Nastavna jedinica: Oblik trodijelne pjesme
Aktivnosti:
1. Poslušati nekoliko puta pjesmu Veselo, veselo na poveznici; https://www.youtube.com/watch?v=EVXDfVTKDBw
Na stranici 26. u udžbeniku glazbene kulture pratiti tekst i naučiti pjevati pjesmu tijekom slušanja
2. Na stranici 26. u udžbeniku glazbene kulture (tekst o Obliku trodijelne pjesme) pročitati tekst i pismeno odgovoriti na slijedeća pitanja:
a) Kako izgleda plan Oblika trodijelne pjesme?
b) Od kojih glazbenih dijelova se sastoji Oblik trodijelne pjesme?
3. Poslušaj skladbe iz digitalnog udžbenika i pismeno odgovori na pitanja!
1. skladba: R. Schuman: Važan događaj
Pitanja: a) Da li je skladba instrumentalna ili vokalna?
b) Tko izvodi skladbu?
c) Napiši plan oblika (A, B ili A, B, A)
2. skladba: S. Bradlee: Twinkle, twinkle, varijacije za klavir
Pitanja: a) Koju dječju pjesmicu prepoznajete tijekom slušanja?
b)Pažljivim slušanjem odredite koliko se puta ponavlja pjesmica u skladbi!
c) Opišite ugođaj skladbe?
Svoje radove poslikati i poslati meni osobno do petka 27.ožujka 2020. do 14.00 sati.
Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!
Malo razredno natjecanje:
Izradi sliku u tri dijela koja će zajedno činiti jednu cjelinu. Koristi motive iz pjesme Veselo,veselo (sunce, cvijeće, lastavica,..).
Učenici stavljaju u grupu svoje radove, opisuju radove drugih učenika i uz obrazloženje biraju najuspješniji rad. Rad sa najviše pozitivnih komentara je pobjednik.