Mali osobni projekt za 3. razred iz katoličkog vjeronauka
Tema: Poznati blaženici i sveci u crkvenoj godini
Vrijeme trajanja projekta: 21.04.-08.05.2020.
Vrijeme predaje projekta vjeroučitelju: 08. svibnja 2020.
Provjera kreativno istraživačkih sposobnosti bit će vrednovani kroz navedeni mali projekt BROJČANOM OCJENOM
Pozdrav i poštovanje učenicima trećeg razreda i njihovim roditeljima!
Upute, aktivnosti i zadaci!
1. Odgojno obrazovni ishodi: Učenik prikuplja, istražuje, prepoznaje i objašnjava osnovne kršćanske molitve kako bi s razumijevanjem sudjelovao u molitvenim i drugim liturgijskim slavljima. Učenik odabire i tumači zašto je važno poznavati ljude koji su nasljedovali Isusa Krista i njegov život.
2. Korelacija teme s informatikom, hrvatskim jezikom i likovnom kulturom.
3. Minimalni troškovi: papiri, olovka, list iz mape, te korištenje interneta…trajanje malog osobnog projekta tri tjedna, od 20.04.-08.05.2020.
4. Projekt se provodi kroz nastavu na daljinu u suradnji s roditeljima. Izvori za rad: Vjeronaučni udžbenici, molitvenici, životopisi svetaca i internet pretraga stranica koje nude biografije kršćanskih velikana. Osobito korištenje vjeronaučnog portala za učenike osnovne škole. Temeljne podatke o svecima i blaženicima te njihove fotografije zapisuju i oblikuju u programu WORD te ih u preporučenom fontu „lijepe“ u dokument, ispisuju i raspoređuju na mjestu koje su predvidjeli na plakatu. Mogu prirediti i digitalnu mapu.
5. Za lakše ostvarivanje zacrtanog plana redovna komunikacija s vjeroučiteljem i davanje povratnih informacija: putem yammera, vibera, telefona ili neki drugi dostupni način.
6. Završni rad: digitalna mapa ili poster – plakat bit će fotografiran i poslan preko društvene mreže yammer. Ako žele mogu rad poslati kao izrađenu digitalnu mapu. Ako bude moguće o njemu možemo razgovarati i predstaviti ga putem ZOOM platforme.
7. Vrednovanje projekta ima više etapa. Tijekom rada formativno vrednovanje za učenje kroz povratnu informaciju i prijedloge za unapređivanje učenja te na kraju dogovorenog termina vrednovanje naučenog ocjenom kao rezultat uspješno provedenog projekta i ostvarenja.