Nastavna jedinica: Revision
Na poveznicama odigraj igrice i ponovi životinje, hranu i piće. Prije početka igre trebaš upisati svoje ime i prezime. Tako ću znati da ste odigrali pa mi ne morate slati ništa uslikano.
Ako budete imali problema sa učitavanjem igrica, pokušajte nekoliko puta ili u neko drugo vrijeme.
https://wordwall.net/play/2439/929/188
https://wordwall.net/play/2439/929/790
https://wordwall.net/play/2440/510/945
https://wordwall.net/play/2440/510/568
Nadam se da će vam se svidjeti igrice.
Rok je četvrtak, 28.05.2020.g.
Nastavna jedinica: Sing a song
Na poveznici poslušaj pjesmicu i nauči ju pjevati. https://youtu.be/QI3FQFH_Ikw
Snimi zvučni zapis i pošalji mi na dmirelaskola@gmail.com . Pjesmica je za ocjenu i obavezna je za naučiti. Molim poštivati rok, jer za svaki dan kašnjenja ide ocjena manje.
Rok je petak, 22.05.2020.g
Tema: Pripadamo župnoj zajednici
Nastavna jedinica: 61. i 62. sat, Zajedno nedjeljom u župnoj zajednici i Zajedno nedjeljom u obitelji
Pozdrav i poštovanje učenicima prvog razreda i njihovim roditeljima!
………………………………………………………………………………………………………………………………………
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik opisuje krštenje kao način primanja u Kristovu Crkvu i znak pripadnosti Crkvi.
-učenik opisuje Crkvu kao zajednicu Isusovih vjernika.
- učenik navodi da se vjernici okupljaju na svetoj misi jer su dio crkvene zajednice.
………………………………………………………………………………………………………………………………………
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Pred nama je nova nastavna cjelina „Krštenjem postajemo članovi Crkve“,
Zanimljiva nastavna jedinca za ovaj tjedan „Nedjeljom slavimo svetu misu“. Možda jedna od najvažnijih tema iz vjeronauka. Jer sve što učimo na vjeronauku, a ne primjenjujemo u stvarnom životu nema baš naročitog smisla. Možemo puno naučiti o svojoj vjeri, ali ako nas to što znamo ne potiče da idemo Boga slaviti u zajednici put je da budemo praktični ateisti.
To vam je, dragi roditelji i učenici kao kad dijete npr. šaljete da vježba, igra nogomet, trenira, znoji se, trči…ali kad treba igrati utakmicu vi mu ne dozvoljavate. Zašto toliko truda i muke na treninzima? Jedna blijeda slika kojom vam želim približiti smisao vjeronaučne pouke. Idealno bi bilo kad bi s djetetom dolazili na nedjeljnu misu, a ne ga zato što netko traži slali. Kad dijete doživi u svom odrastanju da roditelji žive s Bogom te ga trebaju u dobru i zlu to će njemu biti najveći oslonac u životu da i samo, kad odraste, u životnim krizama traži Onoga koji ga neizmjerno voli i nikada ne ostavlja.
2. Na prošlom susretu govorili smo o krštenju. Danas trebamo upoznati što je to sveta misa i zašto nedjeljom. Bilo bi dobro da učenik poznaje odgovore koje na misi pripadaju vjernicima laicima. To se najbolje upamti dolaženjem na euharistijsko slavlje.
3. Sada zajedno s roditeljima prođite ove teme, čitajte i o njima razgovarajte. Materijali su na str. 84-85. To s teme: Zajedno nedjeljom u župnoj zajednici i Zajedno nedjeljom u obitelji
4. Upotpunite ovu temu i uz pomoć digitalnog udžbenika na ovoj poveznici: https://vjeronauk.glas-koncila.hr/zajedno-nedjeljom/ prethodno se prijavite u e udžbenik.
5. Drugi sat vjeronauka ovaj put premještamo na nedjelju. Neka dijete dođe s Vama, poštovani roditelji, na svetu misu u svoju župnu zajednicu.
Ovaj tjedan ne treba slati nikakvu zadaću već je dovoljno da prođete sve aktivnosti kako piše u današnjim uputama.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Ivan
Nastavna jedinica: The Fox and the Stork
Na poveznici pogledaj današnje zadatke. https://youtu.be/APNOP6UTtrw
Rok je srijeda, 20.05.2020.g.
Tema: Pripadamo župnoj zajednici
Nastavna jedinica: 58. i 59. sat, Božje sam dijete i Po krštenju ulazimo u veliku obitelj
Pozdrav i poštovanje učenicima prvog razreda i njihovim roditeljima!
………………………………………………………………………………………………………………………………………
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik opisuje krštenje kao način primanja u Kristovu Crkvu i znak pripadnosti Crkvi.
-učenik opisuje Crkvu kao zajednicu Isusovih vjernika.
- učenik navodi da se vjernici okupljaju na svetoj misi jer su dio crkvene zajednice.
………………………………………………………………………………………………………………………………………
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Pred nama su nove nastavna jedinice: Božje sam dijete i „Krštenjem postajemo članovi Crkve“, Trebamo upoznati i proučiti zašto je potrebno sklopiti Savez s Bogom kroz sakrament krštenja? Što postajemo u Božjim očima kad se krstimo? Trebali bi sami znati ispripovijedati događaj svoga krštenja? Tko nas je donio na krštenje? Koja je uloga roditelja i kumova u vašem vjerničkom rastu?
2. Zamoli roditelje da ti pokažu fotografije s tvoga krštenja i neka ti ispričaju taj događaj. Kako su ga oni doživjeli i što su tada obećali sebi, zajednici i Bogu?
3. Sigurno si uživao dok su ti mama i tata pripovijedali o tvom krštenju! Sada ti (može i uz njihovu pomoć) pročitaj tekst o ovoj temi u udžb. str. 82. Možeš riješiti zadatke u radnoj bilježnici na str. 62., ali to ne moraš slati za zadaću.
4. Pogledaj kako izgleda podjela sakramenta krštenja na ovom video zapisu. https://www.youtube.com/watch?v=J4v5qTBr950 E, tako si se upravo i ti krstio.
5. Dragi prijatelju sad rastemo u dobi i mudrosti. Nemoj zaboraviti da trebamo rasti i u svojoj vjeri. Rastemo tako da slušamo roditelje, redovito ispitujemo savjest prije spavanja, molimo, čitamo Bibliju, sudjelujemo na svetoj misi…
6. Dođi u nedjelju s roditeljima na svetu misu i to neka bude tvoja zadaća i obveza za ovaj tjedan.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Ivan.
1.razred - NASTAVA NA DALJINU
5. PETAK, 8.5.2020. - zadatci
Nastavna jedinica: Vocabular in use (Shops & Services / Pprepositions of movement)
Na poveznici pogledajte i riješite današnje zadatke. https://youtu.be/VVa_u_YoMl0
Rok je do kraja današnjeg dana.
1.razred - NASTAVA NA DALJINU
4. ČETVRTAK, 7.5.2020. - zadatci
Tema: Radost Isusova uskrsnuća
Nastavna jedinica: 54. i 55. sat, Isus nam šalje Duha Svetoga
Pozdrav i poštovanje učenicima prvog razreda i njihovim roditeljima!
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik promatrajući različite slike prepoznaje one koje govore o poruci Uskrsa.
- učenik prepričava biblijske događaje te riječima i drugim znakovima Izražava Isusovu uskrsnu poruku, spasenja, radosti i mira.
………………………………………………………………………………………………………………………………………
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Zapjevaj pjesmu Svi slavimo https://www.youtube.com/watch?v=elTBNKkXsBE
2. Dragi učenici! Težak zadatak danas za sve. Treba reći nekoliko pametnih rečenica o trećoj božanskoj osobi Duhu Svetom. A to nije lako. Oca nebeskoga zamisliti nekako i možemo jer imamo i zemaljskog tatu, neki ga prikazuje kao starca s bradom. Sve blijede slike, ali ipak slike.. Sina Božjega gledamo u Isusu Kristu, ali kako predočiti Duha Svetoga. Duha koji je ljubav između Oca i Sina. Duh je onaj koji nas potiče da tražimo Boga, da se radujemo životu i puni oduševljenja idemo za Isusom.
3. O Duhu Svetom molim pogledajte ovaj kratki animirani film. https://vjeronaucni-portal.com/silazak-duha-svetoga-animirani-film-vjeronauk-za-najmlade/
4. Sljedeći video zapis je na istoj poveznici. Molim roditelje da oko tri minuta koliko traje zapis čitaju djeci tekst, jer je zapis titlovan.
5. Saznali smo uz ova dva priloga barem ponešto o Duhu Božjem. Kako je velika tajna Biblija ga prikazuje kao: goluba, vjetar, vodu, plamen, vatru(oganj), sveto ulje, oblak, ruka…
6. Vjeroučitelj ti je poslao u prilogu primjer kako nacrtati simbole Duha Svetoga. I ti se likovno izrazi na ovu temu pa zadaću pošalji u moj inbox. Hvala i budi vrijedan učenik.
7. VAŽNO!!! Zadaće šaljite isključivo meni osobno na privatnu adresu, „PRIVATE MESAGE“ Vjeroučitelj se tek snalazi na ovim društvenim mrežama. Znači, ne kao komentar na objavu, nego izravno meni jer tada samo ja vidim vašu zadaću i nitko drugi. Oprostite što lutam sa obavijestima. I mene drugi usmjeravaju kako je ispravno. ZADAĆE U TJEDNU U KOJEM JE NASTAVA TREBA POSLATI DO KRAJA TJEDNA U PETAK (do 20 h). Vjeroučitelj će nakon toga u e dnevnik upisati bilješke za taj tjedan.
8. Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj đakon Ivan.
1.razred - NASTAVA NA DALJINU
3. SRIJEDA, 6.5.2020. - zadatci
1.razred - NASTAVA NA DALJINU
2. UTORAK, 5.5.2020. - zadatci
1.razred - NASTAVA NA DALJINU
Dragi učenici, poštovani roditelji! Produženi vikend je prošao, a novi tjedan došao. Evo i novih zadataka na daljinu.
1.PONEDJELJAK, 4.5.2020.-zadatci
Nastavna jedinica: Fruit and vegetables
Dragi prvašići na poveznici pogledajte današnje zadatke. https://youtu.be/MA2_SHkgrwI
Rok je srijeda, 6.05.2020.g.
Tema: Radost Isusova uskrsnuća
Nastavna jedinica: Isusovo uzašaće na nebo
Pozdrav i poštovanje učenicima prvog razreda i njihovim roditeljima!
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik promatrajući različite slike prepoznaje one koje govore o poruci Uskrsa.
- učenik prepričava biblijske događaje te riječima i drugim znakovima Izražava Isusovu uskrsnu poruku, spasenja, radosti i mira.
………………………………………………………………………………………………………………………………………
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Hvala Vam što ste poslali zadaću na temu Isusova uskrsnuća kju ste likovno izrazili. Danas nekoliko riječi o isto važnom događaju. Isusov UZAŠAŠĆE NA NEBO. Vjerska je to istina temeljena na stvarnosti koja se dogodila i kojoj su posvjedočila velika grupa ljudi, njih oko 500. Isus uzašao na nebo i pripravlja mjesto za sve koji vjeruju u njega.
2. Poslušajte i zapjevajte prvo ovu pjesmu… https://www.youtube.com/watch?v=O0eXlXvaqxw
3. Pogledajj kratki crtani film o Isusovom uskrsnuću i uzašašću https://www.youtube.com/watch?v=8Y4UCuwlNqA
4. U našem digitalnom udžbeniku ispravno poredaj rečenice https://vjeronauk.glas-koncila.hr/isusovo-uskrsnuce/
5. Ako si sve točno riješio čestitke. Ovaj puta ne moraš slati zadaću za vjeronauk. Bit će dovoljno ako si ispunio sve današnje aktivnosti. Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj đakon Ivan.
1.razred - NASTAVA NA DALJINU
3. SRIJEDA, 29.4.2020. -zadatci
1.razred - NASTAVA NA DALJINU
2. UTORAK, 28.4.2020. -zadatci
1.razred - NASTAVA NA DALJINU
1.PONEDJELJAK, 27.4.2020.-zadatci
Nastavna jedinica: Food
Dragi moji prvašići, danas nastavljamo dalje sa našim gradivom. Na poveznici pogledajte današnji zadatak i riješite zadatke. https://www.youtube.com/watch?v=x-5K3NbO7Gg
ROK je srijeda, 29.04.2020.g.
Vjeronauk, prvi razred
Tema: Radost Isusova uskrsnuća
Pozdrav i poštovanje učenicima prvog razreda i njihovim roditeljima!
Važna napomena, od ovoga tjedna pa nadalje iz vjeronauka tjedno će biti jedna objava. Zadaća u tjednu bit će SAMO JEDNA. Šaljite je, kao i do sada, na vrijeme. Iz aktivnosti vezanih za rad po uputama, aktivnostima uključujući i zadaće bit će jedna ocjena. Druga brojčana ocjena bit će iz kreativno istraživačkog rada kroz Mali osobni projekt koji se ostvaruje kroz tri tjedna. O njemu u posebnoj objavi…
Odgojno-obrazovni ishodi na razini usvojenosti na kraju obrade, ponavljanja i provjeravanja ove teme kroz aktivnost putem on line nastave:
- učenik svojim riječima i likovnim izrazom govori o Isusovu uskrsnuću.
- učenik prepričava biblijske događaje te riječima i drugim znakovima Izražava Isusovu uskrsnu poruku, spasenja, radosti i mira.
………………………………………………………………………………………………………………………………………
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Dragi učenici! Vjerujem da ste spremni za nova ostvarenja. Iz vjeronauka u ovom tjednu imamo temu „Radost Isusova uskrsnuća“. Već smo se s njom susreli, ali ponavljanje je majka mudrosti, kaži pametni ljudi. Želimo danas otkriti , istražiti te povezati sa životom kršćana koja je osnovna poruka Isusova uskrsnuća i kako tu poruku nastojati živjeti u obitelji, školi i župi.
2. Ponovno pogledaj fotografije, slike, ilustracije i tekstove u udžb, str. 76-79. Pomoću umne mape na str. 79 prepričaj roditeljima što si naučio o ovoj velikoj temi.
3. U našem digitalnom udžbeniku izaberi i otpjevaj pjesmu koju želiš. https://vjeronauk.glas-koncila.hr/category/vjeronauk-2/6-isus-nas-spasitelj/
4. Za zadaću: Likovno izrazi, nacrtaj: olovkom, bojama drvenim ili vodenim, događaj o Isusovu uskrsnuću. To je najvažnija poruka Isus je živ i mi ćemo s njim zauvijek živjeti. Kad završiš fotografiraj ga i pošalji u moj inbox. To je jedina zadaća, ovaj put. Hvala i budi vrijedan.
VAŽNO!!! Zadaće šaljite isključivo meni osobno na privatnu adresu, „PRIVATE MESAGE“ Vjeroučitelj se tek snalazi na ovim društvenim mrežama. Znači, ne kao komentar na objavu, nego izravno meni jer tada samo ja vidim vašu zadaću i nitko drugi. Oprostite što lutam sa obavijestima. I mene drugi usmjeravaju kako je ispravno. ZADAĆE U TJEDNU U KOJEM JE NASTAVA TREBA POSLATI DO KRAJA TJEDNA U PETAK (do 20 h). Vjeroučitelj će nakon toga u e dnevnik upisati bilješke za taj tjedan.
1.razred- NASTAVA NA DALJINU - Zadatci za srijedu, 22.4.2020.
Mali osobni projekt za 1. razred iz katoličkog vjeronauka
Tema: Osnovne kršćanske molitve
Oče naš, Zdravo Marijo, Slava Ocu i Anđele čuvaru
Vrijeme trajanja projekta: 21.04.-08.05.2020.
Vrijeme predaje projekta vjeroučitelju: 08. svibnja 2020.
Provjera kreativno istraživačkih sposobnosti bit će vrednovani kroz navedeni mali projekt BROJČANOM OCJENOM
Pozdrav i poštovanje učenicima prvog razreda i njihovim roditeljima!
Upute, aktivnosti i zadaci!
1. Odgojno obrazovni ishodi: Učenik istražuje, prepoznaje i objašnjava osnovne kršćanske molitve kako bi s razumijevanjem sudjelovao u molitvenim i drugim liturgijskim slavljima. Učenik opisuje temeljno značenje, važnost i potrebu molitve u životu vjernika.
2. Minimalni troškovi: list iz likovne mape, papiri, olovka, bojice te korištenje interneta…trajanje malog osobnog projekta tri tjedna, od 20.04.-08.05.2020.
3. Projekt se provodi kroz nastavu na daljinu u suradnji s roditeljima.
4. Izvor za rad: Vjeronaučni udžbenici, molitvenici i internet pretraga stranica koje nude osnove vjere. Osobito korištenje vjeronaučnog portala za učenike osnovne škole. Osnovne katoličke molitve učenici pišu ili ih oblikuju u programu WORD te ih u preporučenom fontu lijepe u dokument, ispisuju i raspoređuju na mjestu koje su predvidjeli na plakatu. Uz svaku molitvu učenici se na posebnom lista papira likovno izražavaju te isti lijepe uz molitvu koja ih je potaknula na crtanje ili bojanje.
5. Za lakše ostvarivanje zacrtanog plana redovna komunikacija s vjeroučiteljem i davanje povratnih informacija: putem yammera, vibera, telefona ili neki drugi dostupni način.
6. Završni rad poster – plakat bit će fotografiran i poslan preko društvene mreže yammer. Ako bude moguće o njemu možemo razgovarati i predstaviti ga putem ZOOM platforme.
7. Vrednovanje projekta ima više etapa. Tijekom rada formativno vrednovanje za učenje kroz povratnu informaciju i prijedloge za unapređivanje učenja te na kraju dogovorenog termina vrednovanje naučenog ocjenom kao rezultat uspješno provedenog projekta i ostvarenja
1.razred - NASTAVA NA DALJINU- Zadatci za utorak, 21.4.2020.
ČETVRTAK, 09.04.2020.g.
Na poveznici pogledajte Maxa i Ruby kako traže uskršnja jaja (Easter eggs). Easter egg hunt (potraga za uskršnjim jajima) je jedan od običaja u Velikoj Britaniji.
Tema: Radost Isusova uskrsnuća
Pozdrav i poštovanje učenicima prvog razreda i njihovim roditeljima!
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Ponavljat ćemo obrađene sadržaje kroz igru pomoću digitalnih alata. Na ovom portalu pronađi svoj razred i izaberi sadržaje koje smo obradili. Ponavljaj kroz igru. https://vjeronaucni-portal.com/
2. Velik izbor sadržaja imaš i na ovoj poveznici vezanoj i uz župnu katehezu. https://kateheza.wordpress.com/
3. Razgovarajte, molite i družite se s članovima obitelji. Neka vas poučavaju o bogatstvu običaja vezanim uz ove svete dane. Pomažite u pripravi proslave Uskrsa u obitelji.
4. Zamolite roditelje da vas odvedu u župnu crkvu na pojedinačnu molitvu uz poštovanje mjera koje je donio Stožer CZ RH i nadbiskup Đuro zbog proglašene epidemije korona virusa.
5. Pjevajte uskrsne i druge duhovne pjesme, radujte se Isus je uskrsnuo, živ je mi ćemo, jer vjerujemo u Isusa uskrsnuti i vječno živjeti.
6. Ako niste pogledajte i animirani film On je uskrsnuo.. super knjiga sezona 1epizoda 1 https://www.youtube.com/watch?v=QKzdiYuUu1o
P.S. Nikakve zadaće ne treba slati za vrijeme uskrsnih blagdana i školskog proljetnog odmora.
Sretan Uskrs svim vjernicima i ljudima dobre volje. Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Ivan.
Dragi moji učenici , evo novih zadataka !
SRIJEDA, 8.4.2020.
Dragi učenici, započeo je 4.tjedan NASTAVE NA DALJINU. S novim tjednom i novi zadatci. Želim vam uspjeh u učenju i radu. Vaša učiteljica
ZADATCI ZA PONEDJELJAK , 6.4.2020.
Nastavna jedinica: Food
Dragi moji prvašići, na poveznici pogledajte današnji zadatak i riješite zadatke. https://youtu.be/5FCzZTKQ-_c
ROK je srijeda, 08.04.2020.g.
Potrebno uslikati udžbenik i bilježnicu te poslati.
Tema: Isusova muka i smrt i uskrsnuće
Nastavna jedinica: Isusovo uskrsnuće, ponavljanje.
Pozdrav i poštovanje učenicima i roditeljima!
Aktivnosti i zadatci:
1. Neka Vam dijete svojim riječima kaže nekoliko rečenica o Isusovom uskrsnuću.
2. Učenik nek samostalno pročita koliko zna i može sliko priču „Uskrsnuo je.“
Razgovarajte s učenicima o bogatstvu uskrsnih običaja u vjerničkoj i obiteljskoj zajednici. O tome i u udžb. str.75-76
3. Digitalni udžbenik 7.tema Radost Isusova uskrsnuća, otvore mapu Isusovo uskrsnuće i samostalno riješe kratki kviz – novi, ne onaj s prošlog sata.
4. Na ovoj poveznici nalazi se pjesma „Kriste u tvoje ime“. Mogu je slušati i pjevati jer im je poznata. https://www.youtube.com/watch?v=zz34pOYrBik
5. Radni list nalazi se u prilogu; neka promatraju predloženi radni list i pokušaju ga nacrtati u bilježnicu. Tema je uskrsni običaji. To neka bude i zadaća za poslati vjeroučitelju u inbox.
VAŽNO!!! Zadaće šaljite isključivo meni osobno na privatnu adresu, „PRIVATE MESAGE“ Vjeroučitelj se tek snalazi na ovim društvenim mrežama. Znači, ne kao komentar na objavu, nego izravno meni jer tada samo ja vidim vašu zadaću i nitko drugi. Oprostite što lutam sa obavijestima. I mene drugi usmjeravaju kako je ispravno. ZADAĆE U TJEDNU U KOJEM JE NASTAVA TREBA POSLATI DO KRAJA TJEDNA U PETAK (do 20 h). Vjeroučitelj će nakon toga u e dnevnik upisati bilješke za taj tjedan.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj đakon Ivan.
Nastavna jedinica: Food
Dragi moji prvašići, na poveznici pogledajte današnji zadatak i riješite zadatke. https://youtu.be/7sYLIDDUFXc
Kao i uvijek kada učimo nove riječi, nacrtajte ih u bilježnicu i napišite nazive ispod njih.
ROK je petak, 03.04.2020.g.
Potrebno uslikati udžbenik i bilježnicu te poslati.
DOPUNSKA NASTAVA - HRVATSKI JEZIK
Tema: Radost Isusova uskrsnuća
Nastavna jedinica: Isusovo uskrsnuće
Pozdrav i poštovanje učenicima i roditeljima!
Upute, aktivnosti i zadatci:
1. Danas dragi roditelji i učenici razmišljamo o najvažnijem kršćanskom blagdanu USKRSU. Smisao vjeronauka u školi i župi. Radost našeg života jest da već sada vjerujemo u Isusovo uskrsnuće koje je zalog i nada našeg uskrsnuća i vječnog života.
2. Poštovani roditelji u prilogu koji vam dostavljam imate tekst o Isusovu uskrsnuću, ali ako se tog događaja i sami sjećate možete ga svojoj djeci ispripovjediti po sjećanju. Ako želite možete prvo pročitati tekst pa nakon toga s djecom porazgovarati o njegovu sadržaju…
3. Učenici neka samostalno pročitaju tekst u udžbeniku na str.75 te odgovore na pitanje koje se nalazi oblaku iznad anđela.
4. Digitalni udžbenik 7.tema Radost Isusova uskrsnuća, otvore mapu Nedjelja uskrsnuća i samostalno riješe kratki kviz.
5. Na ovoj poveznici imate vrlo jednostavan interaktivni kviz na temu Isusovog uskrsnuća… Neka učenici zaigraju ovi igru vrlo je privlačna i jednostavna. https://wordwall.net/hr/resource/484997/vjeronauk/uskrsnu%C4%87e
6. Dragi roditelji pred sobom imate prilog- sliko priča. Učenici trebaju naučiti čitati ovu sliko priču.
7. Zadaća za poslati radna bilježnica str.58-59.
VAŽNO!!! Zadaće šaljite isključivo meni osobno na privatnu adresu, „PRIVATE MESAGE“ Vjeroučitelj se tek snalazi na ovim društvenim mrežama. Znači, ne kao komentar na objavu, nego izravno meni jer tada samo ja vidim vašu zadaću i nitko drugi. Oprostite što lutam sa obavijestima. I mene drugi usmjeravaju kako je ispravno. ZADAĆE U TJEDNU U KOJEM JE NASTAVA TREBA POSLATI DO KRAJA TJEDNA U PETAK (do 20 h). Vjeroučitelj će nakon toga u e dnevnik upisati bilješke za taj tjedan.
U prilogu dostavljam materijale za rad.
Pozdrav 1 razred!
Pripremu za programiranje smo odradili pa je vrijeme da zaronimo u programiranje. Programiranje je postupak davanja naredbi računalu ili u našem slučaju kornjači kako treba nešto napraviti. Da bismo pokrenuli kornjaču u Google pretraživač upišemo „korni“.
Nakon pritiska na prvu poveznicu otvara nam se Početni zaslon u kojem odaberemo „Korni 1“ i nakon toga „Osnovni okret“
Ispod se nalazi izgled programa „Korni“. Taj nam program služi kako bismo naučili osnovne korake u programiranju na zabavan način. Kornjača se kreće prema naprijed (tamo gdje joj je glava). Kako bismo ju natjerali da napravi korak naprijed pored gumba idi u prazan prostor upišemo koliko koraka kornjača treba napraviti i kliknemo naprijed. Treba pripaziti kornjača radi dosta velike korake stoga za početak probajte sa 50 koraka kako biste stekli dojam koliki korak ima kornjača. Osim naprijed i nazad kornjača se može okretati udesno (za 90 stupnjeva) i ulijevo (za 90 stupnjeva). Tu su još i okreti PLIJEVO i PDESNO koji okreću kornjaču za 45 stupnjeva. Naredba GORE podiže kornjaču te ona više ne može crtati nakon toga sve dok ne pritisnemo naredbu DOLJE koja ju spušta nazad na papir. Odabirom boje možemo birati u kojoj boji će kornjača crtati.
Vaš zadatak je pomoću Kornija nacrtati crni kvadrat, plavi trokut i crveni pravokutnik. Svoje crteže pošaljite putem privatne poruke na Yammeru nakasnije do petka (4.3.2020.).
Hvala.
Dragi učenici, poštovani roditelji započeo je novi tjedan! SRETNO I USPJEŠNO U NOVOM TJEDNU!
ZADATCI ZA PONEDJELJAK , 30.3.2020.
Nastavna jedinica: Checkpoint 4
Dragi učenici!
Današnji zadatak pogledajte na poveznici https://youtu.be/lFWrig59CGA .
Materijal je izradila kolegica, Martina Jeren, te nam je dozvolila da ga iskoristimo u našoj nastavi.
ROK je utorak 31.03.2020.g.
Potrebno sve uslikati i poslati.
Tema: Proslava Isusove muke, smrti i uskrsnuća
Nastavna jedinica: Veliki Petak - Isus raspet na križu, likovno izražavanje
Pozdrav i poštovanje učenicima i roditeljima!
Upute, aktivnosti i zadatci: Vrijedi za sve učenike uz pomoć roditelja
1. Dragi roditelji, uz vašu svesrdnu pomoć dok su vas slušali s vama razgovarali, izrezivali, redali i lijepili sličice, djeca su sigurno naslutila o kakovim tajnama se govori u našoj vjeri. Tajnama koje život znače. Danas ćemo o tomu progovoriti na drugačiji način, jednostavniji i njima zanimljiviji.
2. Otvorite digitalni udžbenik i pronađite 7.temu RADOSTI ISUSOVA USKRSNUĆA. Ovdje imamo desetak interaktivnih vježbi. Otvorite one s naslovom Kviz: Posljednja večera i Isus raspet na križu. To učenici znaju sami riješiti jer takve zadatke radimo na satima.
3. Ako netko od vas još nije bio na tim stranicama evo kratke upute. U udžbeniku iz vjeronauka na prvoj korici s unutarnje strane u lijevom donjem kutu nalaze se upute za pristup digitalnim sadržajima. Dobro ih i pažljivo pročitajte te ih slijedite. Ne možete se prijaviti ako točno ne upišete korisničko ime i lozinke i to svaki znak.
4. Ukoliko ipak ne možete pristupiti digitalnim sadržajima neka djeca pogledaju drugi dio animiranog filma, od 17 minute, „Posljednja večera“ na poveznici… https://www.youtube.com/watch?v=OljKfIej4u8
5. Za sintezu svoga rada neka učenici nacrtaju u svojoj bilježnici, po izboru, barem dvije postaje križnog puta. Naslov u bilježnici Isus raspet na križu.
6. To je i zadaća koju možete poslati u moj inbox. Hvala na suradnji.
VAŽNO!!! Zadaće šaljite isključivo meni osobno na privatnu adresu, „PRIVATE MESAGE“ Vjeroučitelj se tek snalazi na ovim društvenim mrežama. Znači, ne kao komentar na objavu, nego izravno meni jer tada samo ja vidim vašu zadaću i nitko drugi. Oprostite što lutam sa obavijestima. I mene drugi usmjeravaju kako je ispravno. ZADAĆE U TJEDNU U KOJEM JE NASTAVA TREBA POSLATI DO KRAJA TJEDNA U PETAK (do 20 h). Vjeroučitelj će nakon toga u e dnevnik upisati bilješke za taj tjedan.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj đakon Ivan.
Prilog: postaje križnoga puta
Nastavna jedinica: The lion and the mouse
1. Pogledaj i pažljivo poslušaj priču o lion (lavu) i mouse (mišu) https://youtu.be/UyRYTAtfxSA
2. Nakon priče - Make puppets (napravi lutkice) – možeš napraviti od bilo čega što imaš kod kuće. - papir, štapić za ražnjiće, olovka, papirnati tanjur, za oči čepovi... Pusti mašti na volju. Kad napraviš lutkice uslikaj i pošalji mi da ih vidim. Vjerujem da će biti jako lijepe i zanimljive.
3. Odglumi priču s bratom, sestrom, nekim od ukućana, snimi kratki filmić i pošalji mi. (naravno, može i na hrvatskom)
ROK je petak, 27.03.2020.g.
Nastava na daljinu - ZADATCI za ČETVRTAK, 26. 3.2020.
Dragi učenici! Evo zadataka za srijedu,25.03.2020.
Nastavna jedinica: Veliki Petak - Isus raspet na križu
Pozdrav i poštovanje učenicima i roditeljima!
Upute, aktivnosti i zadatci: Vrijedi za sve učenike uz pomoć roditelja
1. Dragi roditelji vi ste u ovom obliku nastave zapravo prvi vjeroučitelji svojoj djeci. Vjerujem da odavno niste u svom domu toliko razgovarali o vjeri, o Bogu i njegovu Sinu Isusu Kristu. U ovo sveto vrijeme mislim da imate i privilegij djetetu otvarati duhovne oči kako bi zavoljeli sebe, bližnje i dobroga Boga koji nam je uvijek blizu, osobito u vremenima nevolja kao što su ova koja proživljavamo.
2. Dragi roditelji u privitku sa vam poslao osnove misli o danima koje slavimo u Velikom tjednu. Pročitajte im tekstove o Cvjetnici , Velikom četvrtku i Velikom petku.
3. Razgovarajte s njima o onomu što ste pročitali. Ispripovijedajte im nešto o vjerskim i narodnim običajima vezanim uz te dane.
4. Neka učenici pročitaju tekstove u udžb. str.74. Neka vam svojim riječima kažu što su shvatili i razumjeli.
5. U radnoj bilježnici na str. 79 u prilogu br.6 imate naziv ove nastavne jedinice: Isus raspet na križu. Prilog ima 6 sličica. Njih treba izrezati te zalijepiti u istu radnu bilježnicu na str.60 te ih poredati pa zalijepiti po ispravnom rasporedu.
6. To je i zadaća koju možete poslati u moj inbox. Hvala na suradnji.
VAŽNO!!! Zadaće šaljite isključivo meni osobno na privatnu adresu, „PRIVATE MESAGE“ Vjeroučitelj se tek snalazi na ovim društvenim mrežama. Znači, ne kao komentar na objavu, nego izravno meni jer tada samo ja vidim vašu zadaću i nitko drugi. Oprostite što lutam sa obavijestima. I mene drugi usmjeravaju kako je ispravno. ZADAĆE U TJEDNU U KOJEM JE NASTAVA TREBA POSLATI DO KRAJA TJEDNA U PETAK (do 20 h). Vjeroučitelj će nakon toga u e dnevnik upisati bilješke za taj tjedan.
Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Ivan
Dobro jutro 1 razred!
I dalje nastavljamo s našim vježbama razvijanje logike.
Za vas sam pripremio jedan radni listić s nekoliko novih rebusa, slagalicom i kućicom.
Pokušajte riješiti najkasnije do četvrtka (26.3.2020.) te mi rješenja pošaljite u privatnoj poruci.
Sretno s rješavanjem.
Dragi moji učenici, evo zadatci za utorak, 24.03.2020.
Sjetite se kako smo učili i ponavljali: JA TO MOGU, JA TO HOĆU, JA TO ŽELIM...!!!!
Dragi učenici, poštovani roditelji , evo zadataka za ponedjeljak,23.03.2020.
Do potrebnih uputa i materijala možete doći klikom na Opširnije.
Zadatci za petak, 20.3.2020. nalaze se u priloženom dokumentu do kojega možete doći klikom na Opširnije.
Nastavna jedinica: Smiles Magazine 4 Our World/ Time for CLIL
1. Jeste li kada čuli za zemlje koje se zovu Australija, Španjolska i Kina? Znate li gdje se nalaze? Uz pomoć roditelja potražite ih na karti svijeta.
2. Otvori udžbenik na stranici 58. Slušaj i pokazuj u udžbeniku. (za video klikni na link https://youtu.be/54_LjTiKmvg )
3. U zadatku 2 na stranici 59, divlje životinje oboji green, a kućne ljubimce red.
4. Nacrtaj svoju najdražu životinju.
5. Poslušaj pjesmicu i nauči ju pjevati. https://youtu.be/54_LjTiKmvg
Rok za izvršavanje zadataka je utorak, 24.03.2020.g.
Molim povratnu informaciju slati privatnom porukom.
Proslava Isusove muke, smrti i uskrsnuća Posljednja večera s učenicima
Pozdrav i poštovanje učenicima i roditeljima!
Aktivnosti i zadatci: Vrijedi za sve učenike uz pomoć roditelja
1. Ponovite s roditeljima gradivo o Cvjetnici
2. Pogledajte u udžb. str.73 umjetničku sliku L. da Vincia Posljednja večera. Roditelji razgovarajte s djetetom što vidi na slici? Kako se zove učitelj oko kojega su se okupili učenici? Sjeća li se nekih imena dvanaestorice Isusovi učenika? Što vide na stolu? Zašto su se okupili?
3. Pročitajte tekst o Posljednjoj večeri s učenicima u udžb. str 73. Jesu li im poznate ove riječi iz Biblije? Gdje su ih čuli? Na svetoj misi. Zato je svaka sveta misa spomen na Isusovu posljednju večeru i obnavljanje te večere pod prilikama kruha i vina koji u misi snagom Isusovih riječi koje svećenik izgovara postaju Isusovo Tijelo i njegova Krv. Na misu dolazimo Boga slaviti i zahvaljivati mu što možemo biti njegovi prijatelji. Na misi on je s nama.
4. Na ovoj poveznici učenici preko mogu pogledati animirani film o ovoj temi. Nek pogledaju prvih 17 minuta. Drugi dio idući tjedan. https://www.youtube.com/watch?v=OljKfIej4u8
5. U radnoj bilježnici str. 55 riješi dva zadatka. Kad odgovoriš, fotografiraj stranicu i pošalji vjeroučitelju na Yamer putem komentara na ovoj stranici s koje čitaš ove upute.
Povratnu informaciju: zadaću i osvrt na svoj rad s djetetom i svoje prijedloge možete poslati preko Yammera – kroz komentar. Svako Vam dobro. Božji blagoslov na vas zaziva vjeroučitelj i đakon Ivan.
Dragi moji prvašići,
Danas nam je prvi sat online nastave engleskog jezika. Vidim da se i vi i vaši roditelji snalazite sa ostalim predmetima pa se nadam da sa engleskim također neće biti problema.
Današnji sat od vas traži da budete kreativni. Molim roditelje da ne rade umjesto djece, pustite ih da rade sami.
1. Jeste li kada bili u Zoološkom vrtu? Gdje? Kada? Koje životinje ste tamo vidjeli?
2. Otvori udžbenik, stranica 98. i pogledaj životinje na toj stranici. Poznaš li ih sve? Kako se zovu na hrvatskom?
3. Poslušaj, ponovi i pokaži u udžbeniku.
https://drive.google.com/open?id=1GSzkpcf1bQ-5cWZcq_2yld_t0M_iETEL
4. Udžbenik, stranica 99, zadatak 2 - pogledaj sličice i spoji životinje sa njihovom smjenom.
5. Od plastelina napravi svoj Zoološki vrt.
https://belladia.typepad.com/.a/6a00d8341cc08553ef010536cda436970c-800wi
Rok za prva četiri zadatka je do kraja dana danas. Rok za peti zadatak je do srijede, 25.03.2020.g
Do zadataka možete doći klikom na Opširnije.
Napomena : DANAS RIJEŠI ZADATAK POSTAVLJEN ZA utorak,17.03.
Dragi moji učenici: Sretno i uspješno!
Pozdravljaju vas učiteljice Marjana i Martina!
*Prezentacija preuzeta sa stranice RN
Nekoliko jednostavnih zadataka za vježbu i razvijanje logike. Rebusi i jednostavni zadatak crtanja. Molio bih da se zadaci riješe do petka 20.3.2020.
Hvala
Proslava Isusove muke, smrti i uskrsnuća Nedjelja Cvjetnica
Pozdrav i poštovanje učenicima i roditeljima!
Zadatak: Vrijedi za sve učenike uz pomoć roditelja/asistentice
1. Čitanje kratkog teksta o Cvjetnici
2. Razgovor o pročitanom
3. Radni list
4. Potvrda učenika ili roditelja da su bili aktivni u predloženim aktivnostima putem ove društvene mreže Yammer, bilo svojim osvrtom, prijedlogom za rad i sl.
U prilogu se nalaze materijali za rad. Potrebno je kliknuti na opciju Opširnije.
Zadatci za utorak 17.3.2020 nalaze se u Word dokumentu s odgovarajućim objašnjenjima.
Uz zadatke obvezno pratiti program HRT 3 pod nazivom "Škola na Trećem" od 8 do 10 sati.
Klikom na opširnije otvorit će vam se dokument.
Klikom na Opširnije, otvorit će vam se potrebni dokumenti.