6. i 7. r
HJ (dvosat)
Djedi i repa (priča, tema, likovi) – obr.
Čitanka, str.48
Pročitati priču Djed i repa
Nakon čitanja napisati u bilježnicu naslov djela, temu i likove.
Nakon toga pismeno odgovoriti na pitanja (3) sa stranice 49.
6.r
MAT Množenje brojeva - ponavljanje
Riješiti zadatke zadane u bilježnicu
PID
Pročitati (uz pomoć) nastavne sadržaje iz udžbenika na temu Promet te riješiti zadatke na str. 98. i 99.
TK – Vježbe vizualne percepcije
Nastavni listići – u prilogu
7.r
D. K.
MAT – Brojevi do 100 – ponavljanje
Zadatci zadani u bilježnicu – napisati brojeve riječima i brojevne riječi znamenkama
PRIRODA – Ponavljanje sadržaja – Živa i neživa priroda
Nacrtati u bilježnicu mentalnu mapu: podjela prirode na živu i neživu, napisati što obuhvaća živu, a što neživu prirodu. Koristiti što više boja
M. P.
MAT – Množenje brojeva - ponavljanje
Vježbati tablicu množenja s dosad naučenim brojevima
PRIRODA – Ponavljanje sadržaja – Živa i neživa priroda
Nacrtati u bilježnicu mentalnu mapu: podjela prirode na živu i neživu, napisati što obuhvaća živu, a što neživu prirodu. Koristiti što više boja.
2. r (T. P.)
HJ
Pisanje i čitanje naučenih slova – pon. i vjež.
Ponavljanje – slovo S, radna bilježnica
MAT – Brojevi do 10 - ponavljanje
Radna bilježnica; Brojevi do 10 – broj 6
PID
Naučiti dane u tjednu
Svi razredi – SAT RAZREDNIKA
Povodom svjetskog dana voda – osmisliti i nacrtati crteže na kojem je prikazana neka voda u prirodi (to može biti rijeka, potok, jezero…) koja nije onečišćena djelovanjem ljudske ruke te kako izgleda priroda oko te vode te crtež na kojem je voda onečišćena djelovanjem ljudske ruke te kako izgleda priroda oko takve vode.
Prilozi će vam se otvoriti klikom na Opširnije.
Rad iz Sata razrednika treba biti završen do idućeg Sata razrednika, a to je ponedjeljak 23. 3.