Draga djeco, poštovani roditelji,
Ovo su aktivnosti koje radite u UTORAK, 31. ožujka:
TEHNIČKA KULTURA
6. i 7.r
Nastavak rada od jučer, izrada scenske lutke (žaba ili leptir)
HRVATSKI JEZIK
3. r
Pisanje naučenih slova – pon. i vjež.
Radna bilježnica, str. 40. i 41. (nacrtati i ukrasiti veliko tiskano slovo K te napisati jedan redak velikog slova K u crtovlje).
Napisati 2 reda velikog tiskanog slova K u pisanku.
PRIRODA I DRUŠTVO
6.r
Ponavljamo i dalje Promet, odnosno ponovit ćeš svoje znanje o prometnicama.
Učili smo to iz prirode, ali i kada smo rješavali onu našu veliku bojanku o prometu.
Ono što je najvažnije znati, pročitat ćeš u prilogu „6. r I. P. Prometnice“ te sadržaje prepisati u bilježnicu.
DRUŠTVO
Zadnji put smo ponovili stanovništvo RH. Znate koje je većinsko stanovništvo naše domovine, koje manjine žive kod nas te koje je službeno pismo i jezik.
Svoje znanje utvrdite uz pomoć PPT projekcije Stanovništvo RH koja se nalazi u prilogu, a koja je preuzeta sa stranice Razredna nastava, udruge Zvono.
MATEMATIKA
3. r
U prilogu je NL s brojevima od 1 do 9.
Zadatak je svaki broj obojiti i ukrasiti koristeći što više boja.
Nakon što je napravljen, nastavni listić zalijepiti u blizini radnog mjesta kod kuće.
6. r.
Nakon uspješno savladanih sadržaja množenja brojeva s 0, 1, 2 , 5, 10 i 3, krećemo dalje. Na redu je množenje brojem 4.
Nastavni listić s obradom teme i zadatcima je u prilogu (6.r I. P. MAT Množenje s 4).
7. r
D. K.
Radni brojevi do 100 – pon. i vjež.
Nastavni listić s uputama i zadatcima je u prilogu (D. K. MAT Redni brojevi – pon. i vjež.)
M. P.
Množenje brojeva – zadatci riječima – vježbanje i ponavljanje
Nastavni listić s uputama i zadatcima je u prilogu (M. P. MAT Množenje – zadatci riječima)
Budite mi vrijedni!