2020-03-20 11:43:59 POVIJEST, 20.3.2020. Poštovani učenici! Molim vas da na vrijeme izvršavate svoje obaveze. Rokovi su zadani i mislim da su razumni. Ocjenjivanja klasičnog nema, ali vodim bilješke na tjednoj bazi koje će se upisivati u E-dnevnik za svakog učenika. Želim isto tako pohvaliti sve učenike koji su ažurni i sve na vrijeme i prilično detaljno odrade zadatke. Bravo!
Što se tiče nastave, upute su sljedeće: Mi idemo dalje što se tiče gradiva. Vraćamo se opet na hrvatsku povijest. Molim vas da pročitate nastavnu jedinicu „Odnos hrvatskog plemstva i vladara“ na str. 134.-136.
Prepiši shematski prikaz na na str. 137. u bilježnicu i pritom nemoj zaboraviti naslov današnjeg sata
U radu će vam pomoći PowerPoint prezentacija.
Obrati pozornost na kartu na str. 134. uz pomoć koje ćeš uočiti hrvatske plemićke obitelji i gdje su imali posjede.
Poseban je naglasak istaknut na život Pavla Šubića i njegovog sina Mladena. Pokušaj pronaći u tekstu koje je sve titule imao i zaključi jel bio moćan feudalac?
Odgovori na pitanja u bilježnicu: 1. Koji su uvjeti pripomogli jačanju vlasti Pavla Šubića? 2. Koji je bio glavni cilj Karla I. Anžuvinca? 3. Kako su prošli na kraju hrvatski plemići u sukobu sa vladarom? 4. Koja država je imala koristi od unutarnjeg sukoba u Hrvatsko-Ugarskom Kraljevstvu?
Nakon što izvršiš ove zadatke, riješi zadatke u radnoj bilježnici na str.72. i 73.
Molim vas da sve što napišete u bilježnicu i radnu bilježnicu fotografirate i meni pošaljete do ponedjeljka u 18:00 Ukoliko ima nekih pitanja ili nejasnoća vezano za rad, slobodno mi se obratite preko privatne poruke. Lijep pozdrav i ugodan vikend :)) |
Osnovna škola Antun Gustav Matoš Tovarnik |