Utorak,21.04.2020.
Hrvatski jezik
Nastavna jedinica:Priča o stablu,Ivan Goleš-interpretacija priče
Razmisli malo o sljedećoj rečenici:"Čovjeku ne treba ni pola sata da posiječe jedno veće stablo ;a stablu je,da toliko naraste,bilo potrebno cijelo stoljeće"
-pročitaj priču u udžbeniku str.124. i 125.
-razmisli malo,kada se događa radnja ove priče
-koga je stablo mirno promatralo
-koja su pitanja mučila životinje
-kada im je stablo odgovorilo...
-prokomentiraj pitanja sa svojim ukućanima i pokušaj usmeno odgovoriti na njih
U svoju bilježnicu napiši školski rad i nadnevak.Prepiši naslov priče i ime pisca.
Prepiši sljedeće ispod naslova priče
Mjesto radnje:livada
Vrijeme radnje:rano proljeće
Likovi:stablo,ptice,vjeverica,mravi,Ivica,Ivičin djed,djedov djed...
Osobine likova:
Stablo:visoko,staro,mirno,strpljivo,znatiželjno,mudro
Ptice:nestašne,razigrane,cvrkutave
Vjeverica:živahna,brza,okretna
Mravi:vrijedni,zaposleni
Poruka:Čuvajmo prirodu! Ilustriraj dio priče.
Domaća zadaća:riješi zadatak u radnoj bilježnici str.106.Podsjeti se što je to monolog.Monolog je govor kojeg iznosi jedna osoba .
-fotografiraj i pošalji učiteljici na pregled u Yammer do 22.04.2020.do 12:00 sati
Matematika
Nastavna jedinica:Pisano množenje dvoznamenkastog broja jednoznamenkastim-ponavljanje
Danas ćemo ponoviti pisano množenje dvoznamenkastog broja jednoznamenkastim s prijelazom .Dolje imaš sliku s postupkom ,prisjeti se kako smo učili.Ponovi!
Domaća zadaća:u bilježnicu izračunaj sljedeće zadatke
Pisano pomnoži:
-27 puta 3,45 puta 3,82 puta 4, 95 puta 5, 67 puta 3, 54 puta 6, 29 puta 5,87 puta 4,34 puta 5 i 76 puta 6.
Fotografiraj i pošalji do 22.04.2020. do 12:00 sati.
TZK-prati i dalje HRT 3 i vježbaj s nama.
Likovna kultura
Nastavna jedinica:Površina/slikarska tekstura(kolaž papir iz časopisa,flomasteri
Zadaci za učenike:promotri upute koje se nalaze u donjem dijelu,Pogledaj kako je Bernard napravio čudovišta od kartonskih kutija i materijala kojeg imaš kod kuće,pokušaj i ti.Fotografiraj urađeno,pošalji do sljedećeg utorka(28.04.).Likovne radove ću ocijeniti i staviti na stranice škole.