2020-03-20 11:43:59

POVIJEST, 20.3.2020.

Poštovani učenici!

Molim vas da na vrijeme izvršavate svoje obaveze. Rokovi su zadani i mislim da su razumni. Ocjenjivanja klasičnog nema, ali vodim bilješke na tjednoj bazi koje će se upisivati u E-dnevnik za svakog učenika.

Želim isto tako pohvaliti sve učenike koji su ažurni i sve na vrijeme i prilično detaljno odrade zadatke. Bravo!

 

Što se tiče nastave, upute su sljedeće:

Mi idemo dalje što se tiče gradiva. Vraćamo se opet na hrvatsku povijest. Molim vas da pročitate nastavnu jedinicu „Odnos hrvatskog plemstva i vladara“ na str. 134.-136.

 

Prepiši shematski prikaz na na str. 137. u bilježnicu i pritom nemoj zaboraviti naslov današnjeg sata

 

U radu će vam pomoći PowerPoint prezentacija.

 

Obrati pozornost na kartu na str. 134. uz pomoć koje ćeš uočiti hrvatske plemićke obitelji i gdje su imali posjede.

 

Poseban je naglasak istaknut na život Pavla Šubića i njegovog sina Mladena.

Pokušaj pronaći u tekstu koje je sve titule imao i zaključi jel bio moćan feudalac?

 

Odgovori na pitanja u bilježnicu:

1. Koji su uvjeti pripomogli jačanju vlasti Pavla Šubića?

2. Koji je bio glavni cilj Karla I. Anžuvinca?

3. Kako su prošli na kraju hrvatski plemići u sukobu sa vladarom?

4. Koja država je imala koristi od unutarnjeg sukoba u Hrvatsko-Ugarskom Kraljevstvu?

 

Nakon što izvršiš ove zadatke, riješi zadatke u radnoj bilježnici na str.72. i 73.

 

Molim vas da sve što napišete u bilježnicu i radnu bilježnicu fotografirate i meni pošaljete do ponedjeljka u 18:00

Ukoliko ima nekih pitanja ili nejasnoća vezano za rad, slobodno mi se obratite preko privatne poruke.

Lijep pozdrav i ugodan vikend :))


Osnovna škola Antun Gustav Matoš Tovarnik