Tema: Ponavljanje obrađenih sadržaja
Nastavna jedinica: 69. i 70./ Ponavljanje obrađenih sadržaja
Pozdrav i poštovanje učenicima sedmog razreda!
Upute, aktivnosti i zadatci:
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik prepoznaje svoje kršćansko dostojanstvo
- učenik navodi primjere kako se može ostvariti život kršćana u životu svoje župne zajednice
- učenik navodi primjere kako može aktivno sudjelovati u životu župe, u kojim područjima.
1. Dragi učenici, Prošli smo sve predviđeno gradivo. Ovaj tjedan ponavljamo obrađene sadržaje.
2. Stvorite si sliku tematskih cjelina koje smo prošli uz pomoć sadržaja, udžb. str.171-174. Odaberi se najdražu temu.
3. Temeljne pojmove i nove usvojene riječi iz područja vjeronauka pogledaj na str. 168.-177.
4. Na vjeronaučnom portal za 8. razred odaberi nekoliko interaktivnih igara vezanih uz sadržaje te se uz njih podsjeti gradiva. https://vjeronaucni-portal.com/sedmi-razred-vjeronauk/
Ovaj tjedan ne treba slati nikakvu zadaću već je dovoljno da prođete sve aktivnosti kako piše u današnjim uputama.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Ivan
KEMIJA 7 R 15.6.
KEMIJSKI SPOJEVI U NAMA I OKO NAS
BIOLOŠKI VAŽNI SPOJEVI
ROK ZA ZADAĆU 19.6. DO 17 SATI
Dobro jutro dragi moji učenici,
došli smo do našeg završnog rada.
Tema je slobodna , odnosno ponavljanje naučenog.
Sami izaberite motiv i tehniku rada.Možete crtati, slikati,trodimenzionalno oblikovati , rad odraditi uz pomoć digitalnih alata ili fotografirati neke vama važne detalje vašeg sela ili neke vama drage ljude . Primjenite sve naučeno i budite maštoviti i kreativni.
Ovaj rad radite od 9.6. do 16.6.
Sretno
Nastavna jedinica: Glazbala - ponavljanje
Aktivnosti:
Danas je vaš zadatak riješiti kviz o glazbalima. Prisjetite se koje smo skupine glazbala upoznali u 7. razredu, po čemu se razlikuju itd.
Kviz vam se nalazi na poveznici https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfyrHKO6tyK3VAPYGjm_O8WtRF8fNNjlPzXyp8hrti278qcjQ/viewform
Kada stignete do kraja kviza, morate kliknuti "Podnesi". Svi odgovore dolaze samo meni.
Molio bih vas samo potvrdu na Yammer kako je zadatak riješen.
Rok za izvršavanje zadatka je četvrtak 11. lipnja 2020. do 14.00 sati.
Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!
Poštovani učenici!
Nakon odrađenih zadataka elemenata skoka u dalj (oni učenici koji jesu poslali zadatke nastavniku) šaljem nove zadatke iz atletike.
Na video prikazu pogledajte leđnu tehniku skoka u vis; pogledajte i pročitajte prezentaciju,a ja se javim s pitanjima.
Pozdrav!
Dobro jutro!
Danas naučimo o glavnom sastojku suhog zraka.Pozdrav.
8.6. KEMIJA 7 R
UDŽBENIK STRANA 104-106
ROK ZADAĆE 12.6. DO 17 SATI
DUŠIK I OSTALI PLINOVI
Dobro vam jutro, sedmaši!
Danas ponavljamo književnost pa vam šaljem nekoliko poveznica. Ponavljat ćemo putem wordwall kvizova. Odigrajte sve i bilježite što još niste usvojili kako biste mogli ponoviti. Šaljem vam i pregled književnosti za 7. razred u formi plakata. U srijedu imamo usmenu provjeru putem ZOOM-a od 10:30. Sutra ću vam staviti raspored kad se tko prijavljuje na ZOOM. Bit će po 3 učenika istovremeno.
https://wordwall.net/hr/resource/289367/knji%C5%BEevnost
https://wordwall.net/hr/resource/2450455/ponavljanje-knji%C5%BEevnost
https://wordwall.net/hr/resource/1377829/knji%C5%BEevnost-ponavljanje
https://wordwall.net/hr/resource/2481213/hrvatski-jezik/knji%c5%beevnost-ponavljanje
https://wordwall.net/hr/resource/823439/hrvatski-jezik/7-knji%c5%beevnost-pojmovi
ema: Ponavljanje i usustavljivanje gradiva sedmog vjeronaučnog godišta
Nastavne jedinice: 67. i 68. sat. Ponavljanje i usustavljivanje gradiva sedmog vjeronaučnog godišta
Pozdrav i poštovanje učenicima sedmog razreda i njihovim roditeljima!
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik analizira tematske cjeline koje smo obradili u ovoj vjeronaučnoj godini
- učenik prepoznaje i navodi konkretne situacije življenja u svjetlu vjere, nade i ljubavi
………………………………………………………………….
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Pred nama su zadnji nastavni sati u ovoj vjeronaučnoj godini.
2. Analizirajte koje smo sve tematske cjeline prošli u sedmom godištu vjeronauka. u udžbeniku str. 171-144. Pravo malo bogatstvo informacije i poticaja da zavolimo i upoznamo svoje kršćansko dostojanstvo
3. Kroz izbor raznih digitalnih igara na Vjeronaučnom portalau za 7. razred ponovi neke teme po izboru. Vjeroučitelj daje prijedlog, a ti izaberi po volji. Možeš i ono što ti želiš:
4. Isus je moj Kralj…. https://vjeronaucni-portal.com/to-je-moj-kralj-video-zapis-isusu-kristu/
5. Božje zapovijedi, imate obilje materijala..
Ovaj tjedan ne treba slati nikakvu zadaću već je dovoljno da prođete sve aktivnosti kako piše u današnjim uputama.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Ivan
Da ne zaboravimo o Covid-19.
Pozdrav.
Danas je rok za realizaciju online istraživačkih radova KRETANJE I ZAŠTITA ŽIVOTINJA(kralježnjaci i beskkralježnjaci ).Pohvala onima koji su već predali ,a ostali požurite.
Drugi sat odgovorite na jedno pitanje i pogledajte prezentacije IMUNOSNI SUSTAV.
Pozdrav.
BIOLOGIJA 7R 4.6.
IMUNOSNI SUSTAV
ROK ZADAĆE 11.6.
Dragi sedmaši,
u prilogu vam se nalazi dokument s današnjim zadatcima i uputama. Sigurna sam da će vam teme biti zanimljive i da ćete s lakoćom napisati zadaću.
Oni koji su trebali danas ispravljati ZSR, ispravljat će u ponedjeljak jer zbog tehničkih poteškoća nisam uspjela kreirati provjeru.
Jednadžba pravca kroz točku usporednog sa zadanim pravcem
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Jednadžba pravca kroz točku usporednog sa zadanim pravcem
Udaraljke - ponavljanje
1. ZADATAK
Pogledajte video lekciju koja je snimana za HRT u sklopu nastave na daljinu. poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=ERX2zzXyxV8
2. ZADATAK
Otvoriti programe za stvaranje glazbe i proučiti ih prema uputama iz videozapisa sa HRT.
Music Lab je digitalni alat s kojim se može praviti glazba. POVEZNICA: https://musiclab.chromeexperiments.com/
Pokušajte složiti neki ritam na poveznici https://musiclab.chromeexperiments.com/Rhythm/
Izradite svoju skladbu u Song Makeru na poveznici https://musiclab.chromeexperiments.com/Song-Maker/ .
Nakon što ste ovladali programima, svoju skladbu u Song Makeru snimite i pošaljite link meni privatno kako bih poslušao što ste skladali.
Svoje radove mi pošaljite do četvrtka, 4.6.2020. u 14.00 sati.
Ako vam nešto nije jasno, slobodno me kontaktirajte
EUROPSKA UNIJA I NJEZINA ULOGA U SVIJETU Zadatak: 1. Pročitati iz udžbenika lekciju "Europska Unija i njezina uloga u svijetu" (str. 174.-178.). 2. Uz pomoć prezentacije, udžbenika i atlasa riješiti pitanja u radnoj bilježnici na stranicama 88., 89. i 90. 3. Odgovore u radnoj bilježnici uslikajte i pošaljite mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Kratki video o stvaranju EU: Poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=bhE15eHGlJI Rok za izvršenje ovog zadatka je srijeda, 03.06.2020. do kraja dana
Dobar dan!
Prethodni sat pogledali ste video skok u dalj koračnom tehnikom.
Ako ste dobro pregledali video uočili ste naglaske na faze leta od kretnja u trčanje do doskoka u pijesak.
U tekstu ćete pročitati opis i pogledati fotografije izvedbe skoka u dalj koračanjem , a nakon upućenih pitanja i odgovoriti na njih.
Sportski pozdrav!
Dobro jutro!
Nastavljamo sa temom zrak.Pozdrav.
KEMIJA 7R 1.6.2020.
KAKVA SU SVOJSTVA ZRAKA I NJEGOVOVIH POJEDINIH SASTOJAKA
UDŽBENIK STRANA 100-103.
ROK ZA ZADAĆU 5.6. DO 17 SATI
Tema: Živjeti u vjeri, nadi i ljubavi
Nastavne jedinice: 65. i 66. sat. Vjera Božji dar i odgovor/ U susret kršćanskoj nadi
Pozdrav i poštovanje učenicima sedmog razreda i njihovim roditeljima!
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik analizira čovjekovo ponašanje u svjetlu temeljnih bogoslovnih kreposti
- učenik prepoznaje i navodi konkretne situacije življenja u svjetlu vjere, nade i ljubavi
………………………………………………………………….
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Pred nama su tri nastavne jedinice o načinima življenja u vjeri, nadi i ljubavi.
2. Proširite znanje pomoću tekstova u udžbeniku str. 160-164. Ovdje ćete naslutiti što znači biti vjernik. Vjerovati u Boga i vjerovati Bogu. Saznat čete što znači nadati se ispunjenju svih Božji obećanja.
3. Pogledaj video zapis o ovoj temi: https://www.youtube.com/watch?v=s1rGDHuxqUA&list=PL9Mz0Kqh3YKpYzoqg_dPkYSnuCc6fia_B&index=20&t=0s
4. Proširi znanje: Poučna priča o vjeri ili bolje rečeno o nedostatku prave vjere.
Selo je pogodila suša i seljani su jedini spas vidjeli u molitvi… https://vjeronaucni-portal.com/vjera-pps-o-povjerenju-u-boga/
Ovaj tjedan ne treba slati nikakvu zadaću već je dovoljno da prođete sve aktivnosti kako piše u današnjim uputama.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Ivan
Dobro jutro, sedmaši!
Vaš današnji zadatak za dopunsku nastavu je vrlo jednostavan. Izradite umnu mapu kojoj će središnji pojam biti KNJIŽEVNOST. Vaša umna mapa treba sadržavati sve što smo učiti o književnosti (književne vrste, književne rodove, stilska izražajna sredstva, pjesničke slike). Služite se svojim pojmovnikom iz čitanke.
Radove mi pošaljite mailom do petka, 5.6.2020. u 18 sati.
Dobro vam jutro, dragi sedmaši!
Danas ćemo se baviti malo lakšim temama nego prethodnih tjedana.
Prvi današnji sat odradit ćemo putem ZOOM-a u 11:30. Poslat ću vam sve podatke u 11:15.
Drugi sat je sat ponavljanja medijske kulture. Kako biste se prisjetili što smo to tijekom ove godine učili, otvorite poveznicu https://wordwall.net/hr/resource/2681950/hrvatski-jezik/medijska-kultura-7-razred i zaigrajte! :)
Mjerenje temperature
Pozdrav učenici! Današnja tema je mjerenje temperature. Temperaturu mjerimo termometrom (ne toplomjerom), a mjerna jedinica je Celzijev stupanj (ne stupanj Celzijus). Vaš zadatak je:
- pogledati videolekciju,
- zapisati sažetak koji se nalazi u priloženoj prezentaciji,
- napraviti pokus prema uputama u priloženom dokumentu,
- istražiti tko je napravio prvi termometar, za koje temperature se koristi alkoholni termometar, a za koje živin.
Odgovore i rezultate pokusa možete slati i u Word dokumentu, a pošaljite najkasnije u četvrtak do 12 h.
Učenici po prilagođenom programu:
- pogledati videolekciju,
- zapisati sažetak koji se nalazi u priloženoj prezentaciji,
- napraviti pokus prema uputama u priloženom dokumentu.
https://www.youtube.com/watch?v=EoV9a2HibGs&list=PL9Mz0Kqh3YKoaIHth5-ELJ_i4fqWrXOHc&index=10&t=0s
Dobro jutro!
Krećemo s temom ZRAK
Kemija 7r 29.5.
ROK ZA ZADAĆU 1.6. DO 17 SATI
TVARI NAS OKRUŽUJU –ZRAK
Kakav je sastav zraka i kako ga iskazati?
Pozdrav
Jutro biolozi!
Malo pogledajte i istražite....
Pozdrav
28.5.BIOLOZI 7R
KOŽA –VIDEO-pogledajte...
Dobro jutro!
Danas krećemo u temu ZAŠTITA TIJELA U ODRŽIVOSTI ŽIVOTA
7r 28.5.biologija
Koža – zaštitni pokrivač tijela.Pogledajte prezentaciju.
Rok za zadaću 4.6.2020.do 17 sati
Podsjećam na istraživački zadatak za online vrednovanje čiji je rok 4.6.
Pozdrav.
Jučerašnje gradivo nije bilo preteško, tako i današnje neće biti složenije od jučerašnjeg.
Jednadžba pravca kroz točku i uz zadani odsječak na osi y
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Jednadžba pravca kroz točku i uz zadani odsječak na osi y
Danas prvo malo ponavljamo, a onda nešto i novoga
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Izborna nastava
Nastavna jedinica: What's the matter - should/shouldn't
Na poveznici poslušajte današnje zadatke. https://youtu.be/G9rICrkvIMg
Redovna nastava
U priloženom word dokumentu riješi zadatke.
Rok je ponedjeljak, 01.06.2020.g
Evo i zadatka za našu lektiru.
Sve se upute nalaze u priloženom dokumentu. Sretno! :)
OSTALE DRŽAVE ISTOČNE EUROPE - BJELORUSIJA, UKRAJINA, MOLDAVIJA
Zadatak:
1. Pogledati prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Bjelorusija, Ukrajina, Moldavija" (str. 166.-171.). Poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=RPVaFQ5BbUU
2. Najznačajnije geografske pojmove (nizine, gradovi, rijeke i planine) koji se spominju u udžbeniku i prezentaciji pronaći u vašem geografskom atlasu (str. 53.)
3. Uz pomoć prezentacije, udžbenika i atlasa riješiti pitanja u radnoj bilježnici na stranicama 85., 86. i 87.
4. Odgovore u radnoj bilježnici uslikajte i pošaljite mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Rok za izvršenje ovog zadatka je ponedjeljak 01.06.2020. do kraja dana
Poštovani učenici! Mi idemo dalje s gradivom. Postavljam vam upute večeras zato što neću bit u mogućnosti sutra prijepodne to napraviti.
Današnja nastavna jedinica je „Prvi svjetski rat (1914.-1918.)“. Ova nastavna jedinica radi se 2 školska sata.
Upute za rad:
1. Pročitaj dio nastavne jedinice „Prvi svjetski rat (1914.-1918.)“, Kod mene u udžbeniku je to na str. 190.-193.
Pritom obrati pozornost na:
-atentat u Sarajevu i ubojstvo nadvojvode Franje Ferdinanda
-umiješanost Srbije u atentat
-objavu rata Austro-Ugarske Srbiji i početak lančane reakcije u savezništvima (Trojni savez i Antanta)
-početak najvećeg sukoba u povijesti do tada
-obrati pozornost na kartu i vojna savezništva i formiranje bojišta (balkansko, zapadno, istočno i kasnije južno ili talijansko)
-pozicijsko ili rovovsko ratovanje
-neuspješni plan Njemačke da brzo završi rat
-prelazak Italije u savez Antantu tajnim Londonskim sporazumom kojim je obećano Italiji hrvatska obala
-najveće bitke Prvog svj. rata: bitka za Verdun, Marnu, Sommu
2. Pogledaj videozapis do 2:30
https://www.youtube.com/watch?v=cbjHGww1BTU
3. Prepiši sažetak na kraju lekcije u svoju bilježnicu
4. Pogledaj videolekciju (do 7:15 i prati upute. Odgovore napiši u bilježnicu)
https://www.youtube.com/watch?v=RNzNRMO5ouM
Prilagođeni program: sve isto osim u 4. aktivnosti. U 4. (zadnjoj) aktivnosti treba samo pogledati videolekciju do 7:15
Aktivnosti napraviti do četvrtka u 9:00
Dragi moji učenici,
evo novog zadatka za vas ( 26.5 - 2.6. )
Sretno
Tema: Poziv na istinoljubivost
Nastavne jedinice: 63. i 64. sat. Poziv na istinoljubivost
Pozdrav i poštovanje učenicima sedmog razreda i njihovim roditeljima!
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik analizira čovjekovo ponašanje u svjetlu Deset Božjih zapovijedi
- učenik prepoznaje i navodi konkretne situacije poštivanja i kršenja zapovijedi.
………………………………………………………………….
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Vjerujem da ste prošli kroz sve aktivnosti koje su bile predložene u tjednu koji je iza nas. Dva sata vjeronauka u ovom tjednu posvećujemo Osmoj Božjoj zapovijedi
Nitko od nas ne voli neiskrenost i neiskrena čovjeka. Ipak, svakodnevno smo obasuti tolikim lažima i neistinama. Zašto ljudi govore i šire laži i neistine? Imamo li pravo uvijek znati istinu? O tome nam govori 8. Božja zapovijed.
2. Proširite znanje pomoću tekstova u udžbeniku str. 66-6. U tekstovima upoznajemo važnost istine koja oslobađa čovjeka od života u grijehu laži. Jer onaj tko namjerno laže i širi laž nadahnut je ocem laži, Sotonom…naslovi: Istina će vas osloboditi., Povreda istine i Imam pravo na istinu.
3. Upoznajte se s ovom zapovijedi i pomoću video zapisa Lectio brevisa osma zapovijed https://www.youtube.com/watch?v=RcqXmLxzZxE
4. Proučite i ovu ppt prezentaciju istinoljubivost kroz izreke i poslovice…. https://vjeronaucni-portal.com/laz-poslovice-o-lazi-pps/
Ovaj tjedan ne treba slati nikakvu zadaću već je dovoljno da prođete sve aktivnosti kako piše u današnjim uputama.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Ivan
Dragi moji sedmaši,
Tjedan započinjemo opušteno. Pred vama je jedna zanimljiva nastavna jedinica koja vam je, vjerujem, svima bliska.
Posebno se veselim vašim zadaćama koje su vezane uz današnju temu. :)
Sve su vam upute u priloženim dokumentima.
P.S. Radijske emisije koje sam primila su odlične! Samo tako nastavite!
Danas je analiza online istraživačkih radova za vrednovanje.Podsjetnik onima koji nisu predali da to urade danas.
Pozdrav.
22.05.2020. (blok sat)
Ponavljanje
Dragi učenici, danas malo ponovite što ste dosad naučili o unutarnjoj energiji i toplini, pogledajte videosnimke pokusa i riješite kviz. Kviz nije za ocjenu, ali ide u bilješke kao i svaka tjedna zadaća. U kviz se prijavite sa školskim mailom kako bih znala tko je tko, ne nadimcima. Kviz će biti aktivan do četvrtka u 12 h i možete pristupiti samo jednom.
Učenici po prilagođenom programu rade isto, a pri rješavanju kviza smiju se koristiti bilješkama ili udžbenikom.
Lijep pozdrav!
međučestični prostor https://www.youtube.com/watch?v=FkNnZ9DOaRg
toplinsko širenje metala https://www.youtube.com/watch?v=8t8xBX4pZQA
Ovaj dio gradiva rade svi učenici. Po redovnom i po prilagođenom programu.
Za danas nema puno zadataka, ali su tu dva videa
Koeficijent smjera ili nagib pravca
1. napiši podnaslov
2. otvori https://www.youtube.com/watch?v=ZFQ9yBVP5o4
3. napraviti kratki sažetak uvoda do 3:50 minuta
4. pažljivo nastaviti gledati i nacrtati na istom koordinatnom sustavu 3 pravca(od 11 crvenih izaberi 3) kada je koeficijent a pozitivan i 3 pravca(od 8 plavih izaberi 3) kada je koeficijent a negativan u dvije različite boje -->na pravce napisati njihove jednadžbe npr. y=0.2x ili y=-x
5. uredno zapisati zaključak koji se nalazi na 20:34 videa i pogledati video do kraja
6. otvori https://www.youtube.com/watch?v=XqbK0MiON3E&t=640s i napiši podnaslov Odsječak na osi y (koeficijent b)
7. nacrtajte u istom koordinatnom sustavu tri pravca iz prve geogebre te pogledaj video do kraja
8. zapisati sažetak na 14:13 videa
9. otvori udžbenik na stranici 174. i zapiši dio o koeficijentu b (drugo žuto)
10. poslati mi zapis iz bilježnice
Idući puta ćemo zadatke.
Dobro jutro biolozi!
Za danas pročitajte ...i pogledajte...
Pozdrav.
Jutro!
Pročitajte o covidu-19....
Da se ne zaboravi....
Pozdrav.
Dobro jutro!
Nastavljamo s temom kretanjem u ulozi održivosti života.Pogledajte i prezentaciju kako bi bilo lakše razumjeti temu.Pozdrav.
21.5.BIOLOGIJA 7 R
Kreću li se sva živa bića
ROK ZA ZADAĆU 28.5. DO 17 SATI
Ovo ćete kasnije trebati u raznim predmetima ili u razumijevanju informacija koje dobijete putem medija i ostalo. Naravno ono što mi radimo je primjereno vašem uzrastu, ali kasnije ćete iste postupke koristiti i na složenijim funkcijama.
Graf linearne funkcije - pripadnost točke pravcu
1. napiši podnaslov
2. otvori https://www.youtube.com/watch?v=M9y3VPW6y0A
3. pogledaj prva dva zadatka, i zapiši i nacrtaj zadatak 3. i 4.
4. pogledaj zadatak 5.
5. otvori https://wordwall.net/hr/resource/1912248/matematika/linearna-funkcija2 i odigraj kviz
7. pogledaj uvodni primjer i primjer 1 te pokreni interakciju
8. riješi prva 4 zadatka
9. prouči primjer 3. i odvuci točke u odgovarajuće polje
10. prouči primjer 4. i riješi zadatke 5 i 6 iz kolekcije zadataka 2
11. pošalji snimke zaslona nakon odrađenih primjera i riješenih zadataka i zapis zadataka iz videa
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Graf linearne funkcije - pripadnost točke pravcu
1. napiši podnaslov
2. otvori https://www.youtube.com/watch?v=M9y3VPW6y0A
3. pogledaj prva dva zadatka, i zapiši i nacrtaj zadatak 3. i 4.
4. pogledaj zadatak 5.
5. otvori https://wordwall.net/hr/resource/1912248/matematika/linearna-funkcija2 i odigraj kviz
7. pogledaj uvodni primjer i primjer 1 te pokreni interakciju
8. riješi prva 4 zadatka
9. pošalji snimke zaslona nakon odrađenih primjera i riješenih zadataka i zapis zadataka iz videa
RUSIJA - PONAVLJANJE Zadatak: 1. Pročitati iz udžbenika lekciju "Rusija" (str. 157.-165.) i pogledati prezentaciju koju sam vam poslao 13.05.2020. 2. Uz pomoć prezentacije, udžbenika i atlasa riješiti pitanja u radnoj bilježnici na stranicama 82., 83. i 84. 3. Odgovore u radnoj bilježnici uslikajte i pošaljite mi da provjerim jeste li sve točno riješili. Rok za izvršenje ovog zadatka je ponedjeljak 25.05.2020. do kraja dana.
Izborna nastava
Nastavna jedinica: Revision
Na poveznicama odigrajte igre kako bi ponovili present perfect.
https://wordwall.net/play/816/738/1617
https://wordwall.net/play/820/708/2827
https://wordwall.net/play/820/723/422
Redovna nastava
Nastavna jedinica: The Wolf & Dogs
Nastavak zadatka od prošlog sata.
Rok je ponedjeljak, 25.05.2020.g.
Ovo je posljednji sat dodatne nastave ove nastavne godine pa ćemo lagane opuštajuće pitalice:
Torta
Može li se torta sa samo tri ravna reza podijeliti na 8 dijelova? (bez pomicanja dijelova)
Nije, a jest
Nikada ga nije bilo, nikada neće doći, a ipak jest još neko vrijeme.
Izlet
Sedmorica studenta krenuli su na izlet u planinarsku kolibu. Međutim, kad su stigli, počelo je nevrijeme pa su cijeli dan ostali u kući bez struje, telefonskog signala i interneta. Svatko je od njih našao nešto čime se bavi.
1. student - čita knjigu
2. student - kuha ručak
3. student - spava
4. student - čisti kuću
5. student - igra šah
6. student - pere suđe
Što radi sedmi student?
Brojevi
Pomoću znamenaka od 0-5 (0,1,2,3,4,5) može se složiti 600 različitih šesteroznamenkastih brojeva. Koliko je između njih prostih brojeva?
Odresci
Potrebno je 10 minuta da se isprži jedan odrezak - po pet minuta sa svake strane. Dva odreska stanu u tavu. Koliko je najmanje vremena potrebno da se u tavi isprže 3 odreska?
Kad riješite zagonetku pošaljite naslov - odgovor (npr. Izlet - ????)
Graf linearne funkcije
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Graf linearne funkcije
Dragi sedmaši,
sve upute se nalaze u priloženom pdf dokumentu.
Izborna nastava
Nastavna jedinica: Revision
Na poveznici pogledajte današnje zadatke. https://youtu.be/Vqqzyhq6kjY
Redovna nastava
Nastavna jedinica:
U priloženom word dokumentu riješi zadatke.
Rok je do kraja današnjeg dana.
Glazbena kultura
Nastavna jedinica: Simfonijskla pjesma - obrada
Zadatci:
1. Pročitati tekst sa stranice 71. iz udžbenika o simfonijskoj pjesmi i odgovoriti pismeno na pitanja:
a) Što se opisuje u simfonijskoj pjesmi?
b) Tko izvodi simfonijske pjesme?
c) Koja su obilježja programske glazbe?
2. Poslušati skladbu: M. P. Musorgski: Noć na golom brijegu, simfonijska pjesma; POVEZNICA: https://www.youtube.com/watch?v=l5pnoSgIuVo
Pismeno riješite zadatke:
a) Koliko sati otkucava crkveno zvono u skladbi?
b) Usporedite i opišite ugođaj prije zvona i poslije njega!
c) Napišite priču, scenarij za film ili nacrtajte strip kojim biste opisali sadržaj glazbe i svoj doživljaj! Pokušajte se držati ove radnje: Noć na golom brijegu opisuje pusto mjesto na kojem se noću okupljaju vještica i duhovi iz narodnih priča plešući svoj divlji ples. Ujutro, na zvuk crkvenoga zvona, razbježe se i nestanu.
Riješene zadatke uslikati i poslati meni privatno da provjerim jeste li sve točno riješili do četvrtka 21.05.2020. do 14:00 sati. Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!
Danas pripremi ravnalo i pažljivo crtaj koordinatni sustav po linijama u bilježnici s kvadratićima:
GRAF LINEARNE FUNKCIJE
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Danas pripremi ravnalo i pažljivo crtaj koordinatni sustav po linijama u bilježnici s kvadratićima.
GRAF LINEARNE FUNKCIJE
Dragi moji sedmaši,
pred nama je tjedan u kojemu ćete pokazati svu svoju kreativnost i maštu u oblikovanju pisanih sastavaka, ali i poznavanje ZSR. Prilažem vam sve potrebne upute kako biste uspješno izvršili svoje zadatke. Za sva vam pitanja, kao i uvijek, stojim na raspolaganju. Samo pitajte. Oni koji su izrazili želju za ZOOM dopunskom neka mi se jave privatnom porukom kako bismo dogovorili vrijeme.
RUSIJA-regionalna podjela
Dragi sedmaši, danas nastavljamo učiti o Rusiji. Većina stanovništva Rusije živi u europskom dijelu države. Tu se izdvajaju 4 regije (prostorne cjeline): Sjeverna Rusija (Europski sjever), Središnja Rusija (Moskovsko područje), Povolžje sa Južnom Rusijom i Ural. Peta, najveća regija, obuhvaća cijeli azijski dio Rusije i zove se Sibir. Zbog svoje veličine, ta regija je podjeljena na 3 dijela: Zapadni Sibir, Središnji Sibir i Daleki istok. Zadatak: 1. Pogledati predavanje i prezentaciju na youtube-u (poveznica dolje) i pročitati iz udžbenika drugu polovinu lekcije "Rusija", na stranicama 160.-165. 2. Najznačajnije geografske pojmove koji se spominju u prezentaciji i udžbeniku pronaći u vašem geografskom atlasu - str. 54.i 55.(Europski dio Rusije) i na 21. stranici (cijela Rusija). 3. Odgovoriti na prvih pitanja sa kraja prezentacije -od 7 do 19. pitanja. (napomena: pitanja u prezentaciji su pobrkana pa sam vam napisao dolje kako treba). Odgovore napisati u bilježnicu. Pitanja ne trebate prepisivati. 4. Odgovore u bilježnici uslikajte i pošaljite mi da provjerim jeste li sve točno riješili. Poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=yjczjqWBLvU&t=21s --Rusija-regionalna podjela Pitanja za provjeru naučenog: 7. Navedite reljefne cjeline Rusije. 8. Navedite značenje rijeka i jezera. 9. Koja su područja bogata naftom i zemnim plinom? 10. Koja su područja plodna i imaju veliko poljodjelsko značenje? 11. Navedite obilježja regija: Središnj Rusija _______________________________________________________________ Sjeverna Rusija _______________________________________________________________ Povolžje i južna Rusija _______________________________________________________ Ural __________________________________________________________________________ Sibir _________________________________________________________________________ 12. Koji su problemi i posebnosti suvremenog razvoja Rusije? 13.. Opišite gospodarsko značenje Transsibirske željezničke pruge. Za učenike koji prate nastavu po prilagođenom planu i programu: Odgovoriti na 7.,9., 10. i 13. pitanje. Plan ploče i PP preznetacija vam je poslana sa prošlim zadatkom u utorak, 12.05.2020. Rok za izvršenje ovog zadatka je srijeda, 20.05.2020. do kraja dana.
Dobro jutro sedmaši!
Šaljem vam vježbe za mobilnost i funkcionalnost zglobova/mišića.
Vježbe su koncipirane tako da ih možete svakodnevno raditi kod kuće (sve vježbe se izvode do granica ugode/koliko tijelo dozvoljava).
Ocjene iz radova upisuju se tijekom dana prema poslanim kriterijima.
Sportski pozdrav!
Tema: Poštivanje tuđe imovine
Nastavne jedinice: 61. i 62. sat. Poštivanje tuđe imovine
Pozdrav i poštovanje učenicima sedmog razreda i njihovim roditeljima!
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik analizira čovjekovo ponašanje u svjetlu Deset Božjih zapovijedi
- učenik prepoznaje i navodi konkretne situacije poštivanja i kršenja zapovijedi.
………………………………………………………………….
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Vjerujem da ste prošli kroz sve aktivnosti koje su bile predložene u tjednu koji je iza nas. Dva sata vjeronauka u ovom tjednu posvećujemo Sedmoj i Desetoj Božjoj zapovijedi
Riječ o našem odnosu prema stvorenom svijetu i materijalnim dobrima na koja smo navezani te o opasnosti pohlepe i gramzivosti ako ih posjedujemo u količinama koje nas zarobljuju te nam time postaju božanstva..
2. Proširite znanje pomoću tekstova u udžbeniku str. 61-65. U tekstovima upoznajemo svrhu stvorenoga svijeta i privatnog vlasništva. Upoznajemo se sa zloporabama u području ovih zapovijedi i potrebi da materijalna dobra koristimo kako bi došli u vječni život tako da pomažemo potrebitima od svoga suviška.
3. Upoznajte se s ovom zapovijedi i pomoću video zapisa Lectio brevisa sedma zapovijed https://www.youtube.com/watch?v=0WFwHuPe4VA i deseta zapovijed https://www.youtube.com/watch?v=klb9mYoHdg0
4. Proučite i ovu ppt prezentaciju o krađi https://vjeronaucni-portal.com/okrutna-prica-o-kradi/
Ovaj tjedan ne treba slati nikakvu zadaću već je dovoljno da prođete sve aktivnosti kako piše u današnjim uputama.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Ivan
Dobro jutro!
Podsjećam da je u petak realizacija zadatka za vrednovanje.
Danas se malo sami ocijenite!Samovrednovanje .Pozdrav.
Dobro jutro/dobar dan učenici 7. razreda!
Uz fotografiju omiljene vam sportske dvorane danas vam šaljem pozdrave ,a vi meni radove o sportu!
Do sada ima maštovitih uradaka ,a tko još nije neka to danas odradi i pošalje mi u privatnoj poruci
(snimam vam vježbe za idući tjedan).
Sportski pozdrav!
15.05.2020. Toplinsko širenje (blok sat)
Pozdrav učenici!
Današnji zadatak je pogledati dvije videolekcije kroz koje ćete saznati kako i zašto se tijela šire. Pripremila sam vam i sažetak koji vam šaljem u priloženoj prezentaciji.
Učenici koji su napravili pokus s balonima danas rade samo pokus s bimetalnom trakom prema uputama u radnoj bilježnici, a slika kako bi pokus trebao izgledati nalazi se u prezentaciji na 5 slajdu.
Oni koji nisu napravili nijedan pokus, rade i pokus s balonom prema uputama u radnoj bilježnici na str. 119.
Odgovorite na pitanja u radnoj bilježnici R21 i Z21 od stranice 121 do 123. stranice (znači 8+5 pitanja).
Rješenja i sliku svog pokusa poslati do utorka, 19.05. u 12 h.
Učenici po prilagođenom programu gledaju videolekciju, zapišu sažetak iz prezentacije, pokus s balonom prema uputama u radnoj bilježnici na str. 119, rješavaju samo pitanja u R21 na str. 121 u radnoj bilježnici.
https://www.youtube.com/watch?v=7fonGCEpObU&list=PL9Mz0Kqh3YKoaIHth5-ELJ_i4fqWrXOHc&index=9&t=885s
https://www.youtube.com/watch?v=QLOF3wq75RA&list=PL9Mz0Kqh3YKoaIHth5-ELJ_i4fqWrXOHc&index=10
Jutro sedmaši!
Malo vježbe i zadataka primjene zakona o očuvanju mase.Pogledajte prezentaciju i proučite riješeni zadatak koji sam napravila,pa krenite u izazov!
KEMIJA 7 R 15.5.
KEMIJSKE JEDNADŽBE –ponavljamo i uvježbavamo
ROK ZA ZADAĆU 18.5. DO 17 SATI
Dobar dan svima!
Poštovani učenici, molim vas da na vrijeme svi izvršavate svoje obaveze.
Mi idemo danas dalje s nastavnim gradivom. Započinjemo novu cjelinu.
Današnja tema je „Europske krize i balkanski ratovi“
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu jedinicu „Europske krize i balkanski ratovi“. Kod mene je to na stranici 186.-189.
Pritom obrati pozornost na:
-nadmetanje velikih sila
-stvaranje vojno-političkih saveza (Trojni savez i Antanta)
-političke krize i sve veću netrpeljivost između velikih sila
-„bokserski ustanak“, događaji u Rusiji, marokanske krize
-balkanske ratove
-Prvi balkanski rat 1912.
-Drugi balkanski rat 1913.
-obrati pozornost na kartu balkanskog poluotoka nakon ratova
-obrati pozornost na karikaturu na str. 189.
2. Prepiši sažetak na str. 189. uz naslov današnje lekcije „Europske krize i balkanski ratovi“
3. Prouči PowerPoint prezentaciju
4. Pogledaj videolekciju i prati upute. Odgovore pišeš u bilježnicu. Gledate do 7:05 minute. Samo vezano za saveze, krize i balkanske ratove. Ne dalje!
https://www.youtube.com/watch?v=zBJpUr8i4As
Prilagođeni program
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu jedinicu „Europske krize i balkanski ratovi“. Kod mene je to na stranici 186.-189.
Pritom obrati pozornost na:
-nadmetanje velikih sila
-stvaranje vojno-političkih saveza (Trojni savez i Antanta)
-političke krize i sve veću netrpeljivost između velikih sila
-„bokserski ustanak“, događaji u Rusiji, marokanske krize
-balkanske ratove
-Prvi balkanski rat 1912.
-Drugi balkanski rat 1913.
-obrati pozornost na kartu balkanskog poluotoka nakon ratova
-obrati pozornost na karikaturu na str. 189.
2. Prepiši sažetak na str. 189. uz naslov današnje lekcije „Europske krize i balkanski ratovi“
3. Pogledaj videolekciju. Gledaš do 7:05 minute. Samo vezano za saveze, krize i balkanske ratove. Ne dalje!
https://www.youtube.com/watch?v=zBJpUr8i4As
Aktivnosti napraviti do ponedjeljka u 18:00
Jutro moji biolozi...budite i danas vrijedni kao i uvijek!
Pozdrav
Mali podsjetnik:
-četvrtak biologija-kostur čovjeka-vrednovanje-potpiši uradak kostura
-petak TZK-rad za vrednovanje
Dobro jutro!
Za danas analiziramo pokuse(kost) i zadaće čiji je rok danas.
Pogledajte prezentaciju za današnji rad i odgovorite na radni listić uz iščitavanje udžbenika.Imate vremena do slijedećeg četvrtka(21.5.2020. do 17 sati).
Danas šaljem zadatak za online vrednovanje (po dogovoru sa zoom-a ).Pročitajte,proučite,pitajte što je nejasno,a rok za realizaciju ovog zadatka je 4.6.2020.do 17 sati.Imate dosta vremena.Polako i sigurno!
Pozdrav.
DRŽAVE ISTOČNE EUROPE - RUSIJA-opća obilježja
Dragi sedmaši, danas počinjemo učiti o državama Istočne Europe. U države Istočne Europe ubrajamo Rusiju, Bjelorusiju, Ukrajinu i Moldaviju. Danas ćete naučiti neke osnovne značajke Istočne Europe i opća obilježja Rusije. Budući da je Rusija najveća država svijeta, tako je i lekcija jedna od većih ove godine. Iz toga razloga je podjeljena na dva dijela. Danas učite opća obilježja Rusije a idući sat ćete učiti o regionalnoj podjeli Rusije.
Zadatak:
1. Pogledati predavanje i prezentaciju na youtube-u (poveznica dolje) i pročitati iz udžbenika prvu polovinu lekcije "Rusija", na stranicama 157., 158. i 159.
2. Najznačajnije geografske pojmove koji se spominju u prezentaciji i udžbeniku pronaći u vašem geografskom atlasu (str. 54.i 55., a za cijelu Rusiju 21. stranica atlasa).
3. Odgovoriti na prvih 6 pitanja sa kraja prezentacije (pitanja se nalaze ispod). Odgovore prepisati u bilježnicu. Pitanja ne trebate prepisivati.
4. Odgovore u bilježnici uslikajte i pošaljite mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Pitanja za provjeru naučenog:
1. Navedite veličinu najveće države svijeta.
2. Opišite položaj Rusije
3. Opišite prednosti i nedostatke tih mora i dugih obala.
4. Što je sjeverni morski put?
5. Opišite obilježja i gospodarsko značenje klimatsko vegetacijskih pojasa.
6. Što je permafrost?
Za učenike koji prate nastavu po redovitom programu uz prilagodbu sadržaja: Riješiti 1.,2., 4. i 6. pitanje.
Poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=YkMeX3cN8GQ --Rusija-opća obilježja
U privitku: PPT prezentacija i plan ploče (prezentacija i plan ploče obuhvaćaju cijelu Rusiju -opća obilježja i regije Rusije).
Rok za izvršenje ovog zadatka je ponedjeljak, 18.05.2020. do kraja dana.
Mnogi tvrde da je ovu zagonetku napisao Albert Einstein dok je bio dječak. Ne postoje čvrsti dokazi da je to zaista istina, ali jedna stvar je sigurna – nju može riješiti samo 2 posto ljudi.
U pitanju je zaista inteligentna igra za mozak koja je popularno nazvana Einsteinova zagonetka.
Pokušajte je riješiti:
Postoji pet kuća različitih boja u redu. U svakoj živi jedna osoba drugačije nacionalnosti. Pet vlasnika ovih kuća pije posebno piće, puši određenu marku cigareta i ima ljubimca. Niti jedan od njih ne puši istu marku cigareta, pije isto piće i ima istog ljubimca.
Druge činjenice:
1. Britanac živi u crvenoj kući.
2. Šveđanin ima psa za ljubimca.
3. Danac pije čaj
4. Zelena kuća nalazi se s lijeve strane bijele kuće.
5. Vlasnik zelene kuće pije kavu.
6. Vlasnik koji puši Pal Mal ima ptice za ljubimce.
7. Stanovnik žute kuće puši Dunhill.
8. Osoba koja živi u kući u sredini pije mlijeko.
9. Norvežanin živi u prvoj kući.
10. Vlasnik koji puši Blends živi pokraj kuće čiji vlasnik ima mačku.
11. Osoba koja ima konja živi pokraj osobe koja puši Dunhil.
12. Osoba koja puši marku cigareta Bluemaster pije pivo.
13. Nijemac puši marku cigareta Prince.
14. Norvežanin živi pokraj plave kuće.
15. Osoba koja puši Blends živi pokraj čovjeka koji pije vodu.
Pitanje je: Tko od ovih osoba ima ribu za ljubimca?
Ne postoje trikovi – sve što vam je potrebno je čista logika.
Pokušaj samostalno, a ako ne ide istraži na internetu
Dobro jutro, sedmaši moji!
Nastavljamo s novim aktivnostima u ovome tjednu. Vjerujem da će vam se jako svidjeti današnji sat književnosti. :)
Prvo pročitajte pažljivo upute, a zatim otvorite zadatke.
Još jednom vas podsjećam da poštujete rokove za slanje zadaće i upute.
Šaljite zadaće MAILOM!!! Tu sam za sva vaša pitanja. Javite se slobodno na mail, yammer, messenger, viber, whatsapp.
LINEARNA FUNKCIJA
1. napiši naslov
2. otvori https://www.youtube.com/watch?v=FmZtJOqD6U4&t=106s
3. pogledati uvod i ponavljanje
4. zapisati što je linearna funkcija i imenovati njezine dijelove
5. zapisati zadatak 1., a onda otvoriti udžbenik na stranici 162. i riješiti 1. i 2. zadatak
6. pogledati zadatak 2., zapisati zadatak 3. i riješiti 12. i 14. zadatak iz udžbenika
7. pogledati zadatak 4., zapisati zadatak 5. i riješiti zadatak 15. i 18. iz udžbenika
8. poslati mi zapis iz bilježnice
Nastavak sutra
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
LINEARNA FUNKCIJA
1. napiši naslov
2. otvori https://www.youtube.com/watch?v=FmZtJOqD6U4&t=106s
3. pogledati uvod i ponavljanje
4. zapisati što je linearna funkcija i imenovati njezine dijelove
5. zapisati zadatak 1., a onda otvoriti udžbenik na stranici 162. i riješiti 1. zadatak
6. pogledati zadatak 2., zapisati zadatak 3. i riješiti 12. zadatak iz udžbenika
7. pogledati zadatak 4., zapisati zadatak 5. i riješiti zadatak 15. iz udžbenika
8. poslati mi zapis iz bilježnice
Nastavak sutra
I posljednja tema za 7. razred
LINEARNA FUNKCIJA I JEDNADŽBA PRAVCA
FUNKCIJA
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
LINEARNA FUNKCIJA I JEDNADŽBA PRAVCA
FUNKCIJA
Dobar dan svima!
Poštovani učenici, molim vas da na vrijeme svi izvršavate svoje obaveze. Aktivnosti se šalju meni u privatne poruke.
Rok za dostavu prezentacija ili plakata imate u vremeniku pisanih provjera.
Mi danas ponavljamo i nešto novo učimo. S prošlom lekcijom mi smo završili razdoblje hrvatske povijesti do Prvog svjetskog rata.
Danas ćemo pogledati jednu emisiju o istaknutom hrvatskom političaru iz druge polovice 19. st., a riječ je o Anti Starčeviću.
Vaš zadatak je danas:
1. Pogledaj emisiju (izvor HRT)
https://www.youtube.com/watch?v=lat9kTUvCb0
2. Napiši kratki sastavak o liku i djelu Ante Starčevića
Prilagođeni program sve isto!
Vaše aktivnosti odradite do četvrtka u 9:00!
Izborna nastava
Nastavna jedinica: A famous person from my country
Zadatak za ocjenu
1. Odaberi poznatu osobu iz Hrvatske (koja nije živa ili je starije dobi)
2. Pronađi neke informacije o toj osobi
- Where and when was he/she born?
- Something about his/her early life
- How did he/she sart in his/her profession?
- How did he/she become famous?
- What did he/she achieve?
- What did he/she do in later life?
- ...
3. Odaberi jedan od digitalnih alata u kojem se najbolje snalaziš i u njemu napravi prezentaciju o odabranoj osobi
4. Sve poprati fotografijama/crtežima. Pri preuzimanju fotografija pripazi da copyright
Rok je 18.05.2020.g.
Redovna nastava:
Nastavna jedinica: A famous person from my country
Zadatak za ocjenu
1. Odaberi poznatu osobu iz Hrvatske (koja nije živa ili je starije dobi)
2. Pronađi neke informacije o toj osobi
- Where and when was he/she born?
- Something about his/her early life
- How did he/she sart in his/her profession?
- How did he/she become famous?
- What did he/she achieve?
- What did he/she do in later life?
- ...
3. Odaberi jedan od digitalnih alata u kojem se najbolje snalaziš i u njemu napravi prezentaciju o odabranoj osobi
4. Sve poprati fotografijama/crtežima. Pri preuzimanju fotografija pripazi da copyright
Rok je 18.05.2020.g
Nastavna jedinica: Gudački kvartet - obrada
Zadatci:
1. Pročitati kratki tekst sa stranice 69. o gudačkom kvartetu
2. Poslušati skladbe (preporuka slušalice) i odgovoriti na pitanja pismeno za svaku skladbu
1. skladba:
Antonín Dvořák - String Quartet No.12 in F (Op. 96) "American": IV. Finale (Vivace ma non troppo) POVEZNICA: https://www.youtube.com/watch?v=kq_5mpJ8oYw
Slušajući pratite glazbene dijelove: A B C A B A Coda
Pitanja: a)Navedi izvođače u skladbi?
b) Kako nazivamo glazbeni oblik ove skladbe?
c) odredi tempo u glazbenom primjeru
2.. skladba:
J. Haydn: Carski (Emperor) kvartet, 2. stavak: Poco Adagio, POVEZNICA: https://www.youtube.com/watch?v=mBmCcSz6HWw
Pitanja: a) odredi izvođače u glazbenom primjeru
b) odredi tempo u glazbenom primjeru
c) koliko se puta ponavlja glavna tema (traje do 1,39 min. u videozapisu) u skladbi - svako ponavljanje se nešto mijenja
d) kojeg je glazbenog oblika glazbeni primjer (rondo, sonatni oblik, tema s varijacijama)
3. Pitanja za usvojenost gradiva odgovoriti pismeno:
a) Što je gudački kvartet?
b) Koliko gudački kvartet ima stavaka?
c) Ako je raspored stavaka isti kao u sonati i simfoniji, koji tempo i glazbeni oblik imaju pojedini stavci?
d) Koji izvođači sudjeluju u gudačkom kvartetu?
d) Što je to komorna glazba?
e) Istražite: Za koje su sve komorne sastave skladatelji pisali višestavačne glazbene vrste?
Riješene zadatke fotografirati i poslati meni privatno da provjerim jeste li sve točno riješili do petka 15.5.2020. do 14:00 sati.
Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!
Dobar dan dragi moji učenici,
evo novog zadatka za vas (12.5. do 19.5.)
U prilogu vam je objašnjenje zadatka i prezentacija za dodatna znanja i motivaciju
OSTALE DRŽAVE JUGOISTOČNE EUROPE (BiH, Crna Gora, Sjeverna Makedonija) - PONAVLJANJE
Zadatak:
1. Pogledati prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Ostale države Jugoistočne Europe" (str. 150.-155.) koju sam vam poslao 06.05.2020.
2. Uz pomoć prezentacije, udžbenika i atlasa riješiti pitanja u radnoj bilježnici na stranicama 79., 80. i 81.
3. Odgovore u radnoj bilježnici uslikajte i pošaljite mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Rok za izvršenje ovog zadatka je srijeda, 13.05.2020. do kraja dana.
Dobro jutro/dobar dan!
Sedmaši uz JUDO padove mali podsjetnik/ rok za predaju radova iz odabranih sportova do petka 14.05.2020. prema poslanim kriterijima.
Uz prikazane crteže bočnog pada i pada preko dominantog ramena odgovorite na pitanja (možete do slijedećeg ponedjeljka).
Pozdrav!
Tema: Dostojanstvo ljudskog tijela i bračna čistoća
Nastavne jedinice: 57. i 58. sat. Zloporabe ljudske spolnosti
Pozdrav i poštovanje učenicima sedmog razreda i njihovim roditeljima!
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik analizira čovjekovo ponašanje u svjetlu Deset Božjih zapovijedi
- učenik prepoznaje i navodi konkretne situacije poštivanja i kršenja zapovijedi.
………………………………………………………………….
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Vjerujem da ste dobro prošli kroz sve aktivnosti koje si bile predložene u tjednu koji je iza nas. Dva sata vjeronauka u ovom tjednu posvećujem produbljivanju ove teme.
Govorimo o zloporabama šeste i devete Božje zapovijedi, koji su to sve oblici koje susrećemo u svijetu u kojem živimo, a koji se protive načinu života kako to Bog zapovijeda.
2. Proširite znanje pomoću tekstova u udžbeniku str. 57-60. Ovdje ćete se susresti s temeljnim pojmovima vezanim uz zloporabu ljudske spolnosti: bludnost, blud, masturbacija, pornografija, homoseksualnost, pedofilija, silovanje, prostitucija, preljub, rastava, mnogoženstvo, predbračni sponi odnosi….
3. Velika je opasnost za djecu na području ljudske spolnosti od odraslih osoba. I to ne samo u stvarnom životu nego i u virtualnom svijetu putem interneta. Zato je izuzetno važno biti razborit u susretima s odraslim, osobito nepoznatim, ljudima. Roditelji uvijek moraju znati gdje ste i s kim se družite. Opasanosti vrebaju i preko interneta….
4. Obavezno pročitajte ove preporuke:::
5. SAVJETI DJECI I MLADIMA ZA SIGURNO KORIŠTENJE INTERNETA I DRUŠTVENIH MREŽA
Prošli tjedan imali smo više aktivnosti, zadaća i Mali osobni projekt: Zato ovaj tjedan ne treba slati nikakvu zadaću već je dovoljno da prođete sve aktivnosti kako piše u današnjim uputama.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Ivan.
Dobro jutro!
Uvježbavamo zakon o očuvanju mase.Pogledajte i prezentaciju,pomoći će da ponovite!Pozdrav.
Dobro jutro!
Danas nastavljamo s vježbom ZSR i obradama dramskih tekstova. Sve upute se nalaze u priloženom dokumentu. Još jednom molim da poštujete zadane rokove! Kako nam se bliži provjera zavisnosloženih rečenica, uz današnje upute vam stavljam i kriterije vrednovanja pisane provjere.
Dobro jutro/dobar dan sedmaši!
Danas je pred vama sport JUDO ( Džudo (jap. 柔道; Jūdō- japanska borilačka vještina ).
Elementi koje obrađujemo su bočni pad i pad preko dominantnog ramena.
Pogledajte video, a u ponedjeljak postavljam pitanja o padovima u judu.
Pozdrav!
08.05.2020. Unutarnja energija (blok sat)
Pozdrav učenici!
Današnji zadatak je pogledati videolekciju u kojoj ćete saznati što je unutarnja energija tijela i o čemu ovisi, što je toplina, a što temperatura. Pripremila sam vam i sažetak koji vam šaljem u prilogu. Nakon što pogledate video i zapišete sažetak, odgovorite na pitanja u radnoj bilježnici R20 i Z20 (str.115-118).
Rješenja poslati do utorka, 12.05. u 12 h.
Učenici po prilagođenom programu rade isto, a rješavaju samo pitanja u R20 na str. 115 u radnoj bilježnici.
U prilogu šaljem i upute za pokus koji pokušajte napraviti, ili napravite pokus 1 prema uputama iz udžbenika na str. 80. Napravite barem jedan pokus ovisno o priboru koji pronađete i pošaljite sliku svog pokusa.
https://www.youtube.com/watch?v=PG0uRXtr--c&list=PL9Mz0Kqh3YKoaIHth5-ELJ_i4fqWrXOHc&index=13
Dobro jutro!
Nastavljamo proučavati kemijske jednadžbe i primjenu zakona o očuvanju mase.
Pogledajte opet prezentaciju prošlog sata i izjednačite zadane jednadžbe!
Za sva pitanja sam tu.Pozdrav.
Dobro jutro vrijedni biolozi...evo malo ideje za istraživanje.Pozdrav!
Sedmaši moji!
Evo malo igre.Zajednički projekt 7 i 8 razreda.Pročitajte,zanimljivo je.Tema UMJETNOŠĆU PROTIV CORONE.Nadam se da ćete se uključiti u rad.Uključite i obitelj,zabavite se.Hvala svima koji žele biti dio ovog projekta.Jedva čekam vidjeti vaše uratke....sretno i maštovito....
Dobro jutro!
Nadam se da odrađujete zadatak uz temu- Kretanje u ulozi održivosti života-(kosti,kostur)....
Šaljem malo pomoći za rad.Podsjećam na rok,14.5.2020.
7.5.BIOLOGIJA 7R MIŠIĆI
ROK 14.5. do 17 sati
OSTALE DRŽAVE JUGOISTOČNE EUROPE (BiH, Crna Gora, Sjeverna Makedonija)
Zadatak:
1. Pogledati predavanje i prezentaciju na youtube-u (poveznica dolje) i pročitati iz udžbenika lekciju "Ostale države Jugoistočne Europe" stranica 150.-155.
2. Najznačajnije geografske pojmove (nizine, gradovi, rijeke i planine) koji se spominju u prezentaciji i udžbeniku pronaći u vašem geografskom atlasu (str. 53. za sve države i 58. samo za BiH)
3. Odgovoriti na 5 pitanja sa kraja prezentacije (pitanja se nalaze ispod). Odgovore prepisati u bilježnicu. Pitanja ne trebate prepisivati.
4. Odgovore u bilježnici uslikajte i pošaljite mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Pitanja za ponavljanje:
1. Opišite položaj država u regiji.
2. Opišite geografska obilježja i navedite gospodarsko značenje i uzroke sporog razvoja država u regiji.
3. Obrazložite važnost riječnih dolina za prometno povezivanje.
4. Opišite prirodno-geografske osobitosti kanjona Tare, Ohridskog jezera, rijeke Une, Durmitora.
5. Navedite mirovni sporazum na kojem se temelji današnje uređenje B i H.
Poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=PV3BqAm5w4s
U privitku: PPT prezentacija i plan ploče.
Rok za izradu ovog zadatka je ponedjeljak, 11.05.2020. do kraja dana.
Izborna nastava
Nastavna jedinica: Layla's news
Na poveznici poslušaj i riješi današnje zadatke. https://youtu.be/Di6f52LQOCc
Redovna nastava
Nastavna jedinica: Ways of expressing the future
U priloženom word dokumentu se nalaze današnji zadaci.
Rok je ponedjeljak, 11.05.2020.g.
Izborna nastava
Nastavna jedinica: Making people aware
Na poveznici poslušaj današnje zadatke i riješi ih. https://youtu.be/kq1UDFAJiMI
Redovna nastava
Nastavna jedinica: Lovro is going to be a vet
U priloženom word dokumentu pročitaj i riješi zadatke.
Rok je do kraja današnjeg dana.
Pokušajte pronaći najveći mogući broj koji možete pomijeranjem dvije šibice iz priloga --> prošli puta niste dali niti jedno točno rješenje. Nije niti pokušaj 999, niti 1550, niti komentar 5501 točno--> 58111 je točan odgovor na prošlu zagonetku
Dobro jutro, sedmaši!
Danas ćemo lagano: ponavljanje ZSR i malo književnosti. Sve upute za rad se nalaze u priloženom pdf dokumentu.
Podsjećam da ćete krajem mjeseca opet dobiti ocjene iz aktivnosti i da trebate redovito slati zadaće!
Za sva sam vam pitanja na raspolaganju!
Nastavna jedinica: Solo koncert - obrada
Zadatci:
1. Pročitati tekst sa stranice 70. o solo koncertu
2. Poslušati skladbe (preporuka slušalice) i odgovoriti na pitanja pismeno za svaku skladbu
a) P. I. Čajkovski: Koncert za klavir i orkestar u b - molu, I. stavak: Allegro non troppo e molto maestoso , POVEZNICA: https://www.youtube.com/watch?v=dee7hq2IL7E
Pitanja: Navedi izvođače u skladbi? Koja glazbalo ima solističku ulogu u skladbi? Tko prvi izvodi temu uvoda klavir ili orkestar? Sviraju li uvijek zajedno?
b) J. Haydn: Koncert za trubu i orkestar u Es duru, 1. stavak, Allegro, POVEZNICA: https://www.youtube.com/watch?v=ZUZYoVw7moc
Pitanja: a) Počinje li skladbu truba solo ili orkestar?
b) Koliko se puta čuje početna glazbena tema tijekom glazbenog primjera?
c)U kojem dijelu skladbe se čuje dijalog između trube i orkestra: u početnom, srednjem ili završnom dijelu skladbe?
d) U kojem dijelu glazbenog primjera truba svira duže vrijeme solo bez pratnje orkestra?
3. Pismeno odgovorite na pitanja za usvojenost gradiva:
Što je solo koncert? Koliko ima stavaka?
Riješene zadatke fotografirati i poslati meni privatno da provjerim jeste li sve točno riješili do petka 8.05.2020. do 14:00 sati.
Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!
DRŽAVE JUGOISTOČNE EUROPE -PODUNAVSKE DRŽAVE - PONAVLJANJE
Zadatak:
1. Pogledati prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Države Jugoistočne Europe - Podunavske države" (str. 143.-149.) koju sam vam poslao 29.04.2020.
2. Uz pomoć prezentacije, udžbenika i atlasa riješiti pitanja u radnoj bilježnici na stranicama 76., 77. i 78.
3. Odgovore u radnoj bilježnici uslikajte i pošaljite mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom planu i programu: Riješiti 1.,2.,3.,4.,9. i 10. zadatak u radnoj bilježnici na stranicama 76.,77. i 78.
Rok za izvršenje ovog zadatka je četvrtak 07.05.2020. do kraja dana.
Tema: Dostojanstvo ljudskog tijela i bračna čistoća
Nastavne jedinice: 55. i 56. sat. Sadržaj šeste i devete Božje zapovijedi
Pozdrav i poštovanje učenicima sedmog razreda i njihovim roditeljima!
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik analizira čovjekovo ponašanje u svjetlu Deset Božjih zapovijedi
- učenik prepoznaje i navodi konkretne situacije poštivanja i kršenja zapovijedi.
………………………………………………………………….
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Prvo ponovite gradivo o pričest i ispovijedi. Opet smijemo ići na svetu misu. Ako se nisi ispovijedao. Podsjeti se kako se ispovijeda i kaje kroz ponuđene interaktivne igre na ovoj poveznici: https://vjeronaucni-portal.com/sveta-pricest-i-ispovijed-digitalne-vjezbe/
2. Pred Vama je nova tema o Božjim zapovijedima koju nismo obradili u prvom polugodištu.
Dostojanstvo ljudskog tijela i bračna čistoća. Ovaj put upoznat ćemo to prevažno područje ljudskog života pomoću sadržaja u udžbeniku na str. 55-60. O kršenju zapovijedi na sljedećim satima, idući tjedan. Sad obratite pažnju na ono što treba poštivati u šestoj i devetoj zapovijedi.
3. Proširite znanje pomoću video zapisa Lectio brevis https://www.youtube.com/watch?v=cIOonL97PCE
4. OVAJ TJEDAN NEMA ZADAĆE KAO POVRATNE INFORMACIJE, ALI PROĐITE SVE PONUĐENE AKTIVNOSTI. Zadaća će biti idući tjedan kad obradimo drugi dio ove teme.
Budite vrijedni i marljivi i svako Vam dobro!
Dobro jutro!
Danas krećemo proučavati jednadžbe kemijskih reakcija.Tema za nekoliko sati.Polako pregledajte prezentacije ,a onda pažljivo pročitajte moje upute i objašnjenja.Za sva pitanja sam tu.Pitajte sve što je nejasno.Sretno.
Danas šaljem istraživački zadatak za vrednovanje .Vremena imate jer je rok realizacije 22.5.2020.Budite vrijedni i kreativni.
Dobar vam dan, moji sedmaši!
Danas završavamo obradu ZSR obradom vremenskih i načinskih rečenica.
Vaš je zadatak pogledati priložene zapise i u bilježnicu zapisati sve važno o navedenim rečenicama. Svoje zapise fotografirajte i pošaljite mi na mail, NE NA YAMMER. Također vas molim da mi OBAVEZNO napišete sve što vam nije jasno o ovim rečenicama kako bismo razjasnili nejasnoće.
https://www.youtube.com/watch?v=jpXPNWifzo0
https://www.youtube.com/watch?v=hb1nQ3hPKBY
Dok ne riješim tehničke probleme oko snimanja zapisa, morat ćemo ovako. Nadam se da će do srijede to biti sređeno.
Rok za slanje zapisa je utorak, 5.5.2020. u 20 sati.
PRIMJENA SUSTAVA LINEARNIH JEDNADŽBI - problemski zadaci
Dao sam vam 5 zadataka za koje imamo gotovo identičan primjer iz videa. Sijedi upute iz videa i postavi i riješi sustave. Ne zapisivati rješenja u obliku uređenog para, već dati odgovor na pitanje u zadatku. Kratko
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Ponavljanje - Linearne jednadžbe s jednom nepoznanicom
Kretanje u ulozi održivosti života-malo istražite
Dobro jutro sedmaši!
30.4.2020.ČETVRTAK
7 r SR
ROK 7.5. 2020.
Na sljedećem linku prouči ilustrirane kartice s dječjim pravima:
https://www.living-democracy.hr/textbooks/volume-5/part-3/documents-and-teaching-material-4/
STVARALAŠTVO
Odaberi 4 dječja prava (članka) koja osobno želiš naglasiti, smatraš ih važnima. Ilustriraj vlastite kartice s tim pravima, opiši ih, što one predstavljaju.
Fotografiraj i pošalji !
Dobro jutro.
Danas krećemo u novu temu KRETANJE U ULOZI ODRŽIVOSTI ŽIVOTA.
Zadatak je pred vama,vremena imate ,polako i sigurno krenite u istraživanje.
BIOLOGIJA 7 RAZRED 30.4.
ROK ZA ZADAĆU 14.5. DO 17 SATI
Dragi sedmaši
Pročitajte upute i krenite na zadatak!Za ovaj točno riješeni zadatak ide ocjena,sve kako smo se dogovorili.Što je nejasno,pitajte.Sretno!
DRŽAVE JUGOISTOČNE EUROPE -PODUNAVSKE DRŽAVE
Zadatak:
1. Pogledati prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Države Jugoistočne Europe - Podunavske države" stranica 143.-149.
2. Najznačajnije geografske pojmove (nizine, gradovi, rijeke i planine) koji se spominju u udžbeniku i prezentaciji pronaći u vašem geografskom atlasu (str. 53.)
3. Odgovoriti na 10 pitanja sa kraja prezentacije. Odgovore prepisati u bilježnicu. Pitanja ne trebate prepisivati.
4. Odgovore u bilježnici uslikajte i pošaljite mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Rok za izvršenje ovog zadatka je ponedjeljak 04.05.2020. do kraja dana.
A sada vaše omiljene jednadžbe. Tj. bit će jednadžbe kada ih postavite.
PRIMJENA SUSTAVA LINEARNIH JEDNADŽBI - zadaci s brojevima
Znam da vam je ovo teško. Bilo bi teško i da smo u školi. Pokušajte na osnovu primjera iz videa riješiti zadatak iz udžbenika. Ako ne znaš sve, riješi ono što znaš pa mi pošalji. Meni je važno vidjeti da vi to želite naučiti i da ste barem pokušali. Pa čak i pod cijenu ponekog neuspjelog pokušaja
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Ponavljanje - Linearne jednadžbe s jednom nepoznanicom
Tema: Pomirenje s Bogom i ljudima
Nastavne jedinice: Pomirenje s Bogom i ljudima
Pozdrav i poštovanje učenicima sedmog razreda i njihovim roditeljima!
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik opisuje posljedice grijeha te važnost sakramenta pomirenja i praštanja u život pojedinca i Crkve.
- učenik navodi Isusov odnos prema grešnicima na temelju biblijskih tekstova.
- učenik opisuje način kako se ispituje savjest.
………………………………………………………………….
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Ovaj tjedan imamo samo jedan sat vjeronauka jer je u petak 01 svibnja, neradni dan.
2. Danas pročitajte tekstove koji govore o pomirenju s Bogom i ljudima od str. 139.-141.
3. Pronađi, produbi, istraži i poveži gradivo o Sakramentu krštenja i ispovijedi…
4. Pronađi na internetu kako se može ispitati savjest, evo neobičan prijedlog…pogledaj https://www.katehetski-nadbiskupija-split.net/multimedija/videozapisi-za-vjeronauk/video/ispit-savjesti-prema-molitvi-oce-nas-video-uradak
5. Odgovori pisano na pitanja iz udžbenika str.141. Tekst možeš napisati u wordu bit će ljepše za vidjeti i lakše za pročitati.
VAŽNO!!! Zadaće šaljite isključivo meni osobno na privatnu adresu, „PRIVATE MESAGE“ Vjeroučitelj se tek snalazi na ovim društvenim mrežama. Znači, ne kao komentar na objavu, nego izravno meni jer tada samo ja vidim vašu zadaću i nitko drugi. Oprostite što lutam sa obavijestima. I mene drugi usmjeravaju kako je ispravno. ZADAĆE U TJEDNU U KOJEM JE NASTAVA TREBA POSLATI DO KRAJA TJEDNA U PETAK (do 20 h). Vjeroučitelj će nakon toga u e dnevnik upisati bilješke za taj tjedan.
zborna nastava
Nastavna jedinica: Have you ever climbed a mountain?
Na poveznici poslušajte današnje zadatke. https://youtu.be/mbKPucspfi0
Zvučni zapis mi pošaljite na dmirelaskola@gmail.com
Redovna nastava
U priloženom word dokumentu riješi zadatke.
Rok je do kraja današnjeg dana.
SVOĐENJE SUSTAVA NA STANDARDNI OBLIK - složeniji razlomci 2. dio
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Dragi moji sedmaši,
evo novog zadatka za vas (od 28.4. do 5.5. )
Nastavna jedinica: Linearna perspektiva s dva očišta
Motiv: Moja kuća iz budućnosti
Likovna tehnika : olovka, flomaster ili u digitalnom obliku
Današnji zadatak je malo kompleksniji i morate mu analitički pristupiti . Koristite predznanje o linearnoj perspektivi koju smo obradili na početku godine (soba). Pazite na perspektivu i radite eksterijer kuće( vanjski oblik kuće) s okućnicom. Crtamo olovkom, bojicam ili flomasterima ili ako želite možete je napraviti i u nekom digitalnom obliku. U privitku vam šaljem prezentaciju za dodatna znanja i motivaciju .
https://sway.office.com/6ByEBn3LonKUBeI9?ref=Link&loc=play
Sretno
Glazbena kultura
Nastavna jedinica: Simfonija - obrada
Zadatci:
1. Pročitati tekst sa stranice 68. iz udžbenika o simfoniji i odgovoriti pismeno na pitanja:
a) Što je simfonija?
b) Koliko stavaka ima simfonija?
c) Koje su sličnosti između sonate i simfonije?
d) Koje su razlike između sonate i simfonije ?
e) Koji skladatelji su među najpoznatijim skladateljima simfonija?
2. Poslušati skladbe i odgovoriti na pitanja pismeno za svaku skladbu:
1. skladba: W. A. Mozart: 40. simfonija u g molu, 1. stavak Molto Allegro, POVEZNICA: https://www.youtube.com/watch?v=l45DAuXYSIs
Pitanja: a) odredi izvođače u glazbenom primjeru
b) odredi tempo u glazbenom primjeru
c) odredi glazbene dijelove , npr. A B C A B...
d) kojeg je glazbenog oblika glazbeni primjer (rondo, sonatni oblik, tema s varijacijama)
2. skladba: L. van Beethoven: 5. simfonija u c molu, 1. stavak Allegro con brio, , POVEZNICA: https://www.youtube.com/watch?v=yWP2XzWCEVs
Pitanja: a) odredi izvođače u glazbenom primjeru
b) odredi tempo u glazbenom primjeru
c) odredi glazbene dijelove , npr. A B C A B...
d) kojeg je glazbenog oblika glazbeni primjer (rondo, sonatni oblik, tema s varijacijama)
Riješene zadatke uslikati i poslati meni privatno da provjerim jeste li sve točno riješili do četvrtka 30.04.2020. do 18:00 sati. Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!
JUŽNA EUROPA - PONAVLJANJE
Dragi sedmaši, budući da je većina vas bila vrijedna, na satu ponavljanja ćete se odmoriti uz jedan film o Grčkoj. Ima više nastavaka ali ja sam odabrao samo jedan. Zadatak za sve koji nisu predali zadaću neka to urade do idućeg sata i naravno da pogledate film.
Poveznica na film: https://www.youtube.com/watch?v=vA3aOM04dO4 Pitanja: 1. Koliko Grčka ima otoka? 2. Ima li Hrvatska više otoka od Grčke? 3. Od kojeg drveta se pravi najbolji buzuki? --------------------------- Svi odgovori su u filmu :) ----------------------------------------------- Idući sat geogafije je u srijedu 29.04.2020. kada krećemo sa novim zadacima.
Tema: Pomirenje s Bogom i ljudima
Nastavne jedinice: Pomirenje s Bogom i ljudima
Pozdrav i poštovanje učenicima sedmog razreda i njihovim roditeljima!
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik opisuje posljedice grijeha te važnost sakramenta pomirenja i praštanja u život pojedinca i Crkve.
- učenik navodi Isusov odnos prema grešnicima na temelju biblijskih tekstova.
- učenik opisuje način kako se ispituje savjest.
………………………………………………………………….
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Ovaj tjedan imamo samo jedan sat vjeronauka jer je u petak 01 svibnja, neradni dan.
2. Danas pročitajte tekstove koji govore o pomirenju s Bogom i ljudima od str. 139.-141.
3. Pronađi, produbi, istraži i poveži gradivo o Sakramentu krštenja i ispovijedi…
4. Pronađi na internetu kako se može ispitati savjest, evo neobičan prijedlog…pogledaj https://www.katehetski-nadbiskupija-split.net/multimedija/videozapisi-za-vjeronauk/video/ispit-savjesti-prema-molitvi-oce-nas-video-uradak
5. Odgovori pisano na pitanja iz udžbenika str.141. Tekst možeš napisati u wordu bit će ljepše za vidjeti i lakše za pročitati.
VAŽNO!!! Zadaće šaljite isključivo meni osobno na privatnu adresu, „PRIVATE MESAGE“ Vjeroučitelj se tek snalazi na ovim društvenim mrežama. Znači, ne kao komentar na objavu, nego izravno meni jer tada samo ja vidim vašu zadaću i nitko drugi. Oprostite što lutam sa obavijestima. I mene drugi usmjeravaju kako je ispravno. ZADAĆE U TJEDNU U KOJEM JE NASTAVA TREBA POSLATI DO KRAJA TJEDNA U PETAK (do 20 h). Vjeroučitelj će nakon toga u e dnevnik upisati bilješke za taj tjedan.
Dragi moji sedmaši,danas na zoom-u dobit ćete sve upute za zadatak za vrednovanje.Čitajte upute i pitajte sve što je nejasno.Pratite vremenik,a ja ću podsjetiti na rok predaje zadaće.
Sada još malo utvrdimo valencije.
KEMIJA 7 r 27.4.
VALENCIJE –vježba ROK 4.5. DO 17 SATI
MOLIM U WORDU ILI KAKO MOŽETE ,ALI JASNO ,ČITKO,PREGLEDNO!!!!!!
Dobro jutro, sedmaši!
Pred vama su nove aktivnosti kojima započinjemo tjedan. Danas nam slijedi ponavljanje rečenica i malo književnosti. Sve upute za rad vam se nalaze u priloženom pdf dokumentu. Molim da mi od danas pa nadalje šaljete svoje zadaće na e-mail ana.skola1908@gmail.com i da poštujete zadane rokove.
SVOĐENJE SUSTAVA NA STANDARDNI OBLIK -složeniji razlomci - 1. dio
Vrednovanje učeničkog istraživačkog rada
Čestični sastav tvari
Dobro jutro učenici. Današnja tema je Čestični sastav tvari. Pogledajte video lekciju i istražite građu tvari izvodeći pokuse prema uputama u video lekciji. Pribor za pokus ćete pronaći u svojim kuhinjama. S obzirom da vjerojatno nemate 2 menzure u kuhinji, možete koristiti dvije jednake čaše i ravnalo kao mjernu ljestvicu. Nakon toga, zapišite bilješke u bilježnicu, sažetak vam šaljem u prilogu. U radnoj bilježnici odgovorite na teorijska pitanja R19 i Z19 (od 111 do 114 stranice, 8 pitanja: zaokruži i nadopuni + 8 pitanja: odgovori). Rješenja mi pošaljite do utorka, 28.04.2020. u 12:00 h.
Učenici po prilagođenom programu rade isto, a rješavaju samo pitanja u R19. na stranici 111 i 112. Znači 8 pitanja, zaokruži i nadopuni riječi.
Ukoliko trebate pomoć, slobodno mi se obratite privatnom porukom.
Podsjećam, danas u 12:00 h je rok za predaju zadatka za ocjenu! Ocjene unosim danas u ednevnik. Također ste trebali riješiti kviz za bilješku u ednevniku.
Lijep pozdrav!
https://www.youtube.com/watch?v=k19LJZq5pdI&list=PL9Mz0Kqh3YKoaIHth5-ELJ_i4fqWrXOHc&index=8&t=0s
24.4.KEMIJA 7 R
VALENCIJE –vježba
ROK 27.4. DO 17 SATI U WORDU
SVOĐENJE SUSTAVA NA STANDARDNI OBLIK - razlomci
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Linearne jednadžbe - razlomci
23.4. četvrtak
Dobar dan svima!
Poštovani učenici, molim vas da na vrijeme svi izvršavate svoje obaveze. Aktivnosti se šalju meni u privatne poruke.
Rok za dostavu prezentacija ili plakata imate u vremeniku pisanih provjera.
Idući tjedan ćemo imati ponavljanje gradiva preko Zoom-a.
Danas utvrđujemo prošlu nastavnu jedinicu i ponavljate naučeno uz pomoć video lekcije.
1. Pogledaj video zapis, prati upute i odgovore napiši u bilježnicu
https://www.youtube.com/watch?v=GOV7kQRjbeA
Aktivnosti napraviti do ponedjeljka do 18:00!
BIOLOZI 7 R-
23.4.2020.7R BIOLOZI
Vježbaj malo, nauči puno
REAGIRANJE ŽIVOTINJA NA PODRAŽAJE – SLIČNOSTI I RAZLIKE-DO 30.4.
23.4.BIOLOGIJA 7 R
PRIJENOS TVARI-OPTJECAJNI SUSTAV-ponavljanje
Rok za zadaću 30.4. do 17 sati
Dragi učenici,
danas, 22. travnja, obilježava se Dan planeta Zemlje. Cilj obilježavanja Dana Zemlje je kako bi se ukazalo na potrebu smanjenja čovjekovog negativnog utjecaja na naš planet. Travanjski broj National Geographica posvećen je upravo tom problemu. Postoje dva puta u budućnosti naše Zemlje, odnosno, dvije priče (vidi slike u privitku). Jedan je u daljnju nebrigu i krajnje uništenje a drugi put vodi ka promjeni odnosa prema našem planetu i svim oblicima života na Zemlji.
Budući da je danas Zemljin rođendan šaljem vam predivan film o Zemlji kako bi svi podigli svijest o potrebi očuvanja svega što na njoj živi. U filmu su prikazani svi prostori koje učite iz geografije u osnovnoj školi i čudesnim živim bićima o kojima ljudi trebaju voditi brigu. Film je na engleskom jeziku pa ćete ujedno unaprijediti i vaše znanje engleskog (nema HR podnapise) :)
Poveznica: https://youtu.be/GfO-3Oir-qM
Za one koje zanima više ova tema:
Na drugoj poveznici imate film o našem planetu Zemlji od postanka pa do danas. Možete vidjeti kroz što je sve Zemlja prošla da bi je mi ljudi "zatekli" u ovakvom izdanju. U ovom filmu možete namjestiti HR podnapise (ispod linka je uputa za one koji to nisu radili)
Poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=5e0hrstSn_I ---FILM O ZEMLJI (OD POSTANKA PA DO DANAS)
Uputa za uključivanje HR podnapisa na youtube-u:
U okviru gdje se pokazuje video kliknete na kotačić (ili zupčanik) (nalazi se desno od CC) --odberite SUBTITLES i onda kliknite na AUTOTRANSLATE --pojavit će vam se svi jezici svijeta (nađite i kliknite na Hrvatski). To je sve.
Nadam se da će vam se filmovi svidjeti. Tko želi može mi poslati dojmove o filmu.
A sada nešto još malo teže
SVOĐENJE SUSTAVA NA STANDARDNI OBLIK - ZAGRADE
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Rješavanje linearnih jednadžbi sa zagradama
Mala glavolomka u prilogu i ovo:
Dobar dan svima!
Poštovani učenici, molim vas da na vrijeme svi izvršavate svoje obaveze. Aktivnosti se šalju meni u privatne poruke. Krajem mjeseca dobit će te ocjenu iz aktivnosti.
Rok za dostavu prezentacija ili plakata imate u vremeniku pisanih provjera.
Idući tjedan ćemo imati ponavljanje gradiva preko Zoom-a.
Mi idemo danas dalje s nastavnim gradivom.
Današnja tema je „Banska Hrvatska na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće“
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu jedinicu na str. (kod mene je ) 172.-177.
Pritom obrati pozornost na:
-okolnosti u kojima je izabran novi ban Khuen Hedervary
-protumađarske demonstracije
-gospodarske prilike i iseljavanje stanovništva
-početke radničkog pokreta u Hrvatskoj
-doba bana Khuena i političku opoziciju
-otpor Khuenu
-demonstracije u Zagrebu 1895.
2. Prouči PowerPoint prezentaciju
3. Prepiši sažetak na kraju nastavne lekcije
4. Odgovori na pitanja svoju bilježnicu. Pitanja isto prepiši u bilježnicu
1. Koji su događaji izazvali protumađarske demonstracije i nemire 1883.?
2. Tko je banu Khuenu Hedervaryju pružao otpor, a tko podršku?
3. Što se dogodilo s političkim strankama u Khuenovo doba?
4. Zašto je veliki broj Hrvata u to vrijeme napustio domovinu i gdje odlaze?
5. Po čemu je ostala upamćena Khuenova vladavina?
6. Što se dogodilo na prosvjedu u Zagrebu 1895.?
PRILAGOĐENI PROGRAM
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu jedinicu na str. (kod mene je ) 172.-177.
Pritom obrati pozornost na:
-okolnosti u kojima je izabran novi ban Khuen Hedervary
-protumađarske demonstracije
-gospodarske prilike i iseljavanje stanovništva
-početke radničkog pokreta u Hrvatskoj
-doba bana Khuena i političku opoziciju
-otpor Khuenu
-demonstracije u Zagrebu 1895.
2. Prouči PowerPoint prezentaciju
3. Prepiši sažetak na kraju nastavne lekcije
4. Odgovori na pitanja svoju bilježnicu. Pitanja isto prepiši u bilježnicu
1. Koji su događaji izazvali protumađarske demonstracije i nemire 1883.?
2. Što se dogodilo s političkim strankama u Khuenovo doba?
3. Po čemu je ostala upamćena Khuenova vladavina?
Aktivnosti predati na uvid do četvrtka u 9:00!
Glazbena kultura
Nastavna jedinica: Sonata- obrada
Zadatci:
1. Pročitati tekst sa stranice 67. u udžb. o sonati i klasičnim višestavačnim instrumentalnim vrstama.
2. Poslušati skladbe i odgovoriti na pitanja pismeno za svaku skladbu:
1. skladba:
W. A. Mozart: Sonata za klavir u C duru, 3. stavak: Rondo, Allegro, POVEZNICA: https://www.youtube.com/watch?v=PnafMLFyao8
Pitanja: a) odredi tempo u glazbenom primjeru
b) koliko se puta javlja/ponavlja glavna tema
c) odredi glazbene dijelove , npr. A B C A B...
d) kojeg je glazbenog oblika glazbeni primjer (dvodijelni, trodijelni, rondo, sonatni oblik ili tema s varijacijama)
2. skladba:
L. van Beethoven: Sonata za klavir u c molu, Patetična, 2. stavak: Adagio cantabile, POVEZNICA: https://www.youtube.com/watch?v=BuN3yCmHb_U
Pitanja: a) odredi tempo u glazbenom primjeru
b) koliko se puta javlja/ponavlja glavna tema
c) odredi glazbene dijelove , npr. A B C A B...
d) kojeg je glazbenog oblika glazbeni primjer (dvodijelni, trodijelni, rondo, sonatni oblik ili tema s varijacijama)?
3. Pitanja za usvojenost gradiva:
Što je sonata?
Za koje glazbalo je skladana sonata?
Koliko stavaka obično ima sonata?
Riješene zadatke uslikati i poslati meni privatno da provjerim jeste li sve točno riješili do petka 24.04.2020. do 14:00 sati.
Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!
Nastavak od prošlog tjedna slijedi:
UTORAK, 21.04.2020.g. i SRIJEDA, 22.04.2020.g. (zadatak za dva sata)
Izborna i redovna nastava
Nastavna jedinica: Earth Day
Istraži na internetu za što se sve mogu iskoristiti plastične boce. Ima puno primjera. Nakon što istražiš, odaberi jedan način iskorištavanja plastičnih boca i nacrtaj ga te opiši.
Rok je petak, 24.04.2020.g.
Mali osobni projekt za 7. razred iz katoličkog vjeronauka
Tema: Deset Božjih zapovijedi
Vrijeme trajanja projekta: 21.04.-08.05.2020.
Vrijeme predaje projekta vjeroučitelju: 08. svibnja 2020.
Provjera kreativno istraživačkih sposobnosti bit će vrednovani kroz navedeni mali projekt BROJČANOM OCJENOM
Pozdrav i poštovanje učenicima sedmog razreda i njihovim roditeljima!
Upute, aktivnosti i zadaci!
1. Odgojno obrazovni ishodi: učenik, otkriva, istražuje, prepoznaje, objašnjava i analizira Deset Božjih zapovijedi. Učenik razmišlja i daje preporuku u svjetlu objave kakvo bi trebalo biti čovjekovo ponašanje u svjetlu Božjih zapovijedi.
2. Korelacija teme s informatikom, hrvatskim jezikom
3. Minimalni troškovi: korištenje interneta, mobitela. Trajanje malog osobnog projekta tri tjedna, od 20.04.-08.05.2020.
4. Projekt se provodi kroz nastavu na daljinu u suradnji s roditeljima. Izvor za rad: Vjeronaučni udžbenik, i internet pretraga stranica na kojima ima materijala za ovu temu.. Osobito korištenje vjeronaučnog portala za učenike osnovne škole – sedmi razred. Prikupljene, odabrane sadržaje učenici koriste tako da stvore digitalnu mapu ili ih iskoriste za power point prezentaciju. Uz svaku odabranu zapovijed pronalaze i primjerenu umjetničku sliku ili fotografiju koja daje jasniju sliku opisa izabrane zapovijedi.
5. Za lakše ostvarivanje zacrtanog plana redovna komunikacija s vjeroučiteljem i davanje povratnih informacija: putem yammera, vibera, telefona ili neki drugi dostupni način.
6. Završni rad kao digitalna mapa ili pps prezentacija neka se pošalje preko društvene mreže yammer u inbox vjeroučitelja. Ako bude moguće o radu možemo razgovarati i predstaviti ga putem ZOOM platforme.
7. Vrednovanje projekta ima više etapa. Tijekom rada formativno vrednovanje za učenje kroz povratnu informaciju i prijedloge za unapređivanje učenja te na kraju dogovorenog termina vrednovanje naučenog brojčanom ocjenom kao rezultat uspješno provedenog projekta i ostvarenja ishoda.
OSTALE DRŽAVE JUŽNE EUROPE (GRČKA, ALBANIJA I MALTA)
Zadatak:
1. Pogledati prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Ostale države Južne Europe" stranica 137.-141.
2. Najznačajnije geografske pojmove (otočne skupine, morski prolazi, gradovi, mora, rijeke i planine) koji se spominju u udžbeniku i prezentaciji pronaći u vašem geografskom atlasu (str. 43.)
3. Riješiti samostalno, uz pomoć udžbenika i prezentacije, zadatke u radnoj bilježnici na stranicama 73., 74.i 75.
4. Kada riješite zadatke u radnoj bilježnici, uslikajte i pošaljite mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Za učenike koji prate nastavu po prilagođenom programu: Riješiti 5 zadataka po izboru u radnoj bilježnici (str.73.-75.)
Napomena: Na kraju prezentacije su pitanja za ponavljanje. Na njih ne trebate odgovoriti. Samo riješite zadatke u radnoj bilježnici.
Rok za izvršenje ovog zadatka je četvrtak 23.04.2020. do kraja dana.
20.4.2020.KEMIJA 7 RAZRED(Nastavljamo valencije)
VALENCIJE –vježba
Rok za zadaću 24.4.2020.
Tema: Pomirenje s Bogom i ljudima
Nastavne jedinice: a)Priznavanje i prihvaćanje vlastite odgovornosti
b) Iskustvo krivnje i grijeha
Pozdrav i poštovanje učenicima sedmog razreda i njihovim roditeljima!
Važna napomena, od ovoga tjedna pa nadalje iz vjeronauka tjedno će biti jedna objava. Zadaća u tjednu bit će SAMO JEDNA. Šaljite je, kao i do sada, na vrijeme. Iz aktivnosti vezanih za rad po uputama, aktivnostima uključujući i zadaće bit će jedna ocjena. Druga brojčana ocjena bit će iz kreativno istraživačkog rada kroz Mali osobni projekt koji se ostvaruje kroz tri tjedna. O njemu u posebnoj objavi…
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik opisuje posljedice grijeha te važnost sakramenta pomirenja i praštanja u život pojedinca i Crkve.
- učenik navodi Isusov odnos prema grešnicima na temelju biblijskih tekstova.
- učenik navodi sakrament bolesničkog pomazanja kao pomirenje s Bogom.
………………………………………………………………….
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Vjerujem da ste protekli tjedan bili aktivni te da ste obradili prvi dio ove teme str. 130-133.
2. Danas pročitajte tekstove koji govore o pomirenju s Bogom i ljudima od str. 134.-138.
3. Pronađi, produbi, istraži i poveži gradivo o potrebi pomirenja i opraštanja pomoću sljedećeg animiranog filma, Zašto se ispovijedamo kod svećenika, traje oko 7 minuta. https://vjeronaucni-portal.com/zasto-se-ispovijedati-sveceniku-animirani-film/
4. ZADAĆA: Pronađi na internetu Psalam 51. To je Davidova pjesma koja govori o stanju grešnika kojemu je žao što je počinio grijeh. Taj Psalam kopiraj spremi ga u word dokument. U wordu ga što ljepše oblikuj pomoću alata koje taj program nudi. Odaberi poseban font, oblikuj ga da izgleda kao uramljena slika, dodaj nekoliko sličica s interneta koje simboliziraju čovjeka grešnika i čovjeka pokajnika. Fotografiraj urađenu zadaću i pošalji je u moj inbox. Hvala i budite vrijedni.
VAŽNO!!! Zadaće šaljite isključivo meni osobno na privatnu adresu, „PRIVATE MESAGE“ Vjeroučitelj se tek snalazi na ovim društvenim mrežama. Znači, ne kao komentar na objavu, nego izravno meni jer tada samo ja vidim vašu zadaću i nitko drugi. Oprostite što lutam sa obavijestima. I mene drugi usmjeravaju kako je ispravno. ZADAĆE U TJEDNU U KOJEM JE NASTAVA TREBA POSLATI DO KRAJA TJEDNA U PETAK (do 20 h). Vjeroučitelj će nakon toga u e dnevnik upisati bilješke za taj tjedan.
Dragi učenici,
evo nas u novom tjednu s novim izazovima. Pred vama su upute i zadatci koje sam vam pripremila. Budući da su 2 nastavne jedinice predviđene, dobro pročitajte sve upute. Kao i uvijek, tu sam za sva vaša pitanja.
Nastavljamo sa prethodnim videom --> ne moraš zapisivati novi naslov
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
17.04.2020. (blok sat)
Ponavljanje gradiva
Upute za sumativno vrednovanje
Pozdrav!
Nadam se da ste se odmorili jer vas novi zadatci iz fizike čekaju! Pripremila sam vam prezentaciju u kojoj su ponovljeni svi pojmovi u cjelini i kviz u Formsu. Pogledajte prezentaciju i riješite kviz. Da bi pristupili kvizu morate bit prijavljeni u office365 za škole svojim mailom @skole.hr.
S obzirom da planiranu pisanu provjeru za idući petak ne možemo provesti, ocjenu ćete dobiti iz pokusa koji ćete napraviti prema priloženim uputama u dokumentu Istraživački rad. Pretpostavila sam da svi imate nekakvu lopticu i metar ili ravnalo. Izvještaj s rezultatima pošaljite PRIVATNOM PORUKOM do idućeg petka, 24.04.
Učenici po prilagođenom programu prate upute za pokus u dokumentu Prilagođeni istraživački rad.
Ukoliko imate kakvih pitanja ili trebate pomoć, obratite mi se privatnom porukom. Sretno!
17.4.2020.KEMIJA 7 RAZRED
VALENCIJE
UDŽ.STR.86-90
ROK ZA ZADAĆU 20.4.2020.
OVOM TEMOM BAVIT ĆEMO SE NEKOLIKO SATI…PAŽLJIVO ČITAJTE UPUTE,PITAJTE I SVE ĆE BITI UREDU.
Tema: Pomirenje s Bogom i ljudima Nastavna jedinica: Iskustvo krivnje i grijeha
Pozdrav i poštovanje učenicima sedmog razreda!
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi sedmaši! Kako nam ove godine prođoše uskrsni praznici. Dok trepneš okom. No što je tu je. Idemo dalje. U nadoknadi nastave imamo danas ovu, gore u naslovu, istaknutu nastavnu jedinicu. Nju ćemo proći uz pomoć udžbenika i digitalnih pomagala.
2. U vašem vjeronaučnom udžbeniku imate prvi do ove teme, str. 130-133.
Pročitajte predložene tekstove o iskustvu krivnje i grijeha koje svaki čovjek nosi u sebi. Podsjeti se pomoću tekstova znanja o savjesti i grijehu. Umjetničke sliku, fotografiju i simboličnu fotografiju te ih analiziraj analiziraj pomoću pitanja na str. 133. i iz pomoć tekstova na marginama stranica.
3. Pronađi, istraži i poveži gradivo o potrebi pomirenja i opraštanja pomoću sljedećeg animiranog filma, Što je grijeh? https://vjeronaucni-portal.com/sto-je-grijeh-animirani-film/ i radnog lista https://vjeronaucni-portal.com/wp-content/uploads/2015/01/Pomirenje_s_Bogom_i_ljudima_radni_list_vjeronauk.pdf
Po preporuci Ministrice MZO nikakve zadaće ne treba ovaj tjedan slati u inbox vjeroučitelja.
Čestiti i blagoslovljen Uskrs vama i cijeloj vašoj obitelji! Radujte se Isus je živ!
Dobar dan svima!
Poštovani učenici, molim vas da na vrijeme svi izvršavate svoje obaveze. Aktivnosti se šalju meni u privatne poruke. Tko nije izabrao temu za PowerPoint projekt ili plakat neka to odradi što prije. Imate teme u prethodnoj objavi. Očekujem do kraja dana da to svi napravite.
Upute za danas:
Aktivnost napraviti do ponedjeljka 20.4. u 18:00
Molim vas da se držite rokova i uputa. Sve jasno piše.
Pozdrav svima
Rok za zadaću 23.4.2020.
Dragi moji sedmaši,
U par rečenica napišite Vaš osvrt na nastavu na daljinu.Primjedbe,prijedloge....ideje za vrednovanje...Što vam se svidjelo,što nije ...kako bi vi organizirali dalje...Budite učitelji jedan dan!Do 23.4.2020.
16.4.2020.7R BIOLOGIJA (blok sat )
PRENOSE LI SE TVARI TIJELOM SVIH ŽIVIH BIĆA-pokusi i obrada
ROK ZA DOSTAVU ZADAĆE 23.4.2020.DO 17 SATI
DRŽAVE PIRENEJSKOGA POLUOTOKA (ŠPANJOLSKA, PORTUGAL I ANDORA)
Zadatak:
1. Pogledati prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Države Pirenejskoga poluotoka" stranica 131.-136.
2. Najznačajnije geografske pojmove (regije, gradovi, rijeke i planine) koji se spominju u udžbeniku i prezentaciji pronaći u vašem geografskom atlasu (str. 42.)
2. Riješiti samostalno, uz pomoć udžbenika i prezentacije, zadatke u radnoj bilježnici na stranicama 70., 71.i 72.
3. Kada riješite zadatke u radnoj bilježnici, uslikajte i pošaljite mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Napomena: Na kraju prezentacije su pitanja za ponavljanje. Na njih ne trebate odgovoriti. Samo riješite zadatke u radnoj bilježnici.
Rok za izvršenje ovog zadatka je ponedjeljak 20.04.2020. do kraja dana.
Ponovno nekoliko zadataka s nizovima.
Nastavi niz tako da dopišeš još dva člana:
U 13. 10 h sa 7. razredom bit će ponovljena uživo Metoda supstitucije preko aplikacije zoom.
Izborna nastava
Nastavna jedinica: Present Perect Simple