preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antun Gustav Matoš Tovarnik

Login
Rasporedi

• Raspored sati

Raspored zvona

Čestitka za Dan škole

Zadruga Suncokret

Obavijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
VJERONAUK, 21.4.2020.
Autor: Ana Koncul, 21. 4. 2020.

Mali osobni projekt za 8a. razred iz katoličkog vjeronauka

Tema: Tajna svijeta i čovjeka u svjetlu Biblije

 

Vrijeme trajanja projekta: 21.04.-08.05.2020.

Vrijeme predaje projekta vjeroučitelju: 08. svibnja 2020.

 

Provjera kreativno istraživačkih sposobnosti bit će vrednovani kroz navedeni mali projekt BROJČANOM OCJENOM

Pozdrav i poštovanje učenicima osmog razreda i njihovim roditeljima!

 

Upute, aktivnosti i zadaci!

1. Odgojno obrazovni ishodi: učenik, otkriva, istražuje, prepoznaje i objašnjava poruku biblijskih tekstova o stvaranju svijeta i čovjeka iz Knjige Postanka te prepoznaje kako Biblija tumačena kroz učiteljstvo Crkve predstavlja ključ za razumijevanje egzistencije vjernika. Učenik prepoznaje znanstveni vjerski govor u temi o stvaranju svijeta i čovjeka.

2. Korelacija teme s informatikom, hrvatskim jezikom

3. Minimalni troškovi: korištenje interneta, mobitela. Trajanje malog osobnog projekta tri tjedna, od 20.04.-08.05.2020.

4. Projekt se provodi kroz nastavu na daljinu u suradnji s roditeljima. Izvor za rad: Vjeronaučni udžbenik, i internet pretraga stranica na kojima ima materijala za ovu temu.. Osobito korištenje vjeronaučnog portala za učenike osnovne škole – osmi razred. Prikupljene, odabrane sadržaje učenici koriste tako da stvore digitalnu mapu ili ih iskoriste za power point prezentaciju. Uz svaku odabranu pod temu pronalaze i primjerenu umjetničku sliku ili fotografiju koja daje jasniju sliku opisa izabrane teme: stvaranje svijeta i čovjeka, prvi grijeh, bratoubojstvo, opći potop, babilonska kula…

5. Za lakše ostvarivanje zacrtanog plana redovna komunikacija s vjeroučiteljem i davanje povratnih informacija: putem yammera, vibera, telefona ili neki drugi dostupni način.

6. Završni rad kao digitalna mapa ili pps prezentacija neka se pošaljepreko društvene mreže yammer u inbox vjeroučitelja. Ako bude moguće o radu možemo razgovarati i predstaviti ga putem ZOOM platforme.

7. Vrednovanje projekta ima više etapa. Tijekom rada formativno vrednovanje za učenje kroz povratnu informaciju i prijedloge za unapređivanje učenja te na kraju dogovorenog termina vrednovanje naučenog brojčanom ocjenom kao rezultat uspješno provedenog projekta i ostvarenja ishoda.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju