Tema: Ponavljanje obrađenih sadržaja
Nastavna jedinica: 70. i 71/ Ponavljanje obrađenih sadržaja
Pozdrav i poštovanje učenicima petog razreda!
Upute, aktivnosti i zadatci:
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik prepoznaje svoje kršćansko dostojanstvo
- učenik navodi primjere kako se može ostvariti život kršćana u životu svoje župne zajednice
- učenik navodi primjere kako može aktivno sudjelovati u životu župe, u kojim područjima.
1. Dragi učenici, Prošli smo sve predviđeno gradivo. Ovaj tjedan ponavljamo obrađene sadržaje.
2. Stvorite si sliku tematskih cjelina koje smo prošli uz pomoć sadržaja, udžb. str.5-6. Odaberi se najdražu temu.
3. Koje smo sve temeljne pojmove i nove riječi upoznali pogledaj na str. 74-81
4. Na vjeronaučnom portal za 8. razred odaberi nekoliko interaktivnih igara vezanih uz sadržaje te se uz njih podsjeti gradiva. https://vjeronaucni-portal.com/peti-razred-vjeronauk/
Ovaj tjedan ne treba slati nikakvu zadaću već je dovoljno da prođete sve aktivnosti kako piše u današnjim uputama.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Iva
Nastavna jedinica: Trzaća glazbala - ponavljanje
Aktivnosti:
Danas je vaš zadatak riješiti kviz o glazbalima. Prisjetite se koja smo trzaća glazbala upoznali u 5. razredu, po čemu se razlikuju itd.
Kviz vam se nalazi na poveznici https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc1XNhJR15LfwRZjDjRx1mm2T0lpfYsyOafro8Eo6j3Pn6S3Q/viewform
Kada stignete do kraja kviza, morate kliknuti "Podnesi". Svi odgovore dolaze samo meni.
Molio bih vas samo potvrdu na Yammer kako je zadatak riješen.
Rok za izvršavanje zadatka je četvrtak 11. lipnja 2020. do 14.00 sati.
Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!
Poštovani petaši!
Nakon odrađenih zadataka elemenata skoka u dalj (oni učenici koji jesu poslali zadatke nastavniku) šaljem nove zadatke iz atletike-elementi skoka u vis ... PREKORAČNA TEHNIKA.
Pogledajte i pročitajte PP prezentaciju o svim tehnikama skoka u vis, a ja se naknadno javim s pitanjima o tehnici prilagođenoj vašem uzrastu u OŠ.
Pozdrav!
Tematska cjelina: Ponavljanje i usustavljivanje gradiva petog razreda
Nastavne jedinice: 69. i 70. Ponavljanje gradiva
Pozdrav i poštovanje učenicima petog razreda i njihovim roditeljima!
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik navodi tematske cjeline i ključne pojmove koje smo upoznali u petom godištu
- učenik navodi biblijske likove koje smo susreli ove godine na vjeronauku
- Učenik navodi biblijske knjige iz kojih smo otkrivali bogatstvo Božje poruke u ovom vjeronaučnom godištu.
………………………………………………………………….
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Ovaj tjedan ponavljamo obrađeno gradivo petog razreda. Evo nekoliko prijedloga.
2. Tematske cjeline koje smo obradili: udžb. str. 5- 6
3. Ključni pojmovi u petom razredu: udžb. str.74-81
4. Biblijske osobe na poveznici https://vjeronaucni-portal.com/wp-content/uploads/2015/12/Sveto_pismo_biblijske_osobe_stari_novi_zavjet_vjeronauk1.pdf
5. I ova igra sudoku: https://vjeronaucni-portal.com/wp-content/uploads/2016/06/Peti-razred-sudoku-vjeronauk-ponavljanje.pdf
Ovaj tjedan ne treba slati nikakvu zadaću već je dovoljno da prođete sve aktivnosti kako piše u današnjim uputama.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Ivan
GIBANJA MORA
Zadatak:
1. Pogledati prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Gibanja mora" stranica 102.-105.
2. Riješiti samostalno uz pomoć udžbenika zadatke u radnoj bilježnici iz geografije - 63. i 64. stranica.
3. Kada riješite zadatke u radnoj bilježnici, uslikajte 63. i 64. stranicu i pošaljete mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Učenici koji nastavu pohađaju po prilagođenom planu i programu trebaju u radnoj bilježnici na stranicama 63. i 64. riješiti 1., 2.,3. i 4. zadatak.
U privitku vam dostavljam PP prezentaciju "Gibanja mora".
Rok za izvršenje ovog zadatka je ponedjeljak, 08.06.2020. do kraja dana
Nastavna jedinica: Gudača glazbala - ponavljanje
Aktivnosti:
Danas je vaš zadatak riješiti kviz o gudačkim glazbalima. Prisjetite se koliko ima gudačih glazbala, po čemu se razlikuju itd.
Kviz vam se nalazi na poveznici https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfN2HONCr53iP7DDD-O-7u4FzLbFNB_YujiSTeu7HEMmjNT8Q/viewform
Kada stignete do kraja kviza, morate kliknuti "Podnesi". Svi odgovore dolaze samo meni.
Molio bih vas samo potvrdu na Yammer kako je zadatak riješen.
Rok za izvršavanje zadatka je četvrtak, 4. lipnja 2020. do 14.00 sati.
Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!
Evo dvije jednostavne igre/vježbe kojima će 5. razred malo vježbati glagole.
Nastavna jedinica: End of the school year project
Na poveznici pogledajte zadatke za projekt. Molim vas da posvetite pažnju ovom projektu i da ga napravite prema uputama. Kada napravite projekt do kraja, pošaljite ga na dmirelaskola@gmail.com .
Zadatak rješavaju svi učenici.
https://view.genial.ly/5ed433ba9be45e112004f21c/presentation-my-neighbourhood
Rok za izvršavanje ovog zadatka je 12.06.2020.g
Dobro vam jutro, petaši!
Ovaj tjedan počinjemo malo bolje upoznavati glagolska vremena.
Najprije ćete se upoznati s glagolskim vremenom koje se zove prezent, a kojim se izriču radnje u sadašnjosti.
Prilažem vam dokument u wordu u kojem su vam detaljne upute za rad, mapu o prezentu koja će vam najbolje pomoći u izdvajanju najvažnijega o prezentu, a tu je i poseban word dokument sa zadatkom za učenika koji nastavu pohađa uz prilagodbu sadržaja.
Danas malo ponavljanja i uvježbavanja, a sutra ćemo odraditi i posljednji sat nadoknade.
Dijeljenje decimalnog broja prirodnim brojem
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Možeš koristiti i tablicu množenja
Dijeljenje decimalnog broja prirodnim brojem
4. svaki zadatak mora imati postupak pismenog računanja --> ne brisati
5. poslati zapis iz bilježnice
SVOJSTVA I BOGATSTVA MORA
Zadatak:
1. Pogledati prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Svojstva i bogatstva mora" stranica 98.-101.
2. Riješiti samostalno uz pomoć udžbenika zadatke u radnoj bilježnici iz geografije - 60., 61. i 62. stranica.
3. Kada riješite zadatke u radnoj bilježnici, uslikajte 60., 61. i 62. stranicu i pošaljete mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Učenici koji nastavu pohađaju po prilagođenom planu i programu trebaju u radnoj bilježnici na stranicama 60., 61. i 62. riješiti 1., 2.,4. i 5. zadatak.
U privitku vam dostavljam PP prezentaciju "Svojstva i bogatstva".
Rok za izvršenje ovog zadatka je petak, 05.06.2020. do kraja dana
Tematska cjelina: Ponavljanje i usustavljivanje gradiva petog razreda
Nastavne jedinice: 67. i 68. Ponavljanje gradiva
Pozdrav i poštovanje učenicima petog razreda i njihovim roditeljima!
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik opisuje temeljno značenje, važnost i potrebu molitve u životu vjernika
- učenik navodi različita vremena liturgijske godine i najvažnije blagdane.
- Učenik navodi tematske cjeline koje smo prošli u petom godištu
………………………………………………………………….
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Ovaj tjedan ponavljamo obrađeno gradivo petog razreda. Evo nekoliko prijedloga. Možeš na ovim poveznicama i sam odabrati što bi želio ponoviti.
2. Nastanak Crkve i život prvih kršćana https://www.youtube.com/watch?v=jkfsdfx6BS4&list=PL9Mz0Kqh3YKpwAt-qDNtT14SoY_wjsGL9
3. Dani Velikog tjedna i Uskrs https://www.youtube.com/watch?v=9Lke-DQ20hM&list=PL9Mz0Kqh3YKpwAt-qDNtT14SoY_wjsGL9&index=4
4. S Bogom u molitvi https://www.youtube.com/watch?v=HneHOZq7QnM&list=PL9Mz0Kqh3YKpwAt-qDNtT14SoY_wjsGL9&index=16
5. Molitva tijekom liturgijske godine https://www.youtube.com/watch?v=BtFveS71bJU&list=PL9Mz0Kqh3YKpwAt-qDNtT14SoY_wjsGL9&index=18
Ovaj tjedan ne treba slati nikakvu zadaću već je dovoljno da prođete sve aktivnosti kako piše u današnjim uputama.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Ivan
Dobar dan!
Prethodni sat pogledali ste video i usporedili skok u dalj uvinućem i skok u dalj koračnom tehnikom.
Ako ste dobro pregledali video uočili ste razliku u fazi leta gdje se u našem slučaju tijelo iz nekog uspravnog položaja usmjerava prema naprijed
U tekstu ćete pročitati opis i pogledati fotografije izvedbe skoka u dalj uvinućem , a nakon upućenih pitanja i odgovoriti na njih.
Sportski pozdrav!
PRIRODA 5R 29.5.2020.
Različiti oblici ponašanja kao prilagodbe za opstanak
Udžbenik strana 80-82.
Rok za zadaću 5.6.2020 do 17 sati
Pozdrav.
Dragi petaši, pred nama je nekoliko sati na kojima ćemo se baviti još jednom promjenjivom vrstom riječi, a to su glagoli. Današnji i sutrašnji sat bit će nam uvod u glagole te ćemo se ova dva dana upoznavati s osnovnim obilježjima glagola.
Vaš današnji zadatak s detaljnim uputama nalazi se u priloženom dokumentu.
Množenje decimalnih brojeva - primjena
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Množenje decimalnih brojeva - primjena
Lijep vam pozdrav, petaši!
Budući da ste tijekom posljednja dva dana vrijedno rješavali zadatke vezane uz tekst Čudo, zadatak koji vam danas postavljam uopće neće biti težak, naprotiv, bit će vam prilika da uživate (kao kad ste gledali film Charlie i tvornica čokolade). :)
Zadatak vam je objašnjen u priloženom dokumentu
Evo malo posla za danas.
Pogledajte prezentaciju i zapišite što je zanimljivo.Pozdrav.
Priroda 5r 27.5.
PRILAGOĐAVANJE ŽIVIH BIĆA I OPSTANAK VRSTE
Nastavna jedinica: Past simple - regular and irregular
Na poveznici poslušajte današnje zadatke. https://youtu.be/u3vT3uuGYn0
Prilagođeni program radi 2., 4. i 5. zadatak uz pomoć videa.
Rok je petak, 29.05.2020.g.
Poštovani učenici! Mi idemo dalje s gradivom. Postavljam vam upute večeras zato što neću bit u mogućnosti sutra prijepodne to napraviti.
Današnja nastavna jedinica je „Nova vjera-kršćanstvo“. Ovo je nastavna jedinica koja će vam biti nešto lakša za shvatiti s obzirom da svi idete na vjeronauk.
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu jedinicu „Nova vjera-kršćanstvo“ na stranici 174.-179.
Pritom obrati pozornost na:
-djelovanje Isusa Krista i 12 apostola
-Isusovo uhićenje i smrtnu kaznu
-svetu knjigu kršćana-Bibliju
-postanak i širenje kršćanstva
-prvu Crkvu i apostola Petra i Pavla
-progone kršćana i prve mučenike Crkve
-skrivanje kršćana u katakombama (podzemnim hodnicima i tunelima)
-znakove raspoznavanja: riba i križ
-dugotrajne progone koji su traja sve do početka 4.st.
-odluku cara Konstantina da se kršćanima omogući djelovanje Milanskim ediktom
-postupnu nadmoć kršćanstva u odnosu na stara rimska vjerovanja
-odluku cara Teodozija 380. da je kršćanstvo jedina dopuštena vjera u Rimskom Carstvu
-pojavu i širenje kršćanstva na prostoru današnje Hrvatske (mučenici sv. Dujam, sv. Kirin, sv. Mauro)
2. Prepiši shematski prikaz na str. 179. uz današnji naslov u svoju bilježnicu.
3. Prati videolekciju i upute
https://www.youtube.com/watch?v=Xopq2JnBB1s
Prilagođeni program
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu jedinicu „Nova vjera-kršćanstvo“ na stranici 174.-179.
Pritom obrati pozornost na:
-djelovanje Isusa Krista i 12 apostola
-Isusovo uhićenje i smrtnu kaznu
-svetu knjigu kršćana-Bibliju
-postanak i širenje kršćanstva
-prvu Crkvu i apostola Petra i Pavla
-progone kršćana i prve mučenike Crkve
-skrivanje kršćana u katakombama (podzemnim hodnicima i tunelima)
-znakove raspoznavanja: riba i križ
-dugotrajne progone koji su traja sve do početka 4.st.
-odluku cara Konstantina da se kršćanima omogući djelovanje Milanskim ediktom
-postupnu nadmoć kršćanstva u odnosu na stara rimska vjerovanja
-odluku cara Teodozija 380. da je kršćanstvo jedina dopuštena vjera u Rimskom Carstvu
-pojavu i širenje kršćanstva na prostoru današnje Hrvatske (mučenici sv. Dujam, sv. Kirin, sv. Mauro)
2. Prepiši shematski prikaz na str. 179. uz današnji naslov u svoju bilježnicu.
3. Pogledaj videolekciju. Ne moraš riješiti zadatke
https://www.youtube.com/watch?v=Xopq2JnBB1s
Aktivnosti napraviti do četvrtka u 9:00
Tematska cjelina: Susret s Bogom u molitvi (A.5.2.)
Nastavne jedinice: 65. i 66. Molitva tijekom liturgijske godine
Pozdrav i poštovanje učenicima petog razreda i njihovim roditeljima!
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik opisuje temeljno značenje, važnost i potrebu molitve u životu vjernika
- učenik navodi različita vremena liturgijske godine i najvažnije blagdane.
………………………………………………………………….
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Nastavljamo promišljati o novoj tematskoj cjelini. Molitva tijekom liturgijske godine.
2. Što je crkvena ili liturgijska godina te koji su najvažniji kršćanski blagdani saznajte u udž. str.66-67.
3. Produbi svoje spoznaje o molitvi kroz crkvenu godinu na ovoj poveznici: https://www.youtube.com/watch?v=HHuk4CJoaks
4. Pronađi na googlovoj tražilici razne primjere plakata ili postera o crkvenoj godini i odaberi jedan te ga prouči. Upiši pojam Crkvena godina posteri i plakati…odaberi pregledati opciju slike
5. Redovito i nadalje moli jutarnju i večernju molitvu….svaki dan…..
Ovaj tjedan ne treba slati nikakvu zadaću već je dovoljno da prođete sve aktivnosti kako piše u današnjim uputama.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Ivan
Naučili smo kako računamo umnožak decimalnog broja i dekadske jedinice. Danas ćemo naučiti kako množiti decimalni broj sa prirodnim brojem i kako se množe dva decimalna broja.
MNOŽENJE DECIMALNIH BROJEVA
Množenje decimalnog i prirodnog broja
Za učenike koji pohađaju nstavu po prilagođenom programu:
Naučili smo kako računamo umnožak decimalnog broja i dekadske jedinice. Danas ćemo naučiti kako množiti decimalni broj sa prirodnim brojem i kako se množe dva decimalna broja.
Koristiti tablicu množenja pri računanju.
MNOŽENJE DECIMALNIH BROJEVA
Množenje decimalnog i prirodnog broja
Pred nama su sati na kojima ćemo se družiti s još jednim lijepim književnim tekstom.
Prilažem vam power point prezentaciju i upute u wordu.
Kada pročitate upute za današnji zadatak, bit će vam jasno čemu služi prezentacija
Dobro jutro/dobar dan!
Šaljem vam video vježbe za funkcionalnost i mobilnost zglobnih tijela pa ih provježbajte.
Pozdrav!
Jutro petaši!
Danas krećemo u novu temu,
PRILAGODBE U BORBI ZA OPSTANAK,Pogledajte prezentaciju uz čitanje udžbenika.Pažljivo pročitajte moje upute.Pozdrav.
22.5. PRIRODA 5R
ROK ZA ZADAĆU 27.5.DO 17 SATI
PRILAGOĐAVANJE ŽIVIH BIĆA I OPSTANAK VRSTE
Danas ćemo odraditi uz redovni sat i jedan sat nadoknade.
1. sat
Množenje i dijeljenje decimalnih brojeva dekadskom jedinicom
1. napiši podnaslov
2. otvori https://www.youtube.com/watch?v=X-_qg7l9s5I
3. pogledaj ponavljanje i prvi zadatak
4. kada se pokrene 2. zadatak zaustavi video i riješi zadatak u bilježnicu, a onda pokreni video za provjeru
5. otvori udžbenik na stranici 195. i riješi zadatak 4., 5. i 7. zadatak
2. sat
Pretvaranje mjernih jedinica
1. napiši podnaslov
2. otvori https://www.youtube.com/watch?v=NVNotqmm7wc&list=PLVLlXnujZ38CZp862QgkRHlH6GdTHNPHd&index=3
3. zapiši si pravila po kojima pretvaramo mjerne jedinice (na 1:05 minute videa)
4. pažljivo pogledaj kako se rješava 1. zadatak, a onda riješi 2. zadatak u bilježnicu
5. otvori udžbenik na stranici 164. i riješi 8. zadatak(ne moraš i))
6. pošalji zapis iz bilježnice
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu
Danas ćemo odraditi uz redovni sat i jedan sat nadoknade.
1. sat
Množenje i dijeljenje decimalnih brojeva dekadskom jedinicom
1. napiši podnaslov
2. otvori https://www.youtube.com/watch?v=X-_qg7l9s5I
3. pogledaj ponavljanje i prvi zadatak
4. kada se pokrene 2. zadatak zaustavi video i riješi zadatak u bilježnicu, a onda pokreni video za provjeru
5. otvori udžbenik na stranici 195. i riješi zadatak 4.(trebaš napisati množiš li ili dijeliš sa 10,100,...), i 9. zadatak(trebaš podijeliti 450:100)
2. sat
Pretvaranje mjernih jedinica
1. napiši podnaslov
2. otvori https://www.youtube.com/watch?v=NVNotqmm7wc&list=PLVLlXnujZ38CZp862QgkRHlH6GdTHNPHd&index=3
3. zapiši si pravila po kojima pretvaramo mjerne jedinice (na 1:05 minute videa)
4. pažljivo pogledaj kako se rješava 1. zadatak, a onda riješi 2. zadatak u bilježnicu
5. otvori udžbenik na stranici 195. i riješi 1. i 2. zadatak u bilježnicu
6. pošalji zapis iz bilježnice
Dragi moji, evo novog zadatka za vas (22.5.-29.5.)
U privitku vam je objašnjenje zadatka i prezentacija za dodatno znanje i motivaciju
Dragi učenici, nastavljamo s interpretacijom priče o Dobrom stablu. Zadatak koji dobivate vrijedi za danas i sutra, a možete ga rješavati sve do ponedjeljka.
Detaljne upute nalaze vam se u priloženom dokumentu, a ako budete imali nekih nejasnoća i pitanja, slobodno mi se javite privatnom porukom za pomoć
Nešto jako slično onome od utorka. Neće točka desno, nego ode lijevo:
DIJELJENJE DECIMALNIH BROJEVA DEKADSKOM JEDINICOM
1. napiši naslov
2. otvori https://www.youtube.com/watch?v=tCJGIMXfK6o
3. pogledaj uvodni primjer zapisati sve iz videa od zadatka 1. do kraja 2. zadatka
4. otvori udžbenik na stranici 192. i riješi 2. i 4. zadatak
5. ponovno pokreni video i zapiši 3. i 4 zadatak i samo pogledaj 5. zadatak
6. otvori udžbenik na stranici 193. i riješi 8., 9. i 16. zadatak (od ukupne mase oduzmi masu kutije i tada ćeš dobiti masu 1000 listova papira --> dalje ne bi trebalo biti teško)
7. odigraj https://oodlu.org/share-game/9b167dda-629a-4220-9c9b-0a8e2f193823
8. odigraj https://oodlu.org/share-game/49ff3a40-dad0-4426-af10-af55c0b06bec
9. pošalji zapis iz bilježnice
Sutra ćemo odraditi još jedan sat nadoknade!
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
DIJELJENJE DECIMALNIH BROJEVA DEKADSKOM JEDINICOM
1. napiši naslov
2. otvori https://www.youtube.com/watch?v=tCJGIMXfK6o
3. pogledaj uvodni primjer zapisati sve iz videa od zadatka 1. do kraja 2. zadatka
4. otvori udžbenik na stranici 192. i riješi 1. i 2. zadatak
5. ponovno pokreni video i zapiši 3. i 4 zadatak i samo pogledaj 5. zadatak
6. otvori udžbenik na stranici 193. i riješi 8. i 9. zadatak
7. odigraj https://oodlu.org/share-game/9b167dda-629a-4220-9c9b-0a8e2f193823
8. odigraj https://oodlu.org/share-game/49ff3a40-dad0-4426-af10-af55c0b06bec
9. pošalji zapis iz bilježnice
Sutra ćemo odraditi još jedan sat nadoknade
RIJEKE HRVATSKE
Zadatak:
1. Pogledati prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Vode na kopnu -tekućice" stranica 88.-92.
2. Riješiti samostalno uz pomoć udžbenika zadatke u radnoj bilježnici iz geografije - 54., 55. i 56. stranica.
3. Kada riješite zadatke u radnoj bilježnici, uslikajte 54., 55. i 56. stranicu i pošaljete mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Učenici koji nastavu pohađaju po prilagođenom planu i programu trebaju u radnoj bilježnici na stranicama 54., 55. i 56. riješiti 1., 2., i 3. zadatak.
U privitku vam dostavljam PP prezentaciju "Rijeke Hrvatske".
Rok za izvršenje ovog zadatka je ponedjeljak, 25.05.2020. do kraja dana.
Dobro vam jutro, dragi petaši!
Tema vašega današnjeg zadatka bit će prijateljstvo - razmislit ćete malo o važnosti i ljepoti pravoga prijateljstva te iznijeti svoja razmišljanja o istome.
Upute za zadatak nalaze vam se u priloženom dokumentu.
Nastavna jedinica: London famous sites
Na poveznici pročitajte, pogledajte video o Londonu i proučite znamenitosti. https://spark.adobe.com/page/T2f9aLWmBT2dv/?fbclid=IwAR23FIi6TJLUQoeXwz4GaNerd5_4KAwSUakqpMY8DH__5mns-7vsP7tBgcg
Nakon što ste pročitali i pogledali video odigrajte igre u kojima ćete ponoviti što ste naučili.
https://wordwall.net/play/2136/457/611
https://wordwall.net/play/560/348/137
Prilagođeni program čita i gleda o Londonu na poveznici te rješava samo prvu igricu.
Rok je petak, 22.05.2020.g
Ovo je posljednji sat dodatne nastave ove nastavne godine pa ćemo lagane opuštajuće pitalice:
Torta
Može li se torta sa samo tri ravna reza podijeliti na 8 dijelova? (bez pomicanja dijelova)
Nije, a jest
Nikada ga nije bilo, nikada neće doći, a ipak jest još neko vrijeme.
Izlet
Sedmorica studenta krenuli su na izlet u planinarsku kolibu. Međutim, kad su stigli, počelo je nevrijeme pa su cijeli dan ostali u kući bez struje, telefonskog signala i interneta. Svatko je od njih našao nešto čime se bavi.
1. student - čita knjigu
2. student - kuha ručak
3. student - spava
4. student - čisti kuću
5. student - igra šah
6. student - pere suđe
Što radi sedmi student?
Brojevi
Pomoću znamenaka od 0-5 (0,1,2,3,4,5) može se složiti 600 različitih šesteroznamenkastih brojeva. Koliko je između njih prostih brojeva?
Odresci
Potrebno je 10 minuta da se isprži jedan odrezak - po pet minuta sa svake strane. Dva odreska stanu u tavu. Koliko je najmanje vremena potrebno da se u tavi isprže 3 odreska?
Kad riješite zagonetku pošaljite naslov - odgovor (npr. Izlet - ????)
Dragi učenici, budući da smo jučerašnjim zadatkom priveli kraju upoznavanje s pridjevima kao promjenjivom vrstom riječi, danas ćete pokušati to sve usustaviti i ponoviti vježbom.
Zadatak s uputama nalazi vam se u priloženom dokumentu.
Nastavna jedinica: Milost – pjesma
Aktivnosti:
1. Poslušati pjesmu Milost nekoliko puta, riječi pjesme:
1. Milost koja sve vodi nas, daje snagu i mir.
Oživjela je život moj, bijah slijep, a sada vidim.
2. Vrijeme teče, prolazi sve, milost nam, Bože, daj,
da živeći ne umremo, da svjetlo budeš nama.
3. Sve pjesme naše za Te su i molitve naše.
Spasi, o Oče, narod svoj, nek milost vodi nas!
Poslušati nekoliko puta i uvježbavati pjesmu na poveznici: https://www.youtube.com/watch?v=ufpaZmHkUBA
Pismeno odgovorite na pitanja:
a) Koji izvođači sudjeluju u skladbi?
b) Kojeg je tempa pjesma Milost?
c) Kojoj vrsti glazbe (tradicijska, umjetnička ili popularna) pripada pjesma Milost?
2. Poslušajte ovog puta pjemu Milost na slijedećoj povezici https://www.youtube.com/watch?v=teCLKvwx3ow . Pokušajte pjevati pjesmu!
Pismeno odgovorite na pitanja:
a) Koji izvođači sudjeluju u skladbi?
b) Po čemu se razlikuje ova izvedba pjesme Milost od prve?
3. Poslušajte treću verziju pjesme na slijedećoj povezici https://www.youtube.com/watch?v=-GD-5mRyaJw . Pokušajte pjevati pjesmu!
Pismeno odgovorite na pitanja:
a) Koji izvođači sudjeluju u ovoj izvedbi pjesme?
b) Kako se naziva tradicijsko glazbalo iz Škotske u ovoj izvedbi pjesme?
c) Po čemu se razlikuje ova izvedba pjesme Milost od prve dvije?
4. Pismeno odgovorite na pitanja:
a) Koja izvedba pjesme vam se najviše svidjela i zbog čega?
b) Uz koju izvedbu pjesme najlkše možete pjevati pjesmu Milost?
Svoje radove poslikati i poslati meni osobno do četvrtka 21. svibnja 2020. do 14.00 sati.
Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!
Krećemo sa množenjem
MNOŽENJE DECIMALNIH BROJEVA DEKADSKOM JEDINICOM
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
MNOŽENJE DECIMALNIH BROJEVA DEKADSKOM JEDINICOM
Budući da ste u petak gledali predavanje u kojem ste se upoznali sa stupnjevanjem pridjeva, današnjim ćete zadatkom malo vježbati.
Vježbe koje ćete odraditi nalaze vam se u priloženom dokumentu.
VODE NA KOPNU - TEKUĆICE
Zadatak:
1. Pogledati prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Vode na kopnu -tekućice" stranica 84.-87.
2. Riješiti samostalno uz pomoć udžbenika zadatke u radnoj bilježnici iz geografije - 52. i 53. stranica.
3. Kada riješite zadatke u radnoj bilježnici, uslikajte 52. i 53. stranicu i pošaljete mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Učenici koji nastavu pohađaju po prilagođenom planu i programu trebaju u radnoj bilježnici na stranicama 52. i 53. riješiti 1., 2., i 3. zadatak.
U privitku vam dostavljam PP prezentaciju "Vode na kopnu-tekućice".
Rok za izvršenje ovog zadatka je srijeda, 20.05.2020. do kraja dana.
Dobro jutro/dobar dan učenici 5. razreda!
Uz fotografiju omiljene vam sportske dvorane danas vam šaljem pozdrave ,a vi meni radove o sportu!
Do sada ima svakakvih uradaka , a tko još nije neka to danas odradi i pošalje mi u privatnoj poruci
(snimam vam vježbe za idući tjedan).
Sportski pozdrav!
Na poveznici pročitajte priču i vježbajte razumijevanje pročitanog teksta rješavajući zadatke (nalaze se iza priče). https://www.e-sfera.hr/prelistaj-udzbenik/99b51d5f-7d1b-473e-af0c-bc1fadc18db1
Rok je 05.06.2020.g
Nastavna jedinica: Animals
Na poveznici poslušaj današnje zadatke i riješi ih. https://youtu.be/m6y0qEE16nc
Prilagođeni program radi 1. i 3. zadatak uz pomoć videa. 4. zadatak- odabrati životinju, nacrtati u bilježnicu i u kratko opisati životinju.
Rok je utorak, 19.05.2020.g
Tematska cjelina: Susret s Bogom u molitvi (A.5.2.)
Nastavne jedinice: 63. Učimo moliti 64. Molitvene geste
Pozdrav i poštovanje učenicima petog razreda i njihovim roditeljima!
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik opisuje temeljno značenje, važnost i potrebu molitve u životu vjernika
- učenik navodi različita vremena liturgijske godine i najvažnije blagdane.
………………………………………………………………….
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Nastavljamo promišljati o novoj tematskoj cjelini. Učimo moliti i Molitvene geste ovotjedne su nastavne jedinice.
2. Pročitajte na facebooku Župa svetog Mateja Tovarnik priču Košara vode, evo poveznice: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=141080637537086&set=a.104189047892912&type=3&theater
3. Kad ste shvatili što je molitva i kako nas ona kao čitanje svetog pročišćuje i mijenja pročitajte sadržaje u udž. str.64-65.
4. Produbi svoje spoznaje o molitvi na ovoj poveznici: https://www.youtube.com/watch?v=YZJT2Uzpvzg&t=5s
5. Prepiši s ove poveznice Molitvena pravila ili ih napiši na papir ili u wordu, ispiši ih te ih zalijepi u blizinu radnog mjesta da te stalno podsjećaju na dužnosti kršćanina u vezi molitve. https://vjeronaucni-portal.com/molitvena-pravila/
6. Odaberi svoje najdraže jutarnje i večernje molitve i redovito ih u tim vremenima dana moli.
Ovaj tjedan ne treba slati nikakvu zadaću već je dovoljno da prođete sve aktivnosti kako piše u današnjim uputama.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Ivan
18.05 - 01.06.2020.g.
Na poveznici pročitajte priču te na kraju priče riješite zadane zadatke. https://www.e-sfera.hr/prelistaj-udzbenik/2df441dd-a102-4493-b7ff-9201bec02169
Rok je 05.06.2020.g.
Danas bez videolekcije jer imamo sat ponavljanja
Zbrajanje i oduzimanje decimalnih brojeva
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Zbrajanje i oduzimanje decimalnih brojeva
Dobro jutro / dobar dan!
Šaljem vam vježbice za istezanje pa ih odradite ( i tko nije rad o sportu za ponedjeljak)
Pozdav!
Dobro jutro 5 razred!
Danas je rok za realizaciju online zadatka za vrednovanje.Pohvala svima koji su već predali i odlično odradili zadano.Ostali požurite do 17 sati.
Pozdrav
Dobro vam jutro na kraju još jednoga radnog tjedna!
Nastavljamo naše druženje s pridjevima, a u današnjem zadatku upoznat ćete se sa stupnjevanjem pridjeva. Kao i u pretprošlom zadatku, prilažem tri dokumenta s uputama - dobro pazite koje su upute za vas. Sretno! :)
Poštovani učenici! Danas idemo dalje s gradivom.
Današnja nastavna jedinica je „Stanovanje u starom Rimu“
Navedenu lekciju imate djelomično predstavljenu u udžbeniku. O njoj ste mogli nešto saznati prošli sat. Danas će te nešto detaljnije o tome naučiti uz pomoć videolekcije .Obradit ćemo ovu lekciju zato što imamo nešto viška sati zbog izostanka usmenih provjera u nastavi na daljinu.
Upute za rad:
1. Pogledaj videolekciju i prati upute. Zadatke riješi u bilježnicu. Prije toga napiši naslov današnje teme „Stanovanje u starom Rimu“
https://www.youtube.com/watch?v=lNBhz6xvAMY
Prilagođeni program
Sve isto
Idući tjedan ćemo imati ponavljanje preko Zoom-a. (četvrtak najvjerojatnije)
Aktivnosti napraviti do ponedjeljka u 18:00
Dobro vam jutro, petaši!
Posljednja dva sata imali ste priliku pogledati predavanje koje vam je pomoglo u razumijevanju gradiva o pridjevima. Današnjim zadatkom pokušat ćete malo vježbati i provjeriti svoje razumijevanje o vrstama i oblicima pridjeva.
Zadatak s uputama nalazi vam se u priloženom dokumentu. Sretno! :)
Dobro vam jutro!
Kao što ste u jučerašnjim uputama vidjeli, danas nećete dobiti novi zadatak. Samo vas podsjećam da danas nastavljate s jučerašnjim zadatkom (pridjevi) i ako vam nešto ne bude jasno, da mi se slobodno možete javiti.
Dobro jutro!
Dragi moji,u petak 15.5. je rok za realizaciju online zadatka za vrednovanje.
Napišite mi nekoliko rečenica kako je tekao istraživački rad,jeli bilo problema,kako vam se svidio zadatak?Jeste li imali dosta vremena?
Imate li pitanja,nejasnoća…
Pozdrav.
Mnogi tvrde da je ovu zagonetku napisao Albert Einstein dok je bio dječak. Ne postoje čvrsti dokazi da je to zaista istina, ali jedna stvar je sigurna – nju može riješiti samo 2 posto ljudi.
U pitanju je zaista inteligentna igra za mozak koja je popularno nazvana Einsteinova zagonetka.
Pokušajte je riješiti:
Postoji pet kuća različitih boja u redu. U svakoj živi jedna osoba drugačije nacionalnosti. Pet vlasnika ovih kuća pije posebno piće, puši određenu marku cigareta i ima ljubimca. Niti jedan od njih ne puši istu marku cigareta, pije isto piće i ima istog ljubimca.
Druge činjenice:
1. Britanac živi u crvenoj kući.
2. Šveđanin ima psa za ljubimca.
3. Danac pije čaj
4. Zelena kuća nalazi se s lijeve strane bijele kuće.
5. Vlasnik zelene kuće pije kavu.
6. Vlasnik koji puši Pal Mal ima ptice za ljubimce.
7. Stanovnik žute kuće puši Dunhill.
8. Osoba koja živi u kući u sredini pije mlijeko.
9. Norvežanin živi u prvoj kući.
10. Vlasnik koji puši Blends živi pokraj kuće čiji vlasnik ima mačku.
11. Osoba koja ima konja živi pokraj osobe koja puši Dunhil.
12. Osoba koja puši marku cigareta Bluemaster pije pivo.
13. Nijemac puši marku cigareta Prince.
14. Norvežanin živi pokraj plave kuće.
15. Osoba koja puši Blends živi pokraj čovjeka koji pije vodu.
Pitanje je: Tko od ovih osoba ima ribu za ljubimca?
Ne postoje trikovi – sve što vam je potrebno je čista logika.
Pokušaj samostalno, a ako ne ide istraži na internetu
Nastavna jedinica: Top trips for visitors to London
Na poveznici pogledaj današnje zadatke. https://youtu.be/ix-MteT4jbA
Prilagođeni program radi 2. i 3. zadatak.
Rok je petak, 15.05.2020.g.
Idemo na oduzimanje:
ODUZIMANJE DECIMALNIH BROJEVA
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
ODUZIMANJE DECIMALNIH BROJEVA
Poštovani učenici! Danas idemo dalje s gradivom.
Današnja nastavna jedinica je „Svakodnevica i zabava starih Rimljana“
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu jedinicu na str. 162.-166.
Pritom obrati pozornost na:
-strukturu rimske obitelji i ulogu oca i majke
-„muške“ i „ženske“ poslove
-položaj djece
-vrste rimskih kuća za bogate i siromašne
-strukturu kuće bogatih Rimljana-patricija na str. 163.
-prehrambene navike, prejedanje i raskoš, vrste jela
-zabava u amfiteatru;gledanje gladijatorskih borbi
-strukturu amfiteatra na str. 166.
2. Odgovori na pitanja (isto prepiši) u svoju bilježnicu:
1. Objasni ulogu oca i majke u rimskoj obitelji i usporedi njihove uloge sa suvremenim dobom?
2. Služeći se ilustracijom rimske kuće, opiši njezinu strukturu i ulogu?
3. Usporedi prehrambene navike Rimljana i naše danas?
4. Kako su carevi održavali društveni red i mir u prijestolnici?
3. Pogledaj videolekciju o prehrambenim navikama starih Rimljana
https://www.youtube.com/watch?v=IoejrbY7wOo&t=180s
Iz videolekcije jedino trebate riješiti zadnji zadatak (dnevni jelovnik Rimljana)
PRILAGOĐENI PROGRAM
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu jedinicu na str. 162.-166.
Pritom obrati pozornost na:
-strukturu rimske obitelji i ulogu oca i majke
-„muške“ i „ženske“ poslove
-položaj djece
-vrste rimskih kuća za bogate i siromašne
-strukturu kuće bogatih Rimljana-patricija na str. 163.
-prehrambene navike, prejedanje i raskoš, vrste jela
-zabava u amfiteatru;gledanje gladijatorskih borbi
-strukturu amfiteatra na str. 166.
2. Odgovori na pitanja (isto prepiši) u svoju bilježnicu:
1. Objasni ulogu oca i majke u rimskoj obitelji i usporedi njihove uloge sa suvremenim dobom?
2. Služeći se ilustracijom rimske kuće, opiši njezinu strukturu i ulogu?
3. Pogledaj videolekciju o prehrambenim navikama starih Rimljana
https://www.youtube.com/watch?v=IoejrbY7wOo&t=180s
Iz videolekcije jedino trebaš riješiti zadnji zadatak (dnevni jelovnik Rimljana)
Aktivnosti napraviti do petka u 9:00!
Nastavna jedinica: Famous people
Na poveznici pogledaj i riješi današnje zadatke. https://youtu.be/8XzogOptFsQ
Prilagođeni program radi gleda video, rješava 1. i 3.a zadatak.
Rok je do kraja današnjeg dana.
5. RAZRED, Glazbeni demonstratori
1. ZADATAK
Pogledajte videolekciju koja je snimana za HRT u sklopu nastave na daljinu. poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=2lh1SieAq48
2. ZADATAK
Otvoriti programe za stvaranje glazbe i proučiti ih prema uputama iz videozapisa sa HRT.
Sketch a song, instalirajte na svoje tablete ili pametne telefone
Music Mountain, pristupite preko poveznice http://www.sfskids.org/compose/
3. ZADATAK
Nakon što ste ovladali programima, trebali bi osmisliti kratku skladbu od 4 takta u programu Music Mountain, snimiti ju i proslijediti meni link.
Svoje radove mi pošaljite do četvrtka, 14.5.2020. do 14.00 sati.
Ako vam nešto nije jasno, slobodno me kontaktirajte.
Dragi učenici, pred nama je novo gradivo iz jezika. Do kraja radnoga tjedna družit ćemo se s pridjevima, a danas vam prilažem zadatak koji možete rješavati sve do četvrtka (a učenici po prilagođenom programu do petka). U objavi vam prilažem tri dokumenta: jedan je s uputama za većinu učenika, jedan je za učenike koji nastavu pohađaju uz prilagodbu sadržaja, a jedan za učenike koji nastavu pohađaju uz individualizirani pristup. Dobro pogledajte koji se dokument sa zadatkom i uputama odnosi na vas, a zatim te upute pozorno pročitajte. Nemojte se zabuniti pa rješavati zadatke koji nisu za vas. Ako vam i nakon čitanja uputa nešto nije jasno, javite mi se privatnom porukom i recite u vezi čega imate nejasnoće
RASPODJELA VODA NA ZEMLJI
Zadatak:
1. Pogledati prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Raspodjela voda na Zemlji" stranica 80.-83.
2. Riješiti samostalno uz pomoć udžbenika zadatke u radnoj bilježnici iz geografije - 49. i 50. stranica.
3. Kada riješite zadatke u radnoj bilježnici, uslikajte 49. i 50. stranicu i pošaljete mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Učenici koji nastavu pohađaju po prilagođenom planu i programu trebaju u radnoj bilježnici na stranicama 49. i 50. riješiti 1., 2., 3. i 4. zadatak.
U privitku vam dostavljam PP prezentaciju "Raspodjela voda na Zemlji".
Rok za izvršenje ovog zadatka je ponedjeljak, 18.05.2020. do kraja dana.
5. razred
Na poveznici pročitaj priču. https://americanliterature.com/author/rudyard-kipling/short-story/rikki-tikki-tavi
Dobro jutro/dobar dan!
Podsjetnik za predaju radova iz odabranog sporta prema poslanim kriterijima(ponedjeljak 18.05.)
Prošli sat poslao sam vam video o gimnastičkom elementu /preskok preko kozlića -RAZNOŠKA.
Šaljem vam pitanja ,a odgovore mi pošaljite do petka .
Pozdrav!
Tematska cjelina: Susret s Bogom u molitvi
Nastavne jedinice: 61. Moliti, biti u Božjoj prisutnosti 62. Kako kršćani mole?
Pozdrav i poštovanje učenicima petog razreda i njihovim roditeljima!
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik opisuje temeljno značenje, važnost i potrebu molitve u životu vjernika
- učenik navodi različita vremena liturgijske godine i najvažnije blagdane.
………………………………………………………………….
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Evo nas pred novom tematskoj cjelini. Susret s Bogom u molitvi. Nova tema ali kroz cijeli život se proteže potreba da komuniciramo s Bogom. Razgovor s njim zovemo MOLITVA.
2. Pročitajte osnove o molitvi u udžbeniku na str.62-63. Šteta što nismu s ovom temom oči u oči, ali idemo dalje…
3. Pogledajte ovu poveznicu u trajanju od 3 minuta. Ona vam pomaže da bolje shvatite tekstove na str. 62. https://www.youtube.com/watch?v=YZJT2Uzpvzg
4. A ovdje produbite gradivo o načinima kako kršćani mole? https://www.youtube.com/watch?v=Q0MhmmpuOBY
5. Pjesma je dvostruka molitva. Za kraj susreta poslušajte i zapjevajte ovu pjesmu: https://www.youtube.com/watch?v=yaj3l_yjo3s
Prošli tjedan imali smo više aktivnosti, zadaća i Mali osobni projekt: Zato ovaj tjedan ne treba slati nikakvu zadaću već je dovoljno da prođete sve aktivnosti kako piše u današnjim uputama.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Ivan.
Na poveznici poslušajte priču.
Nastavak
Zbrajanje decimalnih brojeva
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Zbrajanje decimalnih brojeva
Nastavna jedinica: Progress check
Na poveznici pogledaj današnje zadatke te ih riješi. https://youtu.be/52YHYmMnMFc
Prilagođeni program rješava samo 88.stranicu, uz pomoć videa.
Rok je do kraja današnjeg dana.
Dragi učenici, dobro vam jutro na početku novoga radnog tjedna!
Danas nećete dobiti zadatak kojim ćete učiti nešto novo, nego ćemo ovaj ponedjeljak iskoristiti da malo ponovite gradivo o književnosti, točnije o književnim rodovima i njihovim obilježjima.
Prilažem vam sliku na kojoj možete pročitati i podsjetiti se glavnih obilježja svakog od triju književnih rodova. Kada pomoću te slike ponovite što smo učili o književnim rodovima, odigrat ćete jednu igru wordwallu (priložena poveznica u objavi). U toj igri trebate objašnjenja povezati s odgovarajućim književnim pojmom, a kada ih sve povežete, možete provjeriti točnost svojih odgovora. Kada vam se pokažu točni rezultati, dobro promotrite i proučite jeste li sve uspjeli točno riješiti. Nakon toga mi se samo javite privatnom u yammer s kratkim osvrtom na svoju vježbu - jeste li uspjeli sve točno riješiti ili ste imali problema s razumijevanjem nekih pojmova. Ako nešto niste znali, slobodno napišite što je to bilo pa ćemo u poruci razjasniti nejasnoće.
Zadatak možete rješavati sve do sutra (12. 5., utorak) u 14 sati.
https://wordwall.net/hr/resource/480571/knji%C5%BEevni-rodovi
Dobro jutro/dobar dan peti razrede!
Danas govorimo o gimnastici (elementi:preskok preko kozlića/RAZNOŠKA)
U videu pogledajte kratku izvedbu metodičkih vježbi , izvedbu elementa raznoške i asistenciju.
U ponedjeljak postavljam pitanja o RAZNOŠCI.
Pozdrav!
Krećemo s računanjem
ZBRAJANJE DECIMALNIH BROJEVA
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
ZBRAJANJE DECIMALNIH BROJEVA
Dobro jutro petaši!
Ponavljamo tlo,pa odgovorite na nekoliko zadanih pitanja.
Podsjećam na rok online zadatka za vrednovanje 15.5.2020.do 17 sati.Pozdrav!
Vaš zadatak za kraj radnoga tjedna jest interpretirati pjesmu Val.
Prošlim zadatkom napravili ste jako lijep uvod u samu pjesmu, a vjerujem da vam ni ovaj zadatak neće biti težak.
Sve su vam upute u priloženom dokumentu.
Dobro vam jutro, petaši!
Pred nama je topao, sunčan dan koji će biti lijep ugođaj za vaš današnji zadatak. Pročitajte ga u uputama koje vam prilažem. Tijekom dana, ali i sutra sve do 14 sati, očekujem vaše odgovore ovdje u komentarima. :)
RELJEF HRVATSKE - PONAVLJANJE
Dragi petaši, ovaj sat će biti sat ponavljanja. Poovit ćemo gradivo o reljefu Hrvatske. U privitku sam vam ostavio dvije poveznice sa predavanjima o reljefu Nizinke Hrvatske i Dinarskog prostora. Svi koji nisu predali zadaće imaju još vremena to uraditi.
Budući da je ovo sat ponavljanja, ne morate ništa rješavati i slati. Zadatak je pogledati ova dva predavanja na youtube-u i sve to pronaći u na karti u vašem atlasu.
Poveznice:
https://www.youtube.com/watch?v=DTvYKFSbYyE --reljef Nizinske Hrvatske
https://www.youtube.com/watch?v=lV2Bf2qcL10 --reljef Dinarskog prostora
Rok za izvršenje ovog zadatka je ponedjeljak, 11.05.2020. do kraja dana.
Nastavna jedinica: Writing a postcard
Na poveznici poslušaj današnji zadatak. https://youtu.be/_h2936y3f8U
Današnji zadatak je za ocjenu i pisat ćete ga u dokument na ovoj poveznici. https://forms.gle/ieLNBK3gZXp5WQ9EA
Prilagođeni program razglednicu piše na ovoj poveznici. https://forms.gle/ghPEQeqg74JJe5pw8
Rok je danas do 18:00 sati. Nakon toga nećete biti u mogućnosti pisati.
Prilažem i kriterije prema kojima ću vrednovati vaše razglednice.
Nastavna jedinica:
Na poveznici pogledaj, poslušaj i riješi današnje zadatke. https://youtu.be/BLwlSJCq5k8
Prilagođeni program radi 2. i 3. zadatak u udžbeniku uz pomoć videa.
Rok je do kraja današnjeg dana.
Pokušajte pronaći najveći mogući broj koji možete pomijeranjem dvije šibice iz priloga --> prošli puta niste dali niti jedno točno rješenje. Nije niti pokušaj 999, niti 1550, niti komentar 5501 točno--> 58111 je točan odgovor na prošlu zagonetku
Dragi učenici, pred vama je zadatak koji nećete morati riješiti u kratkom roku, nego vas njime obavještavam o našem mjesečnom projektu u sklopu kojega ćemo obraditi posljednje djelo za cjelovito čitanje u ovoj školskoj godini. Projekt pod nazivom "U cipelama književnoga lika" imat ćete vremena pripremati mjesec dana, kada slijedi njegova realizacija. Projekt je unesen i u vremenik provjera u e-dnevniku, stoga već unaprijed znate da ćete iz njega biti i vrednovani ocjenom. Ovaj sat HJ, dakle, posvetite pozornom čitanju uputa za projekt koje vam prilažem i ako budete imali nekih pitanja ili nejasnoća u vezi zadatka, slobodno mi se javite privatnom porukom.
Dobro jutro! :)
Kao što ste jučer vidjeli u uputama, zadatak koji ste dobili za obradu djela za cjelovito čitanje imate vremena pisati još danas.
Prema tomu, danas nećete dobiti novi zadatak, nego nastavljate s onim jučerašnjim.
Podsjećam, rok vam je do sutra (6. 5.) u 10 sati.
Oni koji su zadatak već riješili danas će imati mali odmor od našega predmeta. :)
U sklopu naše dopunske nastave prilažem jednu power point prezentaciju za sve vas.
Poslužit će i 5. i 6. razredu za ponavljanje obilježja književnih rodova.
Budući da posljednjih sati često u nastavi radimo književne tekstove, a radit ćemo ih još nekoliko do kraja nastavne godine, ovo vam je odlična prilika da ponovite neke osnovne pojmove iz književnosti.
Kako biste ponovili osnovna obilježja triju književnih rodova, u prezentaciji možete proučiti 11., 12., 13., 14. i 15. slajd - na njima vam se nalazi sve što trebate znati.
Nastavna jedinica: Trzalačka glazbala – mandolina i lutnja
Aktivnosti:
1. Pročitati tekst sa stranice 56. iz udžbenika o mandolini.
2. Poslušati skladbu A. Vivaldi, Koncert za dvije mandoline i gudača glazbala, iz digitalnog udžbenika str.56, poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=bhUkBw58kIM (od 6,55 min. do kraja) i odgovoriti pismeno na pitanja
a) Kojoj vrsti glazbe pripada skladba?
b) Kako se dobiva ton na mandolini (prstima/trzalicom)?
c) Koja je načešća izvedbena uloga mandoline?
d) Gdje je i kada nastala mandolina?
e) U kojem dijelu Hrvatske se svira mandolina?
3. Pročitati tekst sa stranice 57. iz udžbenika o lutnji.
4. Poslušati skladbu La Moreda, nepoznati autor, iz dig. udž. str. 57., poveznica:https://www.youtube.com/watch?v=ScEQAOKWA7I i odgovorite pismeno na slijedeća pitanja:
a) Kada je lutnja bila vrlo popularno glazbalo?
b) Pažljivim slušanjem odredite od koliko glazbenih dijelova je oblikovana skladba!?
c) Koliko lutnja ima žica?
5. Poslušati skladbu J. Dowland: Come Again, iz digitalnog udžbenika str.57, poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=xMDURI-mumI i odgovoriti pismeno na pitanja (odgovore potražite na internetu):
a) Tko je bio John Dowland?
b) Tko je Edin Karamazov ?
c) Tko je Sting?
Riješene zadatke uslikati i poslati meni privatno da provjerim jeste li sve točno riješili do petka 8.5.2020. do 14:00 sati. Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!
RELJEF NIZINSKE HRVATSKE
Zadatak:
1. Pogledati prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Reljef Nizinske Hrvatske" stranica 75.-78.
2. Riješiti samostalno uz pomoć udžbenika zadatke u radnoj bilježnici iz geografije - 47. i 48. stranica.
3. Kada riješite zadatke u radnoj bilježnici, uslikajte 47. i 48. stranicu i pošaljete mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Učenici koji nastavu pohađaju po prilagođenom planu i programu trebaju u radnoj bilježnici na stranicama 47. i 48. riješiti 2., 3. i 4. zadatak. (U 4. zadatku riješiti samo pod A) i B). Razvrstati gore po visini ne treba i ne treba dio zadatka pod C)).
U privitku vam dostavljam i PP prezentaciju "Reljef Nizinske Hrvatske".
Napomena: Na zadnjih 5 slajdova prezentacije imate zadatke za provjeru i ponavljanje. Ako imate printer možete isprintati te stranice i riješiti zadatke. To je samo za one koji hoće. Ne trebate mi to slati na provjeru. Trebate mi samo uslikati radnu bilježnicu i poslati.
Rok za izvršenje ovog zadatka je četvrtak 07.05.2020. do kraja dana.
5. razred
Na poveznicama provježbaj present continuous
https://www.eslgamesplus.com/present-progressive-continuous-esl-grammar-fun-game-online/
https://www.eslgamesplus.com/action-verbs-present-progressive-grammar-game-rally-game/
Dobro vam jutro! :)
Ovo nam je zadnji sat u ovome tjednu i pred vama je jednostavan zadatak kojim ćemo završiti interpretaciju pjesme "Pejzaž I."
Upute su vam u priloženom dokumentu, a rok vam je do ponedjeljka, kao što ćete i vidjeti u uputama.
Želim vam ugodan produženi vikend!
U priloženom dokumentu pročitaj tekst i odgovori na pitanja u bilježnicu.
Vjeronauk, peti razred
Tematska cjelina: Uzori vjere u hrvatskom narodu
Nastavne jedinice: Marija Kraljica Hrvata
Pozdrav i poštovanje učenicima petog razreda i njihovim roditeljima!
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik opisuje važnije elemente iz života apostola, života prve kršćanske zajednice te života hrvatskih svetaca
- učenik prepoznaje i navodi važnost Marije, Isusove i naše majke, u životu katolika pripadnika hrvatskog naroda.
………………………………………………………………….
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Vidjeli smo tko su nam uzori vjere u Crkvi u hrvatskom narodu. Ovaj tjedan razmišljamo o Mariji, Isusovoj i našoj majci te o velikom utjecaju koji ona ima u životu vjernika. Zašto je to tako?
2. O ovoj temi nema materijala u udžbeniku. nego pročitaj prvi prilog koji je poslao vjeroučitelj o „ Gospi – kraljici Hrvata“.
3. Nakon toga pogleda prilog s HRT-a od 3 min. i 39 sec. https://vijesti.hrt.hr/456791/gospa-kraljica-hrvata
4. Poslušaj jednu marijansku pjesmu na kanalu Youtoube. Moj prijedlog: Zdravo Djevo https://www.youtube.com/watch?v=VNhEQZVeduc&list=PLTj-D7q6n21RyxQz4BkRMUO2nF7JuHETq&index=2&t=0s
5. Za zadaću: Zapjeva jednu, po izboru, marijansku pjesmu kao audio ili video zapis te je pošalji u moj inbox. Možeš pjevati uz pjesmu koju slušaš na youtoubu. Hvala i budi vrijedan.
6. VAŽNO!!! Zadaće šaljite isključivo meni osobno na privatnu adresu, „PRIVATE MESAGE“ Vjeroučitelj se tek snalazi na ovim društvenim mrežama. Znači, ne kao komentar na objavu, nego izravno meni jer tada samo ja vidim vašu zadaću i nitko drugi. Oprostite što lutam sa obavijestima. I mene drugi usmjeravaju kako je ispravno. ZADAĆE U TJEDNU U KOJEM JE NASTAVA TREBA POSLATI DO KRAJA TJEDNA U PETAK (do 20 h). Vjeroučitelj će nakon toga u e dnevnik upisati bilješke za taj tjedan.
Svako dobro i Božji blagoslov u važem životu.
Danas nastavak od prošlog tjedna
Uspoređivanje decimalnih brojeva
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Uspoređivanje decimalnih brojeva
Na poveznici poslušaj današnje zadatke i riješi ih. https://youtu.be/qFFhUc9139U
Prilagođeni program zadatke rješava uz pomoć videa.
Rok je do kraja današnjeg dana.
USPOREĐIVANJE DECIMALNIH BROJEVA
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
USPOREĐIVANJE DECIMALNIH BROJEVA
Dobro vam jutro! :)
Ovo nam je zadnji sat u ovome tjednu i pred vama je jednostavan zadatak kojim ćemo završiti interpretaciju pjesme "Pejzaž I."
Upute su vam u priloženom dokumentu, a rok vam je do ponedjeljka, kao što ćete i vidjeti u uputama.
Želim vam ugodan produženi vikend!
Nastavna jedinica: Shopping
Na poveznici poslušaj današnje zadatke. https://youtu.be/KOWAbD7k3Zc
Prilagođeni program radi 1. i 3. zadatak u udžbeniku.
Rok je ponedjeljak, 4.05.2020.g.
Dobro jutro petom razredu!
Danas nastavljamo s našom interpretacijom pjesme "Pejzaž I.".
Sve su vam upute u priloženom dokumentu, a ponovno vam stavljam i poveznicu na onu prezentaciju sa zadatcima. U uputama vam piše što ćete iz nje dalje rješavati.
Dobro jutro,zadatci za danas
5r PPRIRODA 29.4.
Prilagodbe živih bića na tlu i u tlu
ROK ZA ZADAĆU 9.5. DO 17 SATI
Dragi petaši,po dogovoru sa zoom-a,šaljem zadatke za vrednovanje.Pažljivo čitajte upute,pitajte nejasnoće i polako ,ali sigurno krenite u istraživanje.Sretno i pozdrav.
Dragi učenici, videozapis i igre koje vam danas prilažem prilika su vam da malo ponovite gradivo koje smo učili. Učenici 5. razreda mogu ponoviti obilježja lirske pjesme pomoću dva kviza u wordwallu, a učenici 6. razreda mogu ponoviti glagolska vremena za izricanje prošlosti gledajući videopredavanje s youtubea.
5. r. https://wordwall.net/hr/resource/844908/pjesma
5. r. https://wordwall.net/hr/resource/488301/hrvatski-jezik/lirska-pejza%c5%bena-pjesma
Dobro vam jutro!
Budući da ovih dana uživamo u lijepim i toplim proljetnim danima, do kraja tjedna čitat ćemo i interpretirati jednu prigodnu lirsku pjesmu.
Vaš današnji zadatak, s detaljnim uputama, nalazi se u priloženom dokumentu.
Kada pročitate upute, bit će vam jasno čemu služi ova poveznica koju vam također stavljam.
Nastavna jedinica: Clothes / Accessories / Footwear
Za početak provježbaj present continuous od prošlog sata.
https://wordwall.net/play/947/737/5735
https://wordwall.net/play/1280/944/146
Na poveznici poslušaj današnje zadatke. https://youtu.be/bDWtFAM1DRk
Zvučni zapis mi pošaljite na dmirelaskola@gmail.com
Prilagođeni program radi samo zadatak iz udžbenika.
Rok je do kraja današnjeg sata.
Nastavljamo s zaokruživanjem decimalnih brojeva
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Poštovani učenici! Danas idemo dalje s gradivom.
Današnja nastavna jedinica je „Vjerovanja starih Rimljana“
Ponavljanje preko Zoom-a imamo u četvrtak u 11:30 prema školskom rasporedu.
Molim lajk na objavu kao potvrdu viđenog!
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu lekciju „Vjerovanja starih Rimljana“
Pritom obrati pozornost na:
-mnogoboštvo; vjerovanje u prirodne sile, pojave i duhove predaka
-kućna božanstva (penati i lari)
-kult božice Veste i svećenice zvane vestalke
-utjecaj Grka i Etruščana na oblikovanje rimskih vjerovanja
-glavna božanstva (kapitolijsko trojstvo): Jupiter (kao Zeus), Junona (Hera) i Minerva (kao Atena)
-proricatelje i vidovnjake
-haruspike (gataju iz utroba životinja) i auguri (gataju iz leta ptica)
2. Prepiši shemu na str.161. u svoju bilježnicu uz današnji naslov na vrhu „Vjerovanje starih Rimljana“
3. Prouči tablicu božanstava na str. 159. i usporedi ih s grčkim bogovima
4. Prouči PowerPoint prezentaciju
5. Odgovori na pitanja u svoju bilježnicu. Pitanja isto tako prepiši
1. Objasni koga su Rimljani nazivali lari i penati?
2. Zašto su posebno štovali božicu Vestu?
3. Što je kapitolijsko trojstvo?
4. Navedi barem 5 rimskih božanstava i navedi nazive tih bogova i u grčkom vjerovanju? Npr. Jupiter-vrhovni bog poznat i kao Zeus u grčkoj mitologiji.
5. Tko su auguri, a tko haruspici?
PRILAGOĐENI PROGRAM
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu lekciju „Vjerovanja starih Rimljana“
Pritom obrati pozornost na:
-mnogoboštvo; vjerovanje u prirodne sile, pojave i duhove predaka
-kućna božanstva (penati i lari)
-kult božice Veste i svećenice zvane vestalke
-utjecaj Grka i Etruščana na oblikovanje rimskih vjerovanja
-glavna božanstva (kapitolijsko trojstvo): Jupiter (kao Zeus), Junona (Hera) i Minerva (kao Atena)
-proricatelje i vidovnjake
-haruspike (gataju iz utroba životinja) i auguri (gataju iz leta ptica)
2. Prepiši shemu na str.161. u svoju bilježnicu uz današnji naslov na vrhu „Vjerovanje starih Rimljana“
3. Prouči tablicu božanstava na str. 159. i usporedi ih s grčkim bogovima
4. Odgovori na pitanja u svoju bilježnicu. Pitanja isto tako prepiši
1. Objasni koga su Rimljani nazivali lari i penati?
2. Navedi barem 5 rimskih božanstava i navedi nazive tih bogova i u grčkom vjerovanju? Npr. Jupiter-vrhovni bog poznat i kao Zeus u grčkoj mitologiji.
3. Tko su auguri, a tko haruspici?
Aktivnosti napraviti do četvrtka u 9:00!
UTORAK, 28.4.2020.
Glazbena kultura
Nastavna jedinica: Trzalačka glazbala – gitara i harfa
Aktivnosti:
1. Pročitati tekst sa stranice 54.i 55. iz udžbenika o gitari i harfi.
2. Poslušati skladbu F. Tárrega, Sjećanje na Alhambru, iz digitalnog udžbenika str.54 (poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=fwjX-m4LkYk i odgovoriti pismeno na pitanja
a) Kojoj skupini žičanih glazbala pripada gitara?
b) Kako se dobiva ton na klasičnoj gitari (prstima/trzalicom)?
c) Koja je najčešća izvedbena uloga gitare?
d) U kojim se stoljećima najviše pisalo za klasičnu gitaru?
3. Poslušati skladbu B. Idol: White Wedding, iz dig. udž. str. 55., poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=HA5IqcjXFC8 i odgovorite pismeno na slijedeća pitanja:
a) Kada se počela koristiti električna gitara?
b) Po čemu se razlikuje zvuk električne od klasične gitare?
c) Koje su vrste gitara u pop sastavu?
4. Poslušati skladbu G. Faure: Impromptu, iz digitalnog udžbenika str.55, poveznica (ulomak do 1,11 min.): https://www.youtube.com/watch?v=OYSeRGzk_nU i odgovoriti pismeno na pitanja:
a) Iz kojeg povijesnog razdoblja potječe harfa?
b) Kako se svira harfa?
c) Što je glissando, a što arpeggio?
Riješene zadatke uslikati i poslati meni privatno da provjerim jeste li sve točno riješili do petka 24.4..2020. do 14:00 sati. Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!
OBALOM I PODZEMLJEM DINARSKOG PROSTORA
Dragi petaši, danas istražujemo jedan sasvim drugačiji svijet. To je pozdemni svijet špilja i jama. Hrvatska obiluje tim podzemnim krškim reljefnim oblicima koji skrivaju mnoge tajne. Siguran sam da ćete neke od njih posjetiti a možda i istraživati.
Zadatak:
1. Pogledati prezentaciju i pročitati iz udžbenika lekciju "Obalom i podzemljem dinarskog prostora" stranica 72.-74.
2. Riješiti samostalno uz pomoć udžbenika zadatke u radnoj bilježnici iz geografije - 45. i 46. stranica.
3. Kada riješite zadatke u radnoj bilježnici, uslikajte 45. i 46. stranicu i pošaljete mi da provjerim jeste li sve točno riješili.
Učenici koji nastavu pohađaju po prilagođenom planu i programu trebaju u radnoj bilježnici na stranicama 45. i 46. riješiti 1., 2. i dio 4. zadatka. (u 4. zadatku napisati ispod slike koja je vrsta krškog reljefnog oblika. Objašnjenja ne treba pisati).
Uz ovaj zadatak vam dostavljam i PP prezentaciju "Reljefna obilježja dinarskog prostora".
Rok za izvršenje ovog zadatka je ponedjeljak 04.05.2020. do kraja dana.
Za one koji žele znati više:
Kratki film - Cerovačke špilje
poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=CLf1J9exMwc
Pitanje za radoznale:
Što su estavele? Istražite!
Sklonidba imenica - provjera u Testmozu
Tematska cjelina: Uzori vjere u hrvatskom narodu
Nastavne jedinice: Blaženici i sveci hrvatskog naroda, obr. i pon.
Pozdrav i poštovanje učenicima petog razreda i njihovim roditeljima!
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik opisuje važnije elemente iz života apostola, života prve kršćanske zajednice te života hrvatskih svetaca
………………………………………………………………….
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Vjerujem da ste spremni za nova ostvarenja. Iz vjeronauka u ovom tjednu nastavljamo temu „Uzori vjere u hrvatskom narodu“. Želimo danas otkriti , istražiti te povezati sa životom kršćana koji su sveti ljudi iz hrvatskog naroda. Želimo ih slijediti kao duhovne uzore kako bi trebali živjeti Isusovi učenici danas.
2. Pogledajte na poveznicama laudato kalendar osnovne podatke o blaženicima i svecima hrvatskog naroda. Npr. Za Stepinca.. https://laudato.tv/emisije/katolicki-kalendar/katolicki-kalendar-10-2-2020-blazeni-alojzije-stepinac/ . Pronađi poslušaj video zapise za ostale blaženike i svece…
3. ZADAĆA: Zadnji put poslali ste zadaću sa slikama svetaca i i njihovim imenima. Sada uzmite tu istu zadaću te ispod svake slike napiši osnovne podatke o tom svecu. Koristi podatke sa str. 59 u vašem udžbeniku. Fotografiraj zadaću i pošalji je u yammer, u vjeroučiteljev inbox. Hvala i budi vrijedan.
4. VAŽNO!!! Zadaće šaljite isključivo meni osobno na privatnu adresu, „PRIVATE MESAGE“ Vjeroučitelj se tek snalazi na ovim društvenim mrežama. Znači, ne kao komentar na objavu, nego izravno meni jer tada samo ja vidim vašu zadaću i nitko drugi. Oprostite što lutam sa obavijestima. I mene drugi usmjeravaju kako je ispravno. ZADAĆE U TJEDNU U KOJEM JE NASTAVA TREBA POSLATI DO KRAJA TJEDNA U PETAK (do 20 h). Vjeroučitelj će nakon toga u e dnevnik upisati bilješke za taj tjedan.
Svako dobro i Božji blagoslov u važem životu.
Nastavna jedinica: Present Continuous
Na poveznici pogledaj video i riješi zadane zadatke. https://youtu.be/x2psQAVHZEs
Prilagođeni program gleda video i rješava samo zadatke u udžbeniku.
Rok je do kraja današnjeg dana.
Dragi moji učenici!
Na vaše @skole.hr adrese poslala sam pozivnicu za današnji sat. Molim vas da odete tamo i pratite korake koje trebate. Ukoliko naiđete na bilo kakav problem, javite mi se.
Također mi javite kada ste završili sa koracima kako bih vam mogla reći što i kako dalje.
Your teacher!
P.S. Evo link za knjigu nakon što se prijavite. https://www.oxfordlearnersbookshelf.com/OUPDQSS/open.html
Novi tjedan, novi izazovi.
ZAOKRUŽIVANJE DECIMALNIH BROJEVA
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
ZAOKRUŽIVANJE DECIMALNIH BROJEVA
Dobro vam jutro!
Posljednji nam je dan radnoga tjedna i pred vama je jako jednostavan zadatak u kojem ćete upoznati nazive pjesničkih slika te ih pokušati malo provježbati.
Najprije pozorno pročitajte zadatak i upute koje sam napisala u wordu (pazite, dvije stranice teksta imate, da ne biste pročitali samo prvu). Kada pročitate taj tekst i odradite prvi zadatak (nazivi pjesničkih slika), onda možete pristupiti i ovim trima poveznicama na kojima se nalaze igre u wordwallu. Pomoću njih moći ćete vježbati i provjeriti svoje poznavanje i razumijevanje pjesničkih slika.
1. https://wordwall.net/hr/resource/1279839/pjesni%C4%8Dke-slike
2. https://wordwall.net/hr/resource/442933/pjesni%C4%8Dke-slike
3. https://wordwall.net/hr/resource/442909/pjesni%C4%8Dke-slike-2
Poštovani učenici,
šaljem vam upute za dodatne aktivnosti.
Dokumentarac za petaše.
Pogledajte do idućeg petka i ostavite komentar u objavi po potrebi.
Izvor: HRT
Zoom nastava u 10 sati da pojasnim upute za istraživački rad za vrednovanje
Za danas trebamo ravnalo:
PRIKAZIVANJE DECIMALNIH BROJEVA NA BROJEVNOM PRAVCU
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Za danas trebamo ravnalo:
PRIKAZIVANJE DECIMALNIH BROJEVA NA BROJEVNOM PRAVCU
Dragi učenici, lijep vam pozdrav!
Danas i sutra naučit ćemo nove pojmove iz književnosti, točnije iz književnog roda koji se zove lirika.
Prilažem vam power point prezentaciju koja će vas korak po korak voditi u vašem današnjem zadatku.
U njoj vam je sve objašnjeno i u njoj se nalazi sve što vam je potrebno.
Imat ćete jako malo za zapisati u svoju bilježnicu, ali svakako to fotografirajte i pošaljite mi privatnom porukom, kako ste i dosad radili.
Ako budete imali nekih nejasnoća i dodatnih pitanja u vezi zadatka, slobodno mi se javite.
Sretno!
Kako smo i rekli, danas je dan bez olovke, ali to ne znači neradni dan. Malo ćemo ponoviti i utvrditi ono što smo naučili o decimalnim brojevima.
Isto rade i učenici koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu.
Sutra nije dan bez olovke!
23.4. četvrtak
Pozdrav svima!
Današnji sat SR posvetit ćemo obilježavanju Dana planeta Zemlje (22.4.)
Pogledajte kad stignete ovaj dokumentarac o našem planetu.
Lijep pozdrav svima!
Izvor:Netflix
23.4. četvrtak
Poštovani učenici! Danas idemo dalje s gradivom.
Molim vas da mi redovno šaljete vaše zadaće.
Današnja nastavna jedinica je „Carski Rim-rođenje i vrhunac“
Idući tjedan ćemo imati ponavljanje preko Zoom-a
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu jedinicu „Carski Rim-rođenje i vrhunac“ na str.152.-157.
Pritom obrati pozornost na:
-postanak Carstva i prvog cara Augusta (vidi titule koje ima)
-razdoblje rimskog mira
-granicu na Dunavu i Rajni, uspostava limesa (vojnih utvrda)
-razvoj kulture, umjetnosti i gospodarstva
-proces romanizacije
-postupno slabljenje u kasnijim stoljećima
-lude rimske careve poput Nerona i Kaligule
-pobunu Židova u Judeji
-vulkansku erupciju Vezuva i stradanje gradova Pompeji i Herkulanej
-vrhunac širenja države u 2. st. (prouči kartu na str. 155.)
2. Prouči PowerPoint prezentaciju
3. Prepiši shemu na str. 157. uz današnji naslov lekcije
4. Odgovori na pitanja u bilježnicu
1. Što je rimski mir?
2. Što je to limes?
3. Pojasni pojam romanizacija? Što je to?
4. Navedi barem 5 rimskih careva
5. Koji su to ludi rimski carevi i zašto?
6. Što se dogodilo u Pompejima?
PRILAGOĐENI PROGRAM
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu jedinicu „Carski Rim-rođenje i vrhunac“ na str.152.-157.
Pritom obrati pozornost na:
-postanak Carstva i prvog cara Augusta (vidi titule koje ima)
-razdoblje rimskog mira
-granicu na Dunavu i Rajni, uspostava limesa (vojnih utvrda)
-razvoj kulture, umjetnosti i gospodarstva
-proces romanizacije
-postupno slabljenje u kasnijim stoljećima
-lude rimske careve poput Nerona i Kaligule
-pobunu Židova u Judeji
-vulkansku erupciju Vezuva i stradanje gradova Pompeji i Herkulanej
-vrhunac širenja države u 2. st. (prouči kartu na str. 155.)
2. Prouči PowerPoint prezentaciju
3. Prepiši shemu na str. 157. uz današnji naslov lekcije
4. Odgovori na pitanja u bilježnicu
1. Pojasni pojam romanizacija? Što je to?
2. Navedi barem 5 rimskih careva
3. Što se dogodilo u Pompejima?
Aktivnosti napraviti do ponedjeljka u 18:00!
Dragi učenici,
danas, 22. travnja, obilježava se Dan planeta Zemlje. Cilj obilježavanja Dana Zemlje je kako bi se ukazalo na potrebu smanjenja čovjekovog negativnog utjecaja na naš planet. Travanjski broj National Geographica posvećen je upravo tom problemu. Postoje dva puta u budućnosti naše Zemlje, odnosno, dvije priče (vidi slike u privitku). Jedan je u daljnju nebrigu i krajnje uništenje a drugi put vodi ka promjeni odnosa prema našem planetu i svim oblicima života na Zemlji.
Budući da je danas Zemljin rođendan šaljem vam predivan film o Zemlji kako bi svi podigli svijest o potrebi očuvanja svega što na njoj živi. U filmu su prikazani svi prostori koje učite iz geografije u osnovnoj školi i čudesnim živim bićima o kojima ljudi trebaju voditi brigu. Film je na engleskom jeziku pa ćete ujedno unaprijediti i vaše znanje engleskog (nema HR podnapise) :)
Poveznica: https://youtu.be/GfO-3Oir-qM
Za one koje zanima više ova tema:
Na drugoj poveznici imate film o našem planetu Zemlji od postanka pa do danas. Možete vidjeti kroz što je sve Zemlja prošla da bi je mi ljudi "zatekli" u ovakvom izdanju. U ovom filmu možete namjestiti HR podnapise (ispod linka je uputa za one koji to nisu radili)
Poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=5e0hrstSn_I ---FILM O ZEMLJI (OD POSTANKA PA DO DANAS)
Uputa za uključivanje HR podnapisa na youtube-u:
U okviru gdje se pokazuje video kliknete na kotačić (ili zupčanik) (nalazi se desno od CC) --odberite SUBTITLES i onda kliknite na AUTOTRANSLATE --pojavit će vam se svi jezici svijeta (nađite i kliknite na Hrvatski). To je sve.
Nadam se da će vam se filmovi svidjeti. Tko želi može mi poslati dojmove o filmu.
Dobro vam jutro, dragi petaši!
Svanuo nam je lijep i sunčan dan na koji naša Zemlja slavi svoj rođendan. :)
Povodom toga dana vi ćete danas imati jedan kreativan zadatak.
Sve su vam upute u priloženom dokumentu, a ako budete imali nekih nejasnoća i pitanja, slobodno mi se javite.
Nadam se da će vam biti zanimljivo.
Lijep vam pozdrav! :)
Mala glavolomka u prilogu i ovo:
Poštovani učenici! Jutro svima!
Danas idemo dalje s gradivom.
Današnja nastavna jedinica je „Kriza i slom Republike“
1. Pročitaj nastavnu jedinicu „Kriza i slom Republike“ na str. 148.-151.
Pritom obrati pozornost na:
-promjene u rimskom društvu
-veliko raslojavanje društva
-da bogati postaju bogatiji, a siromašni još siromašniji tj. beskućnici (proleteri)
-pokušaj reforme pod vodstvom dvojice pučkih tribuna-braće Grakho
-njihova ubojstva od strane senatora
-sve veće podjele koje vode u građanski rat; jačanje vojnih zapovjednika i stvaranje „privatnih oružanih jedinica“
-uspon Gaja Julija Cezara
2. Služi se PowerPoint prezentacijom u radu
3. Prepiši shemu na str. 151.
4. Odgovori na pitanja u bilježnicu. Pitanja isto prepiši!
1. Objasni razloge pogoršanja položaja seljaka?
2. Tko su proleteri?
3. Protumači od čega su se sastojale reforme braća Grakho?
4. Što se dogodilo s braćom Grakho?
5. Što si saznao o Gaju Juliju Cezaru?
PRILAGOĐENI PROGRAM:
Sve isto u 1. , 2. i 3., aktivnosti.
4. Odgovori na pitanja u bilježnicu. Pitanja isto prepiši!
1. Objasni razloge pogoršanja položaja seljaka?
2. Protumači od čega su se sastojale reforme braća Grakho?
3. Što si saznao o Gaju Juliju Cezaru?
Aktivnosti napraviti do četvrtka u 9:00!
Dobro vam jutro!
Danas ćete čitati jednu lirsku pjesmu koja je povezana s temom zagađivanja okoliša.
Jučerašnjim ste zadatkom napravili lijep uvod u temu pjesme, a danas vas čeka zadatak koji je priložen u dokumentu.
UTORAK, 21.4.2020.
Glazbena kultura
Nastavna jedinica: Slušanje i upoznavanje gudaćih glazbala, viola, violončelo i kontrabas- obrada
Aktivnosti:
1. Poslušati skladbu: Sergej Prokofjev: Klasična simfonija, 3. st. Gavotta, POVEZNICA: https://www.youtube.com/watch?v=uHPhxBIsrzQ i pismeno odgovori na pitanja!
a) Svira li ista skupina glazbala na početku skladbe i na kraju?
b) Koja glazbala sviraju u prvom javljanju A dijela?
c) Od koliko glazbeno različitih dijelova je izgrađena pjesma?
2. Poslušati skladbu W. A. Mozart: Duo za violinu i violu u G duru, iz digitalnog udžbenika str.51 (poveznica: i odgovoriti pismeno na pitanja
a) Koje glazbalo izvodi početnu glavnu melodiju?
b) Koje glazbalo izvodi višlje, a koje dublje tonove (violina ili viola)?
c) Opišite način držanja violine i viole prilikom sviranja.
3. Pogledajte videozapis 2Cellos:Thunderstruck, iz dig. udž. str. 52., poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=uT3SBzmDxGk
i odgovorite pismeno na slijedeća pitanja:
a) Kojim su tempom izvedeni pojedini dijelovi skladbe?
b) Koji je položaj tijela prilikom sviranja violončela?
c) Kako se zovu članovi sastava 2Cellos?
4. Poslušati skladbu C. Saint-Saens: Slon iz karnevala životinja, iz digitalnog udžbenika str.52. (poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=ug8hCAyBaqg ) i odgovoriti pismeno na pitanja nakon pročtanog teksta vezanog za skoladbu iz udžbenika..
a) Koja glazbala izvode glazbeni primjer?
b)Je li mjera dvodobna ili trodobna?
5. Vrednovanje ostvarenosti ishoda
Poslušajte početne ulomke glazbenih primjera koje ste upoznali i upiši njihove izvedbene uloge: solist, duo, trio, gudački ansambl, orkestar.
Glazbeni primjeri: Izvedbene uloge glazbala
S. Prokofjev: Gavotta https://www.youtube.com/watch?v=uHPhxBIsrzQ
2Cellos:Thunderstruck https://www.youtube.com/watch?v=uT3SBzmDxGk
C. Saint-Saens: Slon iz karnevala životinja https://www.youtube.com/watch?v=ug8hCAyBaqg
W. A. Mozart: Divertimento u D duru, 3. stavak https://www.youtube.com/watch?v=NlONkvjf7fM
Riješene zadatke uslikati i poslati meni privatno da provjerim jeste li sve točno riješili do petka 24.4..2020. do 14:00 sati. Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte!
Danas malo novoga, malo staroga.
Postotak i promil
U četvrtak je dan bez olovke, pa ćemo malo sve ponoviti pomoću jednog videa i pomoću wordwall-a
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Postotak i promil
Mali osobni projekt za 5. razred iz katoličkog vjeronauka
Tema: Biblijske osobe koje smo upoznali u petom vjeronaučnom godištu (izbor)
Vrijeme trajanja projekta: 21.04.-08.05.2020.
Vrijeme predaje projekta vjeroučitelju: 08. svibnja 2020.
Provjera kreativno istraživačkih sposobnosti bit će vrednovani kroz navedeni mali projekt BROJČANOM OCJENOM
Pozdrav i poštovanje učenicima petog razreda i njihovim roditeljima!
Upute, aktivnosti i zadaci!
1. Odgojno obrazovni ishodi: učenik, otkriva, istražuje, prepoznaje, odabire i objašnjava poizbor velike likove biblijske povijesti. Koje smo upoznali u petom vjeronaučnom godištu. Učenik opisuje ključne biblijske događaje povezane s velikim likovima biblijske povijesti.
2. Korelacija teme s informatikom, hrvatskim jezikom
3. Minimalni troškovi: korištenje interneta, mobitela. Trajanje malog osobnog projekta tri tjedna, od 20.04.-08.05.2020.
4. Projekt se provodi kroz nastavu na daljinu u suradnji s roditeljima. Izvor za rad: Vjeronaučni udžbenik, i internet pretraga stranica na kojima ima materijala za ovu temu.. Osobito korištenje vjeronaučnog portala za učenike osnovne škole – peti razred. Prikupljene, odabrane sadržaje učenici koriste tako da stvore digitalnu mapu ili ih iskoriste za power point prezentaciju. Uz svaki odabrani lik učenici daju i kratko pojašnjenje. Nekoliko podataka o toj osobi te u kratkim crtama opišu u kojem kontekstu se spominje odabrana osoba.
5. Za lakše ostvarivanje zacrtanog plana redovna komunikacija s vjeroučiteljem i davanje povratnih informacija: putem yammera, vibera, telefona ili neki drugi dostupni način.
6. Vrednovanje projekta ima više etapa. Tijekom rada formativno vrednovanje za učenje kroz povratnu informaciju i prijedloge za unapređivanje učenja te na kraju dogovorenog termina vrednovanje naučenog brojčanom ocjenom kao rezultat uspješno provedenog projekta i ostvarenja ishoda.
RELJEF - PONAVLJANJE
Dragi petaši, ovaj sat nećemo raditi novo gradivo. Svi koji nisu predali zadaće imaju još vremena to uraditi. Svakome sam napisao što nije uradio ili ako treba što ispraviti. Oni koji su bili vrijedni i poslali sve zadaće mogu malo odmoriti. Šaljem vam točno rješene zadatke (odgovore) iz radne bilježnice za treću zadaću. Dopunite ili ispravite što niste točno napisali. Kad ispravite ne trebate mi slati. Ako ima nejasnoća slobodno pitajte.
Rok za izvršenje ovog zadatka je četvrtak 23.04.2020. do kraja dana.
Tematska cjelina: Uzori vjere u hrvatskom narodu
Nastavne jedinice: a) Kako se postaje svetac b)Sveci među nama
Pozdrav i poštovanje učenicima petog razreda i njihovim roditeljima!
Važna napomena, od ovoga tjedna pa nadalje iz vjeronauka tjedno će biti jedna objava. Zadaća u tjednu bit će SAMO JEDNA. Šaljite je, kao i do sada, na vrijeme. Iz aktivnosti vezanih za rad po uputama, aktivnostima uključujući i zadaće bit će jedna ocjena. Druga brojčana ocjena bit će iz kreativno istraživačkog rada kroz Mali osobni projekt koji se ostvaruje kroz tri tjedna. O njemu u posebnoj objavi…
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik opisuje važnije elemente iz života apostola, života prve kršćanske zajednice te života hrvatskih svetaca
………………………………………………………………….
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Vjerujem da ste spremni za nova ostvarenja. Iz vjeronauka u ovom tjednu imamo temu „Uzori vjere u hrvatskom narodu“. Želimo danas otkriti , istražiti te povezati sa životom kršćana koji su sveti ljudi iz hrvatskog naroda. Želimo ih slijediti kao duhovne uzore kako bi trebali živjeti Isusovi učenici danas.
2. Uvodna razmišljanja imamo udžb. str. 57. i 58. Pročitajte ih.
3. Pogledajte ovaj video uradak u trajanju od 3 minuta i saznaj više o svecima općenito te koja je razlika između svetaca i blaženika. Upoznat ćete i neke svece u hrvatskom narodu. https://www.youtube.com/watch?v=OHLAd1Dp8oU
4. ZADAĆA: Pronađi pomoću internetove tražilice googl, u domeni slike, potrebne podatke.
Upišeš ime sveca ili blaženika (imaš ih u udžb. str. 59) u navedenu tražilicu, pronađeš odgovarajuću sliku, kopiraj je i zalijepi u jedan otvoreni wordov dokument. Tu ih sve zalijepiš i uz slike SAMO napiši njihova imena. Kad zalijepiš slike svih šest traženih osoba i njihova imena, uredi dokument pomoću alata koje nudi word. Da bude oko ugodno gledati. To je ovaj put zadaća. NEMOJ ništa pisati o svecima to će biti zadaća za idući tjedan. Fotografiraj zadaću i pošalji je u yammer, u vjeroučiteljev inbox. Hvala i budi vrijedan.
VAŽNO!!! Zadaće šaljite isključivo meni osobno na privatnu adresu, „PRIVATE MESAGE“ Vjeroučitelj se tek snalazi na ovim društvenim mrežama. Znači, ne kao komentar na objavu, nego izravno meni jer tada samo ja vidim vašu zadaću i nitko drugi. Oprostite što lutam sa obavijestima. I mene drugi usmjeravaju kako je ispravno. ZADAĆE U TJEDNU U KOJEM JE NASTAVA TREBA POSLATI DO KRAJA TJEDNA U PETAK (do 20 h). Vjeroučitelj će nakon toga u e dnevnik upisati bilješke za taj tjedan.
Danas malo ponavljanja i malo novoga
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
Dobro vam jutro na početku novoga radnog tjedna!
Zadatak koji je pred vama prilažem vam u word dokumentu.
Očekujem fotografije vaših radova do zadanoga roka.
Lijep vam pozdrav!
Na poveznici provježbaj razumijevanje slušanjem. https://learnenglishkids.britishcouncil.org/short-stories/planet-earth
Prije slušanja priče riješi zadatak "Preparation" (klikni da se zadatak otvori). U zadatku treba spojiti riječi sa slikama.
Poslušaj priču! Nakon toga riješi zadatke u priloženom pdf dokumentu. Listić ne trebaš printati, riješi u bilježnicu. Uslikaj i pošalji.
Rok je petak, 24.04.2020.g.
Nastavna jedinica: Earth Day scavanger hunt
Ovaj tjedan obilježavamo Dana planete Zemlje pa ovaj sat neće biti uobičajeni. Zadatak je izaći van u dvorište i malo istražiti.
Kao uvod u slijedeće sate probaj pronaći što više sa listića u prilogu.
Listić ne trebaš printati. Zapiši si (ili nacrtaj ako ti je tako lakše) na papir što trebaš pronaći te stavi kvačicu kraj onoga što pronađeš. Ne brini ako ne nađeš sve. Uslikaj papir i pošalji.
Prilagođeni program si može riječi zapisati na hrvatskom.
Rok je do kraja današnjeg dana.
PONEDJELJAK, 20.04.2020.g.
Na poveznici pročitaj priču. https://www.profil-klett.hr/story/113
Ako ima nepoznatih riječi, slobodno koristi rječnik ili google prevoditelj pa ih prevedi da saznaš značenje.
Nakon što pročitaš priču napravi slikovnicu ili strip prema priči. Potrudi se da bude uredno.
Rok je ponedjeljak 26.04.2020.g.
DIJELOVI I ZNAMENKE U DECIMALNOM BROJU
Za učenike koji pohađaju nastavu po prilagođenom programu:
DIJELOVI I ZNAMENKE U DECIMALNOM BROJU
Dragi učenici!
Budući da ste gotovo svi pročitali moju današnju poruku o probnom testu u alatu Testmoz, odlučila sam da vam već sada objavim upute koje će vam poslužiti za jednostavnu prijavu u test sutra. Podsjećam, taj sutrašnji test nije za ocjenu, nego samo proba za provjeru o sklonidbi imenica, da vidimo kako će sve funkcionirati i da se upoznate s ovim načinom rada. U ovom probnom testu pitanja će biti povezana s bajkom "Sebični Div" koju smo ovaj tjedan interpretirali. Još jednom potvrđujem da ćemo probni test provesti u 17 sati, no kako biste na vrijeme mogli početi, važno je da mi se najmanje 10 minuta prije tog termina SVI javite u zajednički inboks, kako bih znala da ste svi prisutni i spremni. Ovaj probni test bit će vaš zadatak za petak (17. 4.), stoga ništa drugo osim ovoga nećete imati za rješavati taj dan iz Hrvatskoga jezika.
Pozorno pročitajte upute koje vam prilažem, imate dosta vremena do sutra poslijepodne.
5 RAZRED ,17.4.2020.
SVOJSTVA TLA-ponovimo
JOŠ JEDAN MALI POKUS,POKUŠAJTE!ROK ZA ZADAĆU 24.4.2020.DO 17 SATI
Dragi moji učenici ,evo novog zadatka za vas .
U zadatku koji je u privitku koristit ćemo tuš ali ako nemate možete koristiti i flomestere ili ugljen.
Zadatak radite dva školska sata.
Sretno i kreativno
https://images.app.goo.gl/VNLqxSVpQ
Poštovani učenici,
vidim da veći dio vas na vrijeme sve izvršava zadano i htio bi vas zbog toga pohvaliti. Čestitam svima na tome. Također, molio bi ostale koji kasne sa zadaćama da ih dostave što prije privatnom porukom. Molim vas da u prethodnoj objavi napišite koju će te temu uzeti za rad u PowerPoint ili napraviti kao plakat. Mislim da je Noel Pencinger još samo ostao. Hvala.
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu jedinicu „Rim gospodar svijeta“ na str. 142.-147.
2. Prepiši shemu na str. 147.
3. Pogledaj video lekciju https://www.youtube.com/watch?v=g0x2dRTkg7w i odgovori na pitanja postavljena u video lekciji u vašu bilježnicu
Prilagođeni program:
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu jedinicu „Rim gospodar svijeta“ na str. 142.-147.
2. Prepiši shemu na str. 147.
Pogledaj video lekciju https://www.youtube.com/watch?v=g0x2dRTkg7w