2020-04-21 09:39:36 VJERONAUK, 21.4.2020. Mali osobni projekt za 2. razred iz katoličkog vjeronauka
Tema: Najvažnije svetkovine i blagdani kroz liturgijsku godinu Vrijeme trajanja projekta: 21.04.-08.05.2020. Vrijeme predaje projekta vjeroučitelju: 08. svibnja 2020.
Provjera kreativno istraživačkih sposobnosti bit će vrednovani kroz navedeni mali projekt BROJČANOM OCJENOM Pozdrav i poštovanje učenicima drugog razreda i njihovim roditeljima!
Upute, aktivnosti i zadaci! 1. Odgojno obrazovni ishodi: Učenik istražuje, prepoznaje, povezuje, prikuplja i objašnjava osnovne kršćanske svetkovine kako bi s razumijevanjem sudjelovao u molitvenim i drugim liturgijskim slavljima. Učenik opisuje temeljno značenje i važnost poznavanja svetkovina i blagdana koji su dio identiteta Isusovog učenika. 2. Korelacija teme s informatikom, hrvatskim jezikom i likovnom kulturom. 3. Minimalni troškovi: list iz likovne mape, papiri, olovka, bojice te korištenje interneta…trajanje malog osobnog projekta tri tjedna, od 20.04.-08.05.2020. 4. Projekt se provodi kroz nastavu na daljinu u suradnji s roditeljima. Izvor za rad: Vjeronaučni udžbenici, molitvenici i internet pretraga stranica koje nude osnove vjere. Osobito korištenje vjeronaučnog portala za učenike osnovne škole. Osnovne katoličke svetkovine i blagdane učenici zapisuju ih, daju kratki opis njihova značenja te ih oblikuju u programu WORD. Mogu po izboru napraviti digitalnu mapu ili načiniti plakat – poster kojim će dati prikaz važnijih blagdana. Bit će dovoljno istražiti ove blagdane i svetkovine: Božić, Cvjetnica, Uskrs, Velika Gospa, Nedjelja, Anđeli čuvari. Uz svaku svetkovinu učenici mogu na posebnom lista papira likovno izraziti događaj o kojem govori dotični blagdan te isti lijepiti uz tekst ili fotografije koje su odabrali. 5. Za lakše ostvarivanje zacrtanog plana redovna komunikacija s vjeroučiteljem i davanje povratnih informacija: putem yammera, vibera, telefona ili neki drugi dostupni način. 6. Završni rad poster – plakat bit će fotografiran i poslan preko društvene mreže yammer. Ako rad bude u digitalnom obliku isti postupak. Ako bude moguće o njemu možemo razgovarati i predstaviti ga putem ZOOM platforme. 7. Vrednovanje projekta ima više etapa. Tijekom rada formativno vrednovanje za učenje kroz povratnu informaciju i prijedloge za unapređivanje učenja te na kraju dogovorenog termina vrednovanje naučenog ocjenom kao rezultat uspješno provedenog projekta i ostvarenja |
Osnovna škola Antun Gustav Matoš Tovarnik |