preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antun Gustav Matoš Tovarnik

Login
Rasporedi

• Raspored sati

Raspored zvona

Čestitka za Dan škole

Zadruga Suncokret

Obavijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
VJERONAUK, 21.4.2020.
Autor: Ana Koncul, 21. 4. 2020.

Mali osobni projekt za 2. razred iz katoličkog vjeronauka

 

Tema: Najvažnije svetkovine i blagdani kroz liturgijsku godinu

Vrijeme trajanja projekta: 21.04.-08.05.2020.

Vrijeme predaje projekta vjeroučitelju: 08. svibnja 2020.

 

Provjera kreativno istraživačkih sposobnosti bit će vrednovani kroz navedeni mali projekt BROJČANOM OCJENOM

Pozdrav i poštovanje učenicima drugog razreda i njihovim roditeljima!

 

Upute, aktivnosti i zadaci!

1. Odgojno obrazovni ishodi: Učenik istražuje, prepoznaje, povezuje, prikuplja i objašnjava osnovne kršćanske svetkovine kako bi s razumijevanjem sudjelovao u molitvenim i drugim liturgijskim slavljima. Učenik opisuje temeljno značenje i važnost poznavanja svetkovina i blagdana koji su dio identiteta Isusovog učenika.

2. Korelacija teme s informatikom, hrvatskim jezikom i likovnom kulturom.

3. Minimalni troškovi: list iz likovne mape, papiri, olovka, bojice te korištenje interneta…trajanje malog osobnog projekta tri tjedna, od 20.04.-08.05.2020.

4. Projekt se provodi kroz nastavu na daljinu u suradnji s roditeljima. Izvor za rad: Vjeronaučni udžbenici, molitvenici i internet pretraga stranica koje nude osnove vjere. Osobito korištenje vjeronaučnog portala za učenike osnovne škole. Osnovne katoličke svetkovine i blagdane učenici zapisuju ih, daju kratki opis njihova značenja te ih oblikuju u programu WORD. Mogu po izboru napraviti digitalnu mapu ili načiniti plakat – poster kojim će dati prikaz važnijih blagdana. Bit će dovoljno istražiti ove blagdane i svetkovine: Božić, Cvjetnica, Uskrs, Velika Gospa, Nedjelja, Anđeli čuvari.

Uz svaku svetkovinu učenici mogu na posebnom lista papira likovno izraziti događaj o kojem govori dotični blagdan te isti lijepiti uz tekst ili fotografije koje su odabrali.

5. Za lakše ostvarivanje zacrtanog plana redovna komunikacija s vjeroučiteljem i davanje povratnih informacija: putem yammera, vibera, telefona ili neki drugi dostupni način.

6. Završni rad poster – plakat bit će fotografiran i poslan preko društvene mreže yammer. Ako rad bude u digitalnom obliku isti postupak. Ako bude moguće o njemu možemo razgovarati i predstaviti ga putem ZOOM platforme.

7. Vrednovanje projekta ima više etapa. Tijekom rada formativno vrednovanje za učenje kroz povratnu informaciju i prijedloge za unapređivanje učenja te na kraju dogovorenog termina vrednovanje naučenog ocjenom kao rezultat uspješno provedenog projekta i ostvarenja






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju