Mali osobni projekt za 8a. razred iz katoličkog vjeronauka
Tema: Tajna svijeta i čovjeka u svjetlu Biblije
Vrijeme trajanja projekta: 21.04.-08.05.2020.
Vrijeme predaje projekta vjeroučitelju: 08. svibnja 2020.
Provjera kreativno istraživačkih sposobnosti bit će vrednovani kroz navedeni mali projekt BROJČANOM OCJENOM
Pozdrav i poštovanje učenicima osmog razreda i njihovim roditeljima!
Upute, aktivnosti i zadaci!
1. Odgojno obrazovni ishodi: učenik, otkriva, istražuje, prepoznaje i objašnjava poruku biblijskih tekstova o stvaranju svijeta i čovjeka iz Knjige Postanka te prepoznaje kako Biblija tumačena kroz učiteljstvo Crkve predstavlja ključ za razumijevanje egzistencije vjernika. Učenik prepoznaje znanstveni vjerski govor u temi o stvaranju svijeta i čovjeka.
2. Korelacija teme s informatikom, hrvatskim jezikom
3. Minimalni troškovi: korištenje interneta, mobitela. Trajanje malog osobnog projekta tri tjedna, od 20.04.-08.05.2020.
4. Projekt se provodi kroz nastavu na daljinu u suradnji s roditeljima. Izvor za rad: Vjeronaučni udžbenik, i internet pretraga stranica na kojima ima materijala za ovu temu.. Osobito korištenje vjeronaučnog portala za učenike osnovne škole – osmi razred. Prikupljene, odabrane sadržaje učenici koriste tako da stvore digitalnu mapu ili ih iskoriste za power point prezentaciju. Uz svaku odabranu pod temu pronalaze i primjerenu umjetničku sliku ili fotografiju koja daje jasniju sliku opisa izabrane teme: stvaranje svijeta i čovjeka, prvi grijeh, bratoubojstvo, opći potop, babilonska kula…
5. Za lakše ostvarivanje zacrtanog plana redovna komunikacija s vjeroučiteljem i davanje povratnih informacija: putem yammera, vibera, telefona ili neki drugi dostupni način.
6. Završni rad kao digitalna mapa ili pps prezentacija neka se pošaljepreko društvene mreže yammer u inbox vjeroučitelja. Ako bude moguće o radu možemo razgovarati i predstaviti ga putem ZOOM platforme.
7. Vrednovanje projekta ima više etapa. Tijekom rada formativno vrednovanje za učenje kroz povratnu informaciju i prijedloge za unapređivanje učenja te na kraju dogovorenog termina vrednovanje naučenog brojčanom ocjenom kao rezultat uspješno provedenog projekta i ostvarenja ishoda.