četvrtak 23.04.2020. do kraja dana
Dobro vam jutro na početku novoga radnog tjedna!
Današnjim zadatkom nastavljamo obradu gradiva od četvrtka (Povijest hrvatskoga jezika od 20. stoljeća).
Sve su vam upute u priloženom dokumentu.
Lijep vam pozdrav!
Ovaj tjedan krećemo sa ozbiljinjim stvarima:
OPLOŠJE I OBUJAM PIRAMIDE
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
OPLOŠJE I OBUJAM PIRAMIDE
KEMIJA 8A RAZRED 20.4.2020.
ŽELJEZO-obrada uz pokus
Udžbenik strana 68.69.
ROK ZA ZADAĆU 23.4.2020.
Na poveznici provježbaj razumijevanje slušanjem. https://learnenglishkids.britishcouncil.org/short-stories/planet-earth
Prije slušanja priče riješi zadatak "Preparation" (klikni da se zadatak otvori). U zadatku treba spojiti riječi sa slikama.
Poslušaj priču! Nakon toga riješi zadatke u priloženom pdf dokumentu. Listić ne trebaš printati, riješi u bilježnicu. Uslikaj i pošalji.
Rok je petak, 24.04.2020.g.
Nastavna jedinica: Earth Day scavanger hunt
Ovaj tjedan obilježavamo Dana planete Zemlje pa ovaj sat neće biti uobičajeni. Zadatak je izaći van u dvorište i malo istražiti.
Kao uvod u slijedeće sate probaj pronaći što više sa listića u prilogu.
Listić ne trebaš printati. Zapiši si (ili nacrtaj ako ti je tako lakše) na papir što trebaš pronaći te stavi kvačicu kraj onoga što pronađeš. Ne brini ako ne nađeš sve. Uslikaj papir i pošalji.
Prilagođeni program si može riječi zapisati na hrvatskom.
Rok je do kraja današnjeg dana.
Nastavak na jučerašnje gradivo. --> ne pišeš novi naslov
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Poštovani učenici,
danas idemo dalje s nastavnim gradivom. Današnja nastavna jedinica je „Jugoslavensko društvo i Hrvatsko proljeće“
1. Pročitaj nastavnu jedinicu „Jugoslavensko društvo i Hrvatsko proljeće“ na str. (kod mene u udžbeniku) 216.-221.
Pritom obrati pozornost na:
-promjene u gospodarstvu i uvođenje radničkog samoupravljanja
-promašene investicije
-sve veće razlike između republika što se tiče razvoja
-pitanje statusa hrvatskog jezika
-Deklaraciju o nazivu i položaju hrvatskog književnog jezika
-želje za reformom pod vodstvom Matice hrvatske
-nove ljude u Savezu komunista Hrvatske
-tijek Hrvatskog proljeća
-gušenje Hrvatskog proljeća i smjenu čelnih ljudi SKH
-donošenje novog Ustava 1974 kojim jačaju republike
-dvije kategorije emigranata (politički i ekonomski)
-progone i ubojstva hrvatskih političkih emigranata
2. Prepiši sažetak na str. 221(kod mene u udžbeniku) uz današnji naslov nastavne jedinice
3. https://www.youtube.com/watch?v=cgtUaeWEzEg
Pogledaj video lekciju i prati upute. Odgovore napiši u bilježnicu
4. Prouči video zapis
https://www.youtube.com/watch?v=yqf8CFK9MkE
Odgovori u bilježnicu.
Misliš li da je ovakav govor bio moguć u zemljama istočnog bloka? Obrazloži?
Pogledaj i ova dva video zapisa
https://www.youtube.com/watch?v=Z7QeslARffA
https://www.youtube.com/watch?v=jXkgtL2PAMA
PRILAGOĐENI PROGRAM
1. Pročitaj nastavnu jedinicu „Jugoslavensko društvo i Hrvatsko proljeće“ na str. (kod mene u udžbeniku) 216.-221.
Pritom obrati pozornost na:
-promjene u gospodarstvu i uvođenje radničkog samoupravljanja
-promašene investicije
-sve veće razlike između republika što se tiče razvoja
-pitanje statusa hrvatskog jezika
-Deklaraciju o nazivu i položaju hrvatskog književnog jezka
-želje za reformom pod vodstvom Matice hrvatske
-nove ljude u Savezu komunista Hrvatske
-tijek Hrvatskog proljeća
-gušenje Hrvatskog proljeća i smjenu čelnih ljudi SKH
-donošenje novog Ustava 1974 kojim jačaju republike
-dvije kategorije emigranata (politički i ekonomski)
-progone i ubojstva hrvatskih političkih emigranata
2. Prepiši sažetak na str. 221(kod mene u udžbeniku) uz današnji naslov nastavne jedinice
3. https://www.youtube.com/watch?v=cgtUaeWEzEg
Pogledaj video lekciju
Izvor video zapisa (HRT)
Aktivnosti napraviti do ponedjeljka u 18:00
Dobro jutro dragi moji učenici,
Evo novog zadatka za vas. Ovaj zadatak radimo dva školska sata od17.4. do 24.4.
U prilogu vam šaljem objašnjenje zadatka.
Ugodan rad s digitalnim alatima koje ćete koristiti u svom likovnom uratku.
Rasprostiranje svjetlosti
Upute za sumativno vrednovanje
Pozdrav!
Nadam se da ste se odmorili jer vas novi zadatci iz fizike čekaju! Krećemo s proučavanjem svjetlosti. Pogledajte videolekciju i zapišite bilješke. Šaljem vam sažetak u Word dokumentu Rasprostiranje svjetlosti.
S obzirom da planiranu pisanu provjeru za idući petak ne možemo provesti, ocjenu ćete dobiti iz projekta. Zadatak projekta i smjernice za ocjenjivanje se nalaze u dokumentu Projekt za ocjenu. Izvještaj i slike pošaljite PRIVATNOM PORUKOM do idućeg petka, 24.04.
Učenici po prilagođenom programu rade isto, a dodatne upute imaju u dokumentu Dodatne upute za učenike po pp.
Ukoliko imate kakvih pitanja ili trebate pomoć, obratite mi se privatnom porukom. Sretno!
https://www.youtube.com/watch?v=XlRtluzKfqY&list=PL9Mz0Kqh3YKoz8gEroILHhDpeEK9pCXgD&index=7&t=0s
Dragi učenici, danas ćemo našu nastavu povezati s poviješću te se vratiti u prošlost. Svake smo godine dosad učili jedan dio povijesti o razvoju hrvatskoga jezika, a sada je vrijeme da se upoznate s time kako se njegov položaj mijenjao od početka 20. stoljeća do danas.
U tome će vam pomoći videolekcija na youtubeu, za koju vam prilažem poveznicu u ovoj objavi. Videolekcija traje dvadesetak minuta, pozorno ju pratite i odrađujte zadatke koje vam tijekom videozapisa zadaje predavačica. Zadatci nisu teški - trebat ćete pogledati dva videozapisa i prema njima dvaput odgovoriti na pitanja, a ona se odnose na Novosadski dogovor i Deklaraciju o nazivu i položaju hrvatskoga jezika. Ta dva dokumenta jako su važna u povijesti razvoja našega jezika, stoga podatke koje o njima saznate iz ove lekcije trebate zapisati i zapamtiti. (Nemojte zaboraviti napisati naslov u bilježnicu prije nego počnete odgovarati na pitanja). Predavačica će vam zadati i jednu domaću zadaću pred kraj lekcije, no vidjet ćete da to nije klasična zadaća, nego jedan savjet i preporuka kako da i vi očuvate i cijenite ljepotu i važnost našega hrvatskog jezika.
Fotografije vaših odgovora, tj. najvažnijih informacija koje ste saznali o Novosadskom dogovoru i Deklaraciji, šaljete mi privatnom porukom. (Rok je do ponedjeljka, 20. 4., do 12 sati.)
Sretno! :)
Nastavna jedinica: Modern technology and teens
Na poveznici pogledaj video i uz njega riješi zadatke. https://youtu.be/r5SK62ifzwI
Potrebno uslikati bilježnicu i udžbenik te poslati.
Prilagođeni program rješava zadatke u priloženom Word dokumentu.
Rok je do četvrtka, 16.04.2020.g. do 17h.
Rok za zadaću 23.4.2020.
Za danas ovako:
PIRAMIDA
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
PIRAMIDA
METALI,HIDROKSIDI LUŽINE (udžbenik strana 66.,67,68)
Natrij,natrijeva lužina
Kalcij i magnezij-od hidroksida do lužine
ROK ZA ZADAĆU 20.4.2020. DO 17 SATI (U WORDU)
Lijep pozdrav osmom a! :)
Danas vas očekuje jedna pisana vježba u kojoj ćete primijeniti sve što ste jučer naučili o pismu.
Zadatak vam je detaljno, sa svim smjernicama, priložen u word dokumentu.
Ako budete imali nekih pitanja ili nedoumica, slobodno mi se javite privatnom porukom.
Sretno!
PRIRODNA I KULTURNA BAŠTINA GORSKE HRVATSKE - PONAVLJANJE
Zadatak:
1. Pogledati PP prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Prirodna i kulturna baština Gorske Hrvatske" stranice 127.-129. (Poslano 01.04.2020).
2. Uz pomoć plana ploče, youtube filmova, udžbenika i prezentacije (poslano 01.04.2020.) samostalno riješite zadatke u radnoj bilježnici na stranicama 66. i 67.
3. Kada riješite zadatke u radnoj bilježnici, uslikajte 66. i 67. stranicu i pošaljite mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Učenici koji pohađaju nastavu po prilagođenom planu i programu trebaju riješiti 1., 2., 6. i 7. zadatak u radnoj bilježnici na stranicama 66. i 67.
Rok za izvršenje ovog zadatka je ponedjeljak 20.04.2020. do kraja dana.
Dragi moji učenici,
poslala sam vam nekoliko članaka o učenju te razmislite
Kako da vam učenje ne bude mučenje,
To je naš današnji zadatak za Sat razrednika
Razmislite o svom učenju i sve ćemo analizirati ( listiće procjene, samovrednovanja i vašeg mišljenja).
Pozdrav, razrednica
Nekoliko članaka za pročitati , možda vam mogu pomoći u učenju
Poštovani učenici,
danas idemo dalje s nastavnim gradivom. Nadam se da ste se odmorili.
Današnja nastavna jedinica je „Obnova zemlje i sukob sa SSSR-om“
1. Pročitaj nastavnu lekciju „Obnova zemlje i sukob sa SSSR-om“ na str. (kod mene je ) 210.-215.
Pritom obrati pozornost na:
-metode obnove Jugoslavije
-nastanak Informbiroa
-trzavice između Tita i Staljina
-izbacivanje Jugoslavije iz Informbiroa 1948., stanje napetosti sa SSSR-om
-pitanje grada Trsta
-progon Informbiroovaca (staljinista) u Jugoslaviji
-likvidacija Andrije Hebranga
-kažnjavanje „narodnih neprijatelja“
2. Prepiši sažetak na kraju nastavne lekcije
3. Prouči video lekciju i prati upute https://www.youtube.com/watch?v=uOky747_lyY
Aktivnosti zapisati u bilježnicu
Prilagođeni program:
1. Pročitaj nastavnu lekciju „Obnova zemlje i sukob sa SSSR-om“ na str. (kod mene je ) 210.-215.
Pritom obrati pozornost na:
-metode obnove Jugoslavije
-nastanak Informbiroa
-trzavice između Tita i Staljina
-izbacivanje Jugoslavije iz Informbiroa 1948., stanje napetosti sa SSSR-om
-pitanje grada Trsta
-progon Informbiroovaca (staljinista) u Jugoslaviji
-likvidacija Andrije Hebranga
-kažnjavanje „narodnih neprijatelja“
2. Prepiši sažetak na kraju nastavne lekcije
3. Pogledaj video lekciju https://www.youtube.com/watch?v=uOky747_lyY
Ne moraš pisati ništa u bilježnicu
Molim vas da aktivnosti napravite do četvrtka u 9:00
Hvala
Dobro jutro! Nadam se da ste se odmorili. Danas krećemo dalje.
Nastavna jedinica: Modern gadgets
Na poveznici pogledaj video i slijedi upute. https://youtu.be/2aOmuB9fo5Y
Uslikati bilježnicu i udžbenik te poslati.
Prilagođeni program rješava zadatke u Word dokumentu.
Rok je do kraja današnjeg dana.