Draga djeco, poštovani roditelji,
uspješno smo odradili prvi tjedan nastave na daljinu, bili ste vrijedni i aktivni, ponosna sam na vas.
Sada idemo u novi tjedan, nadam se jednako uspješan.
Ovo su zadatci za ponedjeljak, 23.3., radimo po našem uobičajenom rasporedu za ponedjeljak.
SVI RAZREDI
HRVATSKI JEZIK – DVOSAT
Mali patuljak (priča) – obrada
U prilogu imate priču „Mali patuljak koji je morao ostati kući“.
(priču je napisala Susan Perrow, a prevela Maja Marčinko, preuzeta je s facebook stranice Kreativni pristup lektiri).
Zamolite nekog od roditelja da vam ju pročita. Priča je terapeutska, govori o malome patuljku koji je bio tužan jer mora ostati kući, baš kao i vi sada kada izvodimo nastavu na daljinu.
Koliko god je bio tužan, uspio je iz ove situacije izvući nešto pozitivno. Kako, saznat ćete iz priče.
Nadam se da ćete i vi postupiti kao mali patuljak.
Osim čitanja/slušanja vaš zadatak je da na posljednje dvije prazne crte u priči nadopišete ono što „Patuljak može _______“, odnosno napišete dvije aktivnosti koje vi možete raditi od kuće, a koje vas vesele. To napišite u bilježnicu – naslov priče i dvije zadane rečenice.
MATEMATIKA
3. r (T. P.)
Brojevi do 10
Nacrtati u bilježnicu 7 kružića, 6 trokutića, 8 kvadratića, 5 zvjezdica, 3 cvjetića.
6. r (I. P.)
MNOŽENJE BROJEVA
Nakon uspješno savladanih sadržaja množenja brojeva s 0, 1, 2 , 5 i 10, krećemo dalje. Na redu je množenje brojem 3.
U udžbeniku Moj mali matematički svijet 2 (2.dio) na 69. stranci riješiti zadani zadatak.
Za računanje se možeš poslužiti uzastopnim zbrajanjem, kako smo to dosada činili i na nastavi. Kada upišeš sve umnoške, trebaš u bilježnicu napisati naslov „Množenje s 3“ i onda redom pisati račune u stupac, kako smo to dosada radili i na nastavi. Dakle:
0 ● 3 =
1 ● 3 =
2 ● 3 =
…
I tako do broja 10, a zatim zamijeniti mjesta faktorima i ponovno izračunati:
3 ● 0 =
3 ● 1 =
3 ● 2 =
…
I tako do 10 ● 3 =
7. r
MATEMATIKA
U prilogu su slike preuzete s web stranice WordWall -a, na kojoj su interaktivni nastavni sadržaji. Preko te stranice smo već radili sadržaje za Jesne i niječne rečenice i jako vam se svidjelo.
U svakom trenutku možete i preko te web stranice rješavati zadatke/edukativne igre koje vam se sviđaju.
Ove zadane zapiši u bilježnicu (zadano iz lijevoga stupca pridruži zadanome iz desnoga stupca), NE TREBA biti u boji kako je na slikama.
Prema inicijalima u nazivu ćete prepoznati koji zadatci su za koga od vas dvoje.
PRIRODA I DRUŠTVO
3. r (T. P.)
Nastavljamo raditi Dane u tjednu i Jučer, danas, sutra.
Nastavni listić (PID 3.r DANI U TJEDNU) koji treba riješiti je u prilogu, zadatke prepisati u bilježnicu.
6.r (I. P.)
Prometetni znakovi
Nastavni listić (PID 6. r PROMETNI ZNAKOVI) je u prilogu. Odgovore s nastavnog listića prepisati u bilježnicu.
7.r
PRIRODA
Nastavljamo zadatak s vodama. Dobili ste prošli tjedan PowerPont projekciju „Važnost vode za život ljudi“
Trebalo ju je pregledati i odgovoriti na pitanja iz kviza usmeno. Sad, kad ste to učinili u bilježnicu treba napisati naslov:
Važnost vode za život ljudi
te prepisati ove sadržaje (preuzete iz PPT projekcije):
Voda nam služi za
- Piće
- Osobnu higijenu
- Navodnjavanje u poljoprivredi
- Plovidbu
- Rekreaciju – sport i zabavu
- Za dobivanje soli (slana voda)
Prepisane sadržaje naučiti!
SAT RAZREDNIKA
SVI RAZREDI
Već sam spominjala, sutra (22.3.) je Svjetski dan voda.
Imali ste zadatak od prošlog tjedna da nacrtate 2 crteža, onečišćenu i čistu vodu u prirodi.
Zadatke mi pošaljite kao i sve dosada, a današnja tema nam je Važnost tjelovježbe.
Više puta smo razgovarali o tome, a sigurna sam i da vam nastavnik iz tjelesnog stalno ponavlja zašto je važno vježbati.
Ukratko o tome imate napisano u prilogu pod nazivom „Važnost tjelovježbe za djecu“
Zamolite roditelje da vam pročitaju, a zatim imate zadatak za sutra ujutro:
nakon buđenja, umivanja, pranja ruku i zubi odraditi vježbe za razgibavanje, onako kako to radite na tjelesnom. Svaki član obitelji je dobrodošao da sudjeluje s vama u vježbanju. Ako vam se ovaj zadatak svidi, a nadam se da hoće, radite ga svako jutro!
Molim slikovne dokaze!
TEHNIČKA KULTURA:
Česta nastavna tema iz Tehničke kulture nam je praktični rad.
Zadatak za danas je da pospremite i očistite svoje radno mjesto. Čisto radno mjesto je jako važno i inače, a posebno u ovo vrijeme.
Važno je da znate kako ispravno rukovati sredstvima za čišćenje (one koje smijete koristiti, npr.sredstvo za pranje stakla) .
To smo već radili u školi, ali ako ste malo zaboravili zamolite roditelje da vam pomognu.
Sretno, draga djeco, budite mi zdravi i vrijedni!