preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antun Gustav Matoš Tovarnik

Login
Rasporedi

• Raspored sati

Raspored zvona

Čestitka za Dan škole

Zadruga Suncokret

Obavijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Informatika 31.3.2020
Autor: Ivan Kunac, 31. 3. 2020.

Pozdrav 2 razred!

Pripremu za programiranje smo odradili pa je vrijeme da zaronimo u programiranje. Programiranje je postupak davanja naredbi računalu ili u našem slučaju kornjači kako treba nešto napraviti. Da bismo pokrenuli kornjaču u Google pretraživač upišemo „korni“.

Nakon pritiska na prvu poveznicu otvara nam se Početni zaslon u kojem odaberemo „Korni 1“ i nakon toga „Osnovni okret“

Ispod se nalazi izgled programa „Korni“. Taj nam program služi kako bismo naučili osnovne korake u programiranju na zabavan način. Kornjača se kreće prema naprijed (tamo gdje joj je glava). Kako bismo ju natjerali da napravi korak naprijed pored gumba idi u prazan prostor upišemo koliko koraka kornjača treba napraviti i kliknemo naprijed. Treba pripaziti kornjača radi dosta velike korake stoga za početak probajte sa 50 koraka kako biste stekli dojam koliki korak ima kornjača. Osim naprijed i nazad kornjača se može okretati udesno (za 90 stupnjeva) i ulijevo (za 90 stupnjeva). Tu su još i okreti PLIJEVO i PDESNO koji okreću kornjaču za 45 stupnjeva. Naredba GORE podiže kornjaču te ona više ne može crtati nakon toga sve dok ne pritisnemo naredbu DOLJE koja ju spušta nazad na papir. Odabirom boje možemo birati u kojoj boji će kornjača crtati.

 

Vaš zadatak je pomoću Kornija nacrtati iduće likove.
 

Nacrtane likove pošaljite putem privatne poruke na Yammeru najkasnije do petka 3.4.2020.

Hvala.




Priloženi dokumenti:
2r_31.3.pdf (204.92 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju