2020-04-21 11:20:53 POVIJEST, 21.4.2020. Poštovani učenici! Jutro svima! Danas idemo dalje s gradivom.
Današnja nastavna jedinica je „Kriza i slom Republike“
1. Pročitaj nastavnu jedinicu „Kriza i slom Republike“ na str. 148.-151. Pritom obrati pozornost na: -promjene u rimskom društvu -veliko raslojavanje društva -da bogati postaju bogatiji, a siromašni još siromašniji tj. beskućnici (proleteri) -pokušaj reforme pod vodstvom dvojice pučkih tribuna-braće Grakho -njihova ubojstva od strane senatora -sve veće podjele koje vode u građanski rat; jačanje vojnih zapovjednika i stvaranje „privatnih oružanih jedinica“ -uspon Gaja Julija Cezara
2. Služi se PowerPoint prezentacijom u radu
3. Prepiši shemu na str. 151.
4. Odgovori na pitanja u bilježnicu. Pitanja isto prepiši!
1. Objasni razloge pogoršanja položaja seljaka? 2. Tko su proleteri? 3. Protumači od čega su se sastojale reforme braća Grakho? 4. Što se dogodilo s braćom Grakho? 5. Što si saznao o Gaju Juliju Cezaru?
PRILAGOĐENI PROGRAM: Sve isto u 1. , 2. i 3., aktivnosti. 4. Odgovori na pitanja u bilježnicu. Pitanja isto prepiši!
1. Objasni razloge pogoršanja položaja seljaka? 2. Protumači od čega su se sastojale reforme braća Grakho? 3. Što si saznao o Gaju Juliju Cezaru?
Aktivnosti napraviti do četvrtka u 9:00! |
Osnovna škola Antun Gustav Matoš Tovarnik |