Poštovani učenici! Danas idemo dalje s gradivom.
Današnja nastavna jedinica je „Svakodnevica i zabava starih Rimljana“
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu jedinicu na str. 162.-166.
Pritom obrati pozornost na:
-strukturu rimske obitelji i ulogu oca i majke
-„muške“ i „ženske“ poslove
-položaj djece
-vrste rimskih kuća za bogate i siromašne
-strukturu kuće bogatih Rimljana-patricija na str. 163.
-prehrambene navike, prejedanje i raskoš, vrste jela
-zabava u amfiteatru;gledanje gladijatorskih borbi
-strukturu amfiteatra na str. 166.
2. Odgovori na pitanja (isto prepiši) u svoju bilježnicu:
1. Objasni ulogu oca i majke u rimskoj obitelji i usporedi njihove uloge sa suvremenim dobom?
2. Služeći se ilustracijom rimske kuće, opiši njezinu strukturu i ulogu?
3. Usporedi prehrambene navike Rimljana i naše danas?
4. Kako su carevi održavali društveni red i mir u prijestolnici?
3. Pogledaj videolekciju o prehrambenim navikama starih Rimljana
https://www.youtube.com/watch?v=IoejrbY7wOo&t=180s
Iz videolekcije jedino trebate riješiti zadnji zadatak (dnevni jelovnik Rimljana)
PRILAGOĐENI PROGRAM
Upute za rad:
1. Pročitaj nastavnu jedinicu na str. 162.-166.
Pritom obrati pozornost na:
-strukturu rimske obitelji i ulogu oca i majke
-„muške“ i „ženske“ poslove
-položaj djece
-vrste rimskih kuća za bogate i siromašne
-strukturu kuće bogatih Rimljana-patricija na str. 163.
-prehrambene navike, prejedanje i raskoš, vrste jela
-zabava u amfiteatru;gledanje gladijatorskih borbi
-strukturu amfiteatra na str. 166.
2. Odgovori na pitanja (isto prepiši) u svoju bilježnicu:
1. Objasni ulogu oca i majke u rimskoj obitelji i usporedi njihove uloge sa suvremenim dobom?
2. Služeći se ilustracijom rimske kuće, opiši njezinu strukturu i ulogu?
3. Pogledaj videolekciju o prehrambenim navikama starih Rimljana
https://www.youtube.com/watch?v=IoejrbY7wOo&t=180s
Iz videolekcije jedino trebaš riješiti zadnji zadatak (dnevni jelovnik Rimljana)
Aktivnosti napraviti do petka u 9:00!