AKTIVNOSTI ZA ČETVRTAK, 26.03.2020.
Glazbena kultura
Nastavna jedinica: Glazbala s tipkama – čembalo, glasovir i čelesta (obrada)
Aktivnosti:
1. Slušanje glazbenog primjera J.P.Rameau: Tamburin (digitalni udžb. str.60) -zapisati ime skladatelja i skladbe!
Zadatci tijekom slušanja (pismeno)i:
3. Slušanje glazbenog primjera F.Chopin: Poloneza u As duru (digitalni udžb. str.61) -zapisati ime skladatelja i skladbe
Zadaci tijekom slušanja (pismeno):
a) Odredite glazbenu mjeru!
b) Je li melodija većeg ili manjeg opsega?
c) Je li izraženija melodija u skladbi ili pratnja?
d) Odredi izvedbenu ulogu glazbala (solistička, komorna ili orkestralna)
4. Na str.61 u udžbeniku pročitati tekst o glasoviru i odgovoriti pismeno na pitanja:
a) Kako nastaje ton na glasoviru?
b) Što je pijanino?
c) Čemu služe pedale na glasoviru?
d) Što je akord?
5. Pogledati videozapis Michael Jackson: Bad, obr. Petar Bence („najbrži svjetski pijanist“ u Guinessovoj knjizi rekorda). Zadatak tijekom gledanja/slušanja je opisati način i tehniku sviranja (izrazito zahtjevno, brzo i skokovito – virtuozno)
6. Slušanje glazbenog primjera P. I. Čajkovski: Ples šećerne vile (ulomak iz baleta Orašar) -digitalni udžb. str.60) - zapisati ime skladatelja i skladbe!
Zadaci tijekom slušanja (pismeno):
a) Opiši ton glazbala!
b) Kakav ugođaj u skladbi stvara zvuk čeleste?
c) Odredi izvedbenu ulogu glazbala (solistička, komorna ili orkestralna)!
7. Pročitati tekst o čelesti u udžbeniku na str.60 i odgovoriti pismeno na pitanja:
a) Kako nastaje ton na čelesti?
b) Kada se prvi puta pojajavljuje čelesta u umjetničkoj glazbi?
Vrednovanje za učenje
KVIZ
Odgovorite pismeno naizmjenično tvrdnjom TOČNO/NETOČNO:
Svoje radove poslikati i poslati meni osobno do ponedjeljka 30.ožujka 2020. do 14.00 sati.
Ako nešto nije jasno slobodno me kontaktirajte