2020-04-16 10:37:03

GLAZBENA KULTURA,16.4.2020.

Nastavna jedinica: Filmska glazba (obrada)

Aktivnosti:

1. Pročitati kratki tekst o filmskoj glazbi iz udžbenika sa str. 47.

 

2. Slušanje glazbenog primjera H. Zimmer: Kralj lavova, Hakuna Matata iz filma Kralj lavova(dig. udžbenik str.47)

– pogledajte i videozapis, POVEZNICA: https://www.youtube.com/watch?v=M3MLeGL3hFE

Zadatci za slušanje( odgovorite pismeno):

a) Opišite scenu iz filma. Jeli ugođaj glazbe pratio radnju u sceni?

b) Na koji je način osmišljen dijalog među likovima??

 

3. Pogledajte još jedan videozapis iz filma Kralj lavova, Circle of Life (Život teče u krug), POVEZNICA: https://www.youtube.com/watch?v=XJTZZJfaNUY

Pismeno odgovorite na pitanja:

a) Navedite izvođače glazbenog djela.

b) Kojoj glazbenoj vrsti pripada pjesma?

c) Koja je svjetska kultura skladatelju bila inspiracija za stvaranje skladbe?

 

 

4. Pogledajte početnu scenu iz filma Kralj lavova iz dig. udž., str. 47. (nalazi se u donjem desnom uglu);

Kakav je ugođaj tijekom početne scene koja prikazuje izlazak sunca, u videozapisu je nekoliko primjera?

(mističan, tužan komičan, taman, strašan ili heroičan i veličanstven)?

Pismeno odgovoriti za svaki primjer iz videozapisa:

a) scena bez glazbe do 0,30 min.

b) 1. primjer od 0,30 do 1,00 min.

c) 2. primjer od 1,00 do 1,28 min.

d) 3. primjer od 1,28 do 1,56 min.

e) 4. primjer od 1,57 do 2,25 min.

f) 5. primjer od 2,25 do 2,54 min

g) izvorna glazba iz filma

5. Nakon četvrtog zadatka, pismeno odgovorite na pitanje: Može li glazba promijeniti naš doživljaj scene?

 

Svoje radove poslikati i poslati meni osobno do ponedjeljka 20. travnja 2020. do 14.00 sati.

Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!


Osnovna škola Antun Gustav Matoš Tovarnik